Toon posts:

[XP] Direct uitloggen na inlog*

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Beste
elke keer ik mijn laptop opstart krijg ik bij het aanmelden ff het bureaublad te zien en logt hij terug uit, tot op de aanmeldpagina bedoel ik dan!
dus heb ik mijn xpcd erbij genomen en via cd proberen op te starten en dan krijg ik de melding atapi.sys beschadigd.
ik ken eigenlijk zelf niet genoeg ervan om erop te beginnen knoeien.
heb al op google gezocht maar hetgeen ik dan vind daar snap ik niets van; en hier heb ik ook al aan het rondneuzen geweest, maar kan hetzelfde probleem niet echt vinden.

kan ik nergens niets downloaden dat het dan kan oplossen ?

vriendelijke groeten
nadia
please help mij op een eenvoudige manier hihihi!

[ Voor 30% gewijzigd door Verwijderd op 07-06-2005 21:57 ]

• Mad Marty
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 12:23

Mad Marty

Je bent slimmer als je denkt!

Gescand op spyware / virussen?

Rail Away!

Verwijderd

Topicstarter
geprobeerd maar hij pakt de nortoncd niet aan
:?

• elevator
  • Registratie: December 2001
  • Niet online

elevator

Officieel moto fan :)

Nadiake,

Welkom op GoT :)
Wij hebben op GoT het een en ander aan spelregels opgesteld waar elk topic aan moet voldoen - jouw topic voldoet daar niet aan :)

Ten eerste - jouw vraag staat letterlijk in de Windows Operating Systems FAQ - mag ik je vragen die eens rustig door te lezen? :)

Daarnaast - we verwachten van iederen dat hij een goede topic titel kiest - 'probleem xp' .. tja. Als iedereen zo'n topic titel zou kiezen dan hebben we dus wekelijks 200 van dat soort topic titels staan - lijkt me niet de bedoeling. Lees even de Windows Operating Systems Policy door met wat we wél verwachten qua topictitels :)

Daarnaast - wat heb je zelf al geprobeerd om je probleem op te lossen? Al eens gezocht op GoT? Op Google? Wat heb je gevonden? Wat lukte er niet? :)

Vul je topic start nog even aan - dan pas ik je topic titel nog aan :)

• Occy74
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 20-03 16:23
Verwijderd in "Win XP Pro SP1; aanmelden lukt niet meer"

ps: 5 seconden zoekwerk

[ Voor 25% gewijzigd door Occy74 op 07-06-2005 21:51 ]

Systeem Specs

• Mad Marty
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 12:23

Mad Marty

Je bent slimmer als je denkt!

offtopic:
[quote]elevator schreef op dinsdag 07 juni 2005 @ 21:38:
Een interessant verhaal...[/quote]

Is het niet: Direct uitloggen na INlog? ;)

[ Voor 7% gewijzigd door Mad Marty op 07-06-2005 21:53 ]

Rail Away!

• Xander
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 12:10
Dat lijkt me idd het probleem... :) Al veel vaker tegengekomen.

Zelf pak ik tegenwoordig maar een ERD commander erbij als ik weereens van dit soort problemen heb, kun je direct het register mee aanpassen, wat gebruikersvriendelijker dan de 2 manieren die bij die link gemeld staan... Alhoewel die beide wel werken.

Let wel: Als je de bestands-kopiëer manier wilt gaan proberen moet je er wel zeker van zijn dat de nieuwe waarde van die key "wsaupdater.exe" is (ik ben andere tegengekomen na spyware + opruimen). En als je het helemaal netjes wilt doen zul je als je weer gereboot bent de key toch naar userinit.exe moeten terugveranderen.

De remote manier kan ook, mits je een tweede PC hebt ;)

PC specs!---Pulse mee voor GoT!
[22:49:37] <@Remy> ik wil een opblaasbare dSLR :+

Verwijderd

Topicstarter
@elevator: dank je wel om mij erop te wijzen, maar rondgeneusd heb ik al hoor, ben alleen een beteke een pcnerd en vroeg mij eigenlijk af of ik geen bestandje kan downloaden dat ik dan op cd kan zetten en dan op in de laptop en voila probleem opgelost(waarschijnlijk te simpele oplossing dat ik vraag?)

Ik hoop dat ik het wat beter heb gedaan nu?

hihihi ben echt een leek ;)

Verwijderd

Topicstarter
@Xander wat is een ERD commander
sorry hoor maar ken er niet veel van maar wil wel bijleren
:P

Verwijderd

Topicstarter
@
Sorry niet gezien, maar ik doe mijn best hoor. ;(

• elevator
  • Registratie: December 2001
  • Niet online

elevator

Officieel moto fan :)

Verwijderd schreef op dinsdag 07 juni 2005 @ 22:00:
Ik hoop dat ik het wat beter heb gedaan nu?
Vertel even *wat* je al geprobeerd hebt :)
hihihi ben echt een leek ;)
Niets mis mee natuurlijk - ik wil je dan alleen wel even wijzen op het publiek waar Tweakers.net zich op richt:
Gathering of Tweakers.net is een forum bedoeld voor mensen die bovenmatig geinteresseerd zijn in computers en de randverschijnselen daarvan. Het voorziet haar bezoekers in de behoefte om op niveau over deze zaken te discussiëren en te communiceren, en probeert hier een lichte vorm van ontspanning aan toe te voegen.
Er is nies mis met het zijn van een leek - maar als beginnend bodybuilder ga ik ook niet mee doen met 'De sterkste man van Nederland' ;)

Verwijderd

Topicstarter
elevator schreef op dinsdag 07 juni 2005 @ 22:06:
[...]

Vertel even *wat* je al geprobeerd hebt :)

[...]

Niets mis mee natuurlijk - ik wil je dan alleen wel even wijzen op het publiek waar Tweakers.net zich op richt:

[...]

Er is nies mis met het zijn van een leek - maar als beginnend bodybuilder ga ik ook niet mee doen met 'De sterkste man van Nederland' ;)
8)7 Ok je bent duidelijk genoeg sorry.
zit hier blijkbaar niet op de juiste plaats dan, een vriend van mij had deze site aangeraden om dat men hier altijd bereid is om te helpen, mij blijkbaar niet, ik zoek wel verder;
Toch nog een prettige dag en veel p lezier nog.:*)

• Xander
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 12:10
Verwijderd schreef op dinsdag 07 juni 2005 @ 22:02:
@Xander wat is een ERD commander
sorry hoor maar ken er niet veel van maar wil wel bijleren
:P
Euh, ik was "CD'tje" even vergeten in die zin :P Anyway, een ERD Commander CD'tje is een CD'tje met ERD commander, en ERD commander is euhh... ERD commander? :+ Eerste google hit :)
Verwijderd schreef op dinsdag 07 juni 2005 @ 22:10:
[...]

8)7 Ok je bent duidelijk genoeg sorry.
zit hier blijkbaar niet op de juiste plaats dan, een vriend van mij had deze site aangeraden om dat men hier altijd bereid is om te helpen, mij blijkbaar niet, ik zoek wel verder;
Toch nog een prettige dag en veel p lezier nog.:*)
Tuurlijk zit je hier wel op de juiste plaats? :) Het antwoord is zelfs al gegeven gok ik (tenminste, je hebt nog niets gezegd waaruit blijkt dat het niet de goede oplossing zou zijn...) Waarom verder zoeken als het misschien recht voor je neus staat...? :P

edit:
Overigens, als je snel achter elkaar 3 dingen wilt posten kun je de Afbeeldingslocatie: http://gathering.tweakers.net/global/templates/tweakers/images/icons/edit.gif-knop gebruiken... dat houdt het overzichtelijker, en kan niet verkeerd opgevat worden als kicken :)

[ Voor 13% gewijzigd door Xander op 07-06-2005 23:03 ]

PC specs!---Pulse mee voor GoT!
[22:49:37] <@Remy> ik wil een opblaasbare dSLR :+

Pagina: 1