.PST zorgt ervoor dat Outlook crasht

Pagina: 1
Acties:

• sus
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 16:49

sus

is druk :+

Topicstarter
Ik heb hier een installatie van Outlook 2000. De .pst-file zorgt ervoor dat wanneer ik Outlook start, deze meteen crasht. Er wordt dan een foutenrapport gemaakt, maar dit kan ik nergens terug vinden.

Nu heb ik de .pst verplaatst en door outlook een nieuwe laten maken. De instellingen werken nog gewoon, en ik kan weer emailen enzo. Maar, mijn oude mails en contacten zijn weg. Logisch, want die zitten in die .pst.

Is er een programma waarmee ik de oude .pst kan openen en dan mijn emails en contacten kan exporteren? Zoiets als DBXtract voor Outlook Express?

Ik heb geprobeerd om de .pst weer terug te zetten nadat Outlook een nieuwe had gemaakt, maar dat werkt niet.

• stfn345
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 17:15
anders probeer je de tool scanpst.exe ?

Microsoft provides the Inbox Repair Tool for correcting most problems with damaged Personal Folders .pst files. If you do not see the Inbox Repair Tool on the Start menu, under Programs | Accessories | System Tools, use Start | Find or Start | Search (depending on your operating system) to search your system for Scanpst.exe.

[ Voor 97% gewijzigd door stfn345 op 07-06-2005 21:42 ]

• sus
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 16:49

sus

is druk :+

Topicstarter
Net gedaan, dat vond ik net op een website @ google. Maar, die tool geeft aan dat er geen fouten zijn. Wel 17 mappen en 27 items. Dat kan kloppen, want ik heb net grote schoonmaak gehouden.

[edit @ 21:58]
Ik heb mijn email weer terug. Gedaan door:

Bestand - Openen - Bestand met persoonlijke mappen (PST)

Daar mijn oude .pst geselecteerd en de mails versleept naar mijn postvak In. Voor zover ik kan zien was dat alles wat er in te lezen viel.

[ Voor 42% gewijzigd door sus op 07-06-2005 21:55 ]