MSN 7 Bewegende emoticons toevoegen werkt niet meer

Pagina: 1
Acties:

• dvdhoek
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 06-08 21:59
Normaal gesproken kon ik in MSN 7 altijd de bewegende emoticons overnemen van iemand via rechtermuisknop en dan toevoegen. Ik heb daar echter nu alleen nog de opties Kopieren en Alles selecteren staan, toevoegen staat er niet meer. 1 iemand in mijn contactenlijst heeft hetzelfde probleem, een ander echter weer niet. We gebruiken allen Build 7.0.0813.

• dvdhoek
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 06-08 21:59
Hij doet het alweer, wellicht iets tijdelijks. Vreemde was dat ik niet de enige was met dat probleem.

• Mistraller
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 00:36
Had je helemaal niets veranderd? Een vriend van mij draait nu dezelfde versie als ik, 7.0.0816 en hij kan wel toevoegen, en ik niet. Ik kan alleen kopiëren, maar daarna kan ik ze toch niet plakken, ook niet in paint of zo. Lijkt wel alsof msn niet meer ziet dat het een plaatje is, want als ik plak dan geeft ie de sneltoets weer die hoort bij dat icoon.

My solar panels | Soladin loggen? | Strava
---------------
Gemak dient de mens, moeite dient de mensheid.

• RammY
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 20-08 17:09

RammY

Dát!

MisTraller schreef op vrijdag 12 augustus 2005 @ 23:10:
Had je helemaal niets veranderd? Een vriend van mij draait nu dezelfde versie als ik, 7.0.0816 en hij kan wel toevoegen, en ik niet. Ik kan alleen kopiëren, maar daarna kan ik ze toch niet plakken, ook niet in paint of zo. Lijkt wel alsof msn niet meer ziet dat het een plaatje is, want als ik plak dan geeft ie de sneltoets weer die hoort bij dat icoon.
Ja iemand hier een verklaring voor?
Ik zit al een tijdje met dit probleem en ik kan er maar niet achter komen hoe dit nu gebeurt of hoe het op te lossen is.

MSN: 7.0.0813
Plus!: 3.54.132 (nee geen ad er bij geinstalleerd ;) )

[ Voor 6% gewijzigd door RammY op 23-08-2005 15:18 ]

Deze advertentieplaats is te huur!

Verwijderd

Sommige iconen moet je voor betalen... misschien dat daar een soort beveiliging inzit?

• RammY

RammY

Dát!

Dat is met alle emoticons.. niet een betaalde ofzo.
Als iemand zn zelfgebouwde jpeg er gooit zie ik gewoon geen snelmenu met "Toevoegen" als ik met rechts op de emoticon klik.
En dat zag ik voorheen wel altijd.

[ Voor 13% gewijzigd door RammY op 23-08-2005 15:20 ]

• RammY

RammY

Dát!

Subtiele schop dan maar ? ;)

Pagina: 1