Ik was gisteren aan het rommelen in een doos op zolder met audiospullen. Ik zocht enkele artikelen voor een casemod en mijn audio apparatuur. Ik had al een Revoltec UVcoldcathodecooler(Blauw UVlicht).
In die doos kwam ik een 3de remlicht tegen, een ledbar om precies te zijn.

(Dit is een vergelijkend product)
Het leek me eigenlijk bestwel gaaf om deze onderin mijn case te zetten, onder de vlam die ik uit mijn sidepanel ga dremelen.
(de uit te zagen vlam Klik uit deze kast kastKlik voor de geintresseerden)
Het leek mij wel mooi, rood licht van onderen en blauw UV licht bovenin de vlam. Waar ongeveer de UVcasecooler zit
Maar het volgende, kan dit wel?
De ledbar is 12Volt neem ik aan, hij komt immers uit een auto. Dus ik zou hem gewoon aan mijn voeding kunnen knuppen? of ga ik een probleem met amperes ofzo krijgen?
Ik kan wel wat electronica, maar mijn kennis hierin rijkt niet ver.
Kan ik hier mijn pc niet mee mollen?(mits ik alles goed aansluit natuurlijk
)
Ik heb geen brede molexen meer over, maar ik zag nog wel een P4?? molexje losliggen.
(een vierkante stekker met 2 zwarteGrnd en 2 gele draden2x12Volt) neem ik aan
Kan ik deze gewoon gebruiken om 12 volt weg te tappen? Of denkt me voeding dan hey een p4 mobootje en trekt ie het weg van mijn amdmobootje? of hebben die lijnen niks met elkaar te maken.?
Ik begin ook een beetje aan de limits te komen van mijn ATX350 watt voeding. Als ik er overheen kom door b.v. de ledbar brand aan ie sluiten brand de voeding dan niet door? of loopt mijn pc dan gewoon vast? En kom er zo dan wel achter?
kan iemand enkele vragen beantwoorden?
Sorry als ik hier enige regels overtreed, maar met google enzo kon ik niet direct een antwoord op deze zaken krijgen.
Ik heb mijn PC overclocked en al half gemodd door enkel de search hier te gebruiken.
Maarja ik kan niet alles vinden.
Greetz
Sebastiaan
In die doos kwam ik een 3de remlicht tegen, een ledbar om precies te zijn.

(Dit is een vergelijkend product)
Het leek me eigenlijk bestwel gaaf om deze onderin mijn case te zetten, onder de vlam die ik uit mijn sidepanel ga dremelen.
(de uit te zagen vlam Klik uit deze kast kastKlik voor de geintresseerden)
Het leek mij wel mooi, rood licht van onderen en blauw UV licht bovenin de vlam. Waar ongeveer de UVcasecooler zit
Maar het volgende, kan dit wel?
De ledbar is 12Volt neem ik aan, hij komt immers uit een auto. Dus ik zou hem gewoon aan mijn voeding kunnen knuppen? of ga ik een probleem met amperes ofzo krijgen?
Ik kan wel wat electronica, maar mijn kennis hierin rijkt niet ver.
Kan ik hier mijn pc niet mee mollen?(mits ik alles goed aansluit natuurlijk
Ik heb geen brede molexen meer over, maar ik zag nog wel een P4?? molexje losliggen.
(een vierkante stekker met 2 zwarteGrnd en 2 gele draden2x12Volt) neem ik aan
Kan ik deze gewoon gebruiken om 12 volt weg te tappen? Of denkt me voeding dan hey een p4 mobootje en trekt ie het weg van mijn amdmobootje? of hebben die lijnen niks met elkaar te maken.?
Ik begin ook een beetje aan de limits te komen van mijn ATX350 watt voeding. Als ik er overheen kom door b.v. de ledbar brand aan ie sluiten brand de voeding dan niet door? of loopt mijn pc dan gewoon vast? En kom er zo dan wel achter?
kan iemand enkele vragen beantwoorden?
Sorry als ik hier enige regels overtreed, maar met google enzo kon ik niet direct een antwoord op deze zaken krijgen.
Ik heb mijn PC overclocked en al half gemodd door enkel de search hier te gebruiken.
Maarja ik kan niet alles vinden.
Greetz
Sebastiaan