[Word] Document recovery wil maar niet ophouden

Pagina: 1
Acties:

• Blizard
  • Registratie: September 2001
  • Niet online
Ik krijg iedere keer wanneer ik word open de lastige document recovery op mn dak.
Heb al gezocht naar de file, deze bestaat niet meer, als ik ze wil saven zegt word zelf dat de file niet meer bestaat. Ook gezocht in de registry waar word zou kunnen bijhouden welke file gerecovered is, maar niks gevonden. Office opnieuw ge-installed, zonder succes.
Gezocht naar alle temp (~) files .. mocht niet baten.

Iemand tips :( *wanhoop nabij

[edit]
Oepz, lijkt me dat ik weer de nieuwste plekjes hier op got nog niet weet zijn, sorry !

[ Voor 11% gewijzigd door Blizard op 07-06-2005 20:55 ]

• Spider.007
  • Registratie: December 2000
  • Niet online

Spider.007

* Tetragrammaton

Ik verplaats je topic even naar het juiste subforum :)

SA > OFF

---
Prozium - The great nepenthe. Opiate of our masses. Glue of our great society. Salve and salvation, it has delivered us from pathos, from sorrow, the deepest chasms of melancholy and hate

Verwijderd

registry sleutel van de gebruiker verwijderen: HKEY_CURRENT_USER\Software\Microsoft\Office\10.0\Word (alle persoonlijke instellingen gaan verloren)

• sjongenelen
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 20-07 20:20
welke office? hoeist leer typen..
sjonge jonge

iig:
ga naar extra>opties>bestandslocaties
(*office 97)
en ehm soortgelijk bij de opvolgers daarvan

you had me at EHLO

• Blizard
  • Niet online
Beide tips hielpen niks. (wat bedoel je met leer typen ?).

Ik werk met Office XP. Het rare is dat ik de document recovery eens om de 2 keer krijg ? Een keer openen, geen probleem, nog een keer openen, wel een probleem. Het rare is dat zelfs een uninstall/reinstall niet mocht baten.

Verwijderd

over welk document gaat het precies? de normal.dot of een gewoon document?
staat er iets in de uitgeschakelde items (help menu)? op welke schijf sla je de documenten op?

voor het overige kan ik alleen maar stellen dat de registrysleutel wel degelijk de lijst met recoverydocumenten bevat, meer bepaald in de subsleutel resiliency als ik me goed herinner.

• Blizard
  • Niet online
Verwijderd schreef op zaterdag 11 juni 2005 @ 11:30:
over welk document gaat het precies? de normal.dot of een gewoon document?
staat er iets in de uitgeschakelde items (help menu)? op welke schijf sla je de documenten op?

voor het overige kan ik alleen maar stellen dat de registrysleutel wel degelijk de lijst met recoverydocumenten bevat, meer bepaald in de subsleutel resiliency als ik me goed herinner.
Het gaat om een gewoon word-document (maar dat staat nu niet meer op de schijf, maar ik weet ook niet meer waar het stond om het eventueel terug te plaatsen :/). Niks van uitgeschakelde items ? Het document stond ergens in een mapje op de C:-drive.
Ik heb de registrysleutel even weggedaan en inderdaad bij het terug opstarten komt hij terug. Dus hij moet het op nog een ander plaatsje bewaren ook :/ Reeds bedankt voor de tips !

• PaulZ
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 13-08 21:01
Kijk eens in c:\windows\temp en zoek naar een ~WRxxxxx.tmp bestand. Grote kans dat er hier nog een tijdelijk bestand van jouw reeds verwijderde document aanwezig is.

Vlinders moet je volgen, niet vangen...

• Blizard
  • Niet online
Op de gehele harde schijf is geen enkel .tmp bestand meer te vinden .. :(

Zou jammer zijn mocht je hier een format c: voor moeten doen ..
Pagina: 1