Voordat ik ga vragen "Hoe komt dat ik fps drop heb"
Heb ik nog wat anders...
Toen ik in counterstrike was kreeg ik heel veel last van lagg enzo. Nooit eerder last van gehad en niemand die op het netwerk zat te downloaden. Of ik zelf dingen zat te downloaden.
Ik ben daarna gaan scannen op virussen en er bleek inderdaad een dikke trojan in te zitten.
Ik netjes die trojan opschonnen en wilde in veilige modes opstarten. Bam daar begon me eerste ellende al. Mij software was aangetast. Ik kon niet meer in windows komen.
Gelukkig stonden mij belangerijke dingen niet op de zelfde schijf dus dat scheelde al hoop ellende.
Ik heb daarna netjes windows xp sp2 geïnstalleerd.
Nu zocht ik naar drivers voor me videokaart (Ati Radeon 345M IGP). Yaay eindelijk een driver gevonden die hier op werkt. Althans werkte. Alles liep wel een beetje traag qua grapichs maar goed beter als laag voor laag. Nou wilde ik in counterstrike ff spelen. Tot mij verbazing dropte mijn fps naar 8 en lager wanneer er nades, flashes of gewoon geschoten werd.
(http://img291.echo.cx/img291/4619/fps2lr.jpg)
Ik heb daarna andere (40IGP-gart-1007b) drivers geïnstalleerd en even leek het goed te gaan in counter strike. Na een tijdje dropte mijn fps weer hevig.
We hebben mij config bekeken of het misschien daar aan lag
// :: Rate ::
rate "9999"
cl_cmdbackup "60"
cl_cmdrate "30"
cl_updaterate "40"
(ja ik weet het zijn lage rates maar lage rates op een laptop speelt makelijker)
// :: fps settings ::
fps_max "101"
r_mmx "1"
Ik vroeg mij af kan het zijn dat mijn fps drop komt door mijn nieuwe drivers?
En terwijl ik counterstrike draai staan dingen zoals mirc uit behalve ventrilo
Enige idee hoe dit zou kunnen??
Greatz
EaTDusT
Heb ik nog wat anders...
Toen ik in counterstrike was kreeg ik heel veel last van lagg enzo. Nooit eerder last van gehad en niemand die op het netwerk zat te downloaden. Of ik zelf dingen zat te downloaden.
Ik ben daarna gaan scannen op virussen en er bleek inderdaad een dikke trojan in te zitten.
Ik netjes die trojan opschonnen en wilde in veilige modes opstarten. Bam daar begon me eerste ellende al. Mij software was aangetast. Ik kon niet meer in windows komen.
Gelukkig stonden mij belangerijke dingen niet op de zelfde schijf dus dat scheelde al hoop ellende.
Ik heb daarna netjes windows xp sp2 geïnstalleerd.
Nu zocht ik naar drivers voor me videokaart (Ati Radeon 345M IGP). Yaay eindelijk een driver gevonden die hier op werkt. Althans werkte. Alles liep wel een beetje traag qua grapichs maar goed beter als laag voor laag. Nou wilde ik in counterstrike ff spelen. Tot mij verbazing dropte mijn fps naar 8 en lager wanneer er nades, flashes of gewoon geschoten werd.
(http://img291.echo.cx/img291/4619/fps2lr.jpg)
Ik heb daarna andere (40IGP-gart-1007b) drivers geïnstalleerd en even leek het goed te gaan in counter strike. Na een tijdje dropte mijn fps weer hevig.
We hebben mij config bekeken of het misschien daar aan lag
// :: Rate ::
rate "9999"
cl_cmdbackup "60"
cl_cmdrate "30"
cl_updaterate "40"
(ja ik weet het zijn lage rates maar lage rates op een laptop speelt makelijker)
// :: fps settings ::
fps_max "101"
r_mmx "1"
Ik vroeg mij af kan het zijn dat mijn fps drop komt door mijn nieuwe drivers?
En terwijl ik counterstrike draai staan dingen zoals mirc uit behalve ventrilo
Enige idee hoe dit zou kunnen??
Greatz
EaTDusT
[ Voor 4% gewijzigd door Verwijderd op 09-06-2005 16:56 ]