Toon posts:

AMD 64 AGP Mobo

Pagina: 1
Acties:
  • 24 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Mannen, ik ga binnenkort me eigen systeempje in elkaar knutselen. Aangezien ik er niet helemaal in thuis ben gebruik ik in grote mate tweakers.net om me te orienteren v.w.b. de componenten. _/-\o_

Ik werk op het moment met een P4 2,4 Ghz (Zo'n Aldi geval) en ik ga de overstap maken naar AMD 64, in grote lijnen moet het het "high-end gamesysteem" worden zoals beschreven in de best-buy-guide van mei 2005; reviews: Tweakers.net Best Buy Guide: editie mei 2005

Het enige probleem is het volgende, ik heb een Geforce 6800GT AGP kaart die ik net heb aangeschaft en in het nieuwe systeem wil gebruiken, echter het moederbord in de best-buy-guide, de "Asus A8N-SLi, nForce4 SLi" beschikt volgens mij niet over een AGP slot...
Je voelt um al aankomen (als je nog steeds aan het lezen bent :))

Welk AMD 64 s939 moederbord is vergelijkbaar maar heeft wel een AGP slot?
Zijn er nog prijsdalingen te verwachten in de nabije toekomst door bv nieuwe producten?

Alvast bedankt voor eventuele reacties. 8)

• PD2JK
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 00:02

PD2JK

ouwe meuk is leuk

Uit veel benchmarks blijkt dat de MSI K8N Neo2 zo'n beetje alle tests wint.

Ik heb 'm zelf ook gehad en het is echt een leuk bordje. :9

Toen waren beige computers heel gewoon.

• BalusC
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online

BalusC

Carpe diem

Kijk eens in de FAQ van dit subforum hoe je een moederbord moet uitzoeken :)
PMG FAQ » Welke processor/moederbord/geheugen moet ik nemen?

Kortom: gewoon o.a. de websites van de mobofabrikanten aflopen naar So939 borden met AGP en in de Pricewatch kijken of deze nog verkrijgbaar zijn. Daarna vergelijk je ze met elkaar aan de hand van o.a. reviews :)

Succes.

Dit topic is gesloten.