Toon posts:

[NAV] ccApp en het afsluiten van windows

Pagina: 1
Acties:
  • 1.125 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb een probleem. Sinds gisteren heb ik moeilijkheden met afsluiten en waarschijnlijk veroorzaakt s door ccApp van Norton. Gezien de draadjes die ik al gevolgt heb kan dat haast niet anders.

Het vreemde is dat Norton altijd zonder problemen heeft gedraaid en nu ineens geeft hij dat probleem. Afsluiten van duurt wel 10 minuten. Ook als je op beëindigen drukt.

Ik heb ook als een oudere image teruggezet en dan is het probleem weg. Maar Norton wil toch up-daten en daarna is het weer feest.

Windows opnieuw installeren lijkt me geen zin te hebben. Het heeft iets met die up-date te maken.

Misschien Norton opnieuw installeren zou kunnen maar wie heeft er ervaring mee?

Ook heb ik gelezen de harddisk moet up-date maar hoe doe ik dat?

Heeft iemand enig idee hoer dit op te lossen?

Thxs

Verwijderd

Topicstarter
Weet hier niemand iets op?

• elevator
  • Registratie: December 2001
  • Niet online

elevator

Officieel moto fan :)

Wacht aub tenminste 24 uur met kicken van je topic :)

Verder - zorg er éérst eventjes voor dat je 100% zeker weet dat het aan Norton software ligt - als je Norton deinstalleert is je probleem dan ook weg? :)

• The Eagle
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 13:44

The Eagle

I wear my sunglasses at night

Mja, die ccApp problemen komen me helaas bekend voor. Een uninstall en reinstall van NIS of NAV wil soms helpen - soms ook niet :(
Harddisk update kan ik me niks bij voorstellen. Wat ik wel weet is dat het meestal langzaamaan bij Norton wel binnedruppelt dat er iets mis is, en dat er na verloop van tijd toch wel weer een update binnekomt die het euvel verhelpt. Kan alleen wel even duren soms :/

* The Eagle is zelf bang dat ie binnekort het probleem dus ook gaat krijgen, en dat zou niet de eerste keer zijn.

Al is het nieuws nog zo slecht, het wordt leuker als je het op zijn Brabants zegt :)

Verwijderd

Topicstarter
Het is zeker norton die de schuldige is. Na de reinstall heb ik maar niet meer een live update gedaan en nu gaat het goed.

Verder ik was het al weer vergeten maar. Volgens mij is dit een euvel dat een paar jaar geleden zich ook voor deed en door norton werd verholpen met een nieuwe up-date.

Hopelijk gaat het nu ook weer zo.

• JohnD
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 22-08 21:00

JohnD

Bernd

Fear thy name as hell awakens
FKA SunStorms_Sletje

Pagina: 1