Toon posts:

[Exchange web&outlook] Mail controleren in outlook?

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Dag beste tweakers,

Mijn vriendin heeft van de school waar ze op zit een mail-adress, passwoord en gebruikersnaam om in te loggen op een web-exchange server (achtig iets) waarmee ze dus online dr mail van school kan checken en mail sturen enzo.

Nou wou ze dat graag vanuit outlook 2003 doen, maar ik kan geen manier vinden...
Als ik het url als exchange server toevoeg onder configuratiescher-email enzo dan kan die de server niet vinden.
Als ik hem toevoeg als http mail in outlook 2003 dan zegt hij server returned 'object not found'

Weet iemand of dat kan en zo ja hoe?

• paella
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 12:26
het kan, maar dat moet de server op school ondersteunen (RPC over HTTP)

No production networks were harmed during this posting

• Mad Marty
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 13:33

Mad Marty

Je bent slimmer als je denkt!

Of inloggen via pop of imap!

Rail Away!

Verwijderd

Topicstarter
Ok eehhm en is dr een manier om vanuit hier uit te vinden of die school server dat ondersteunt of moeten we dat daar navragen?

Of kan iemand dat zien aan bv de url die word gebruikt om in te loggen op de server?

• paella
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 12:26
Verwijderd schreef op dinsdag 07 juni 2005 @ 21:27:
Ok eehhm en is dr een manier om vanuit hier uit te vinden of die school server dat ondersteunt of moeten we dat daar navragen?

Of kan iemand dat zien aan bv de url die word gebruikt om in te loggen op de server?
Voor POP of IMAP zou je kunnen telnetten naar de server op de betreffende poorten en kijken of je antwoord krijgt. Anders gewoon vragen...?

No production networks were harmed during this posting