Toon posts:

Geen CSS in WindowsXP

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Hai,

Ik heb een vrij bizar probleem. In Windows Xp en IE6 worden geen cascading style sheets (css) geladen. Hierdoor zijn alle pagina's die worden geladen in IE, maar ook bijv de Windows installatie cd qua layout niet te lezen.

Het vreemde is dat ccs's wel worden geladen in Firefox. Het is dus echt een Windows XP/IE6 probleem. Wat heb ik al geprobeerd om dit probleem op te lossen:

- IE6 opnieuw geïnstalleerd;
- Q183717 opgevolgd;
- andere gebruiker aangemaakt;
- restore actie gedaan naar de laatst beschikbare datum voordat ht probleem zich voor deed;
- IE HTML Rendering Engine opnieuw geinstalleerd;

Probleem is namelijk dat een herinstallatie de enige mogelijkheid is. Maar, eerlijk gezegd, pas ik daarvoor. Dit probleem moet hem zitten of in een corrupte dll of registry instelling. Maar ja, welke!

Het gaat dus om een Windows XP Home met SP2 en alle laatste updates en patches. De computer is trojan, maleware, spyware en virus vrij. De gebruikte programma's hiervoor zijn o.a. de betaalde versie van HitmanPro 2 (dus er wordt betaald voor alle gebruikte programma's), MS Anti-Spyware Beta, Norton Anti Virus 2004, Norman Virus Contol 5.8 en de McAfee Stinger (meest recente download).

Wie o wie kan me helpen?!?

Groet
Saggio Secondo

Verwijderd

Het lijkt me dat, als er een dll corrupt is, het wel mshtml.dll moet zijn.

• elevator
  • Registratie: December 2001
  • Niet online

elevator

Officieel moto fan :)