[2003] FTP werkt niet goed meer na installatie SP1

Pagina: 1
Acties:

• Xavier
  • Registratie: November 2000
  • Niet online
Ik draai een WIN2003Server met daarop SP1 geinstalleerd.
Voor de installatie van SP1 draaide mijn FTP programma perfect.
Ik gebruik voor mijn FTP Easy FTP Server (http://www.pablosoftwares...k__n_easy_ftp_server.html)

Maar sinds de installatie van SP1 is het nogal instabiel. Dan connect ik naar mijn server en dan opeens krijg ik timeouts. Reconnect ik en dan werkt het weer. Dan download ik een liedje van mijn server, en dan word ik er halverwege uit gegooid.

Is er Sinds SP1 iets bij gekomen , wat ik niet weet?
Ik heb al de laatste versie van het FTP programma gedownload, maar heb dezelfde problemen.

Verwijderd

Je hebt neem ik aan voordat je ging installeren de release notes van het service pack gelezen?
http://www.microsoft.com/.../servicepack/default.mspx\

Met name op het gebied van security zijn er een hele hoop dingen veranderd.
Is je FTP programma wel compatible met SP1? Ik pas je topic titel nog een beetje aan :)

[ Voor 15% gewijzigd door Verwijderd op 07-06-2005 20:19 ]

• Xavier
  • Niet online
:( waarom moet ik ook altijd de laatste updates hebben....
Nee ik had de release notes niet gelezen, dit omdat ik nogal weinig features gebruik van 2003. En dacht dat het dus ook meer lekken waren....

Het FTP programma is niet (zover het op de site staat) geschikt voor 2003 SP1.
Kan ik in 2003 iets veranderen, zodat het wel weer lekker werkt? Want ik heb nu eindelijk een FTP programma wat ik lekker vind werken.

• Xavier
  • Niet online
Niemand die kan zeggen, van he vink dit even uit en je bent klaar?

• aReaRe
  • Registratie: Juli 2001
  • Niet online

aReaRe

Welkom Patrick (11-02-2022) <3

Xavier schreef op woensdag 08 juni 2005 @ 18:48:
Niemand die kan zeggen, van he vink dit even uit en je bent klaar?
Nee dus. Je kan 2 dingen doen: SP1 van windows 2003 server uninstallen of wachten op een update van dat FTP programma.

Renault Mégane Estate 1.3 TCe EDC (IV) 140pk Bose (oktober 2019) met aan de trekhaak een Caravelair Antares Titanium 390 (mei 2021)