Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

[XP] vervang de batterij van uw draadloze muis

Pagina: 1
Acties:
  • 488 views sinds 30-01-2008

• sjaak
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 30-11 09:03

sjaak

un giorno credi

Topicstarter
Bij mijn nieuwe pc met WinXP Pro zit een draadloos toetsenbord en muisje van HP (PC is ook een HP, Pavilion T870) en nu werken deze uiteraard op batterijen. Toetsenbord werkt prima, draait nog op het eerste setje (nu anderhalve maand oid) maar de muis daar heb ik al 3 keer de batterijen van moeten vervangen.

Nu lijkt het dat ie al erg tijdig aangeeft dat de batterijen van de muis leegraken en verschijnt er elke keer een melding "vervang de batterij van uw draadloze muis". Prima, vinkje uitzetten dat ik niet meer herinnerd wil worden en nieuwe batterijen ga scoren maar daar luistert ie niet naar. Elke keer blijft dat venster tevoorschijn komen en als ik er naar toe muis verdwijnt ie weer. Overal bovenop dus erg irritant als je wat aan het doen bent. Hoe kan ik deze melding maar één keer laten verschijnen totdat ze weer leeg zijn. Ik zit te twijfelen of het een standaard Windows melding is, heb nergens een instelling ervoor kunnen vinden, geen aparte drivers geinstalleerd voor de muis en met de zoek en google is er ook bar weinig over te vinden. Iemand een idee?

• elevator
  • Registratie: December 2001
  • Niet online

elevator

Officieel moto fan :)

Post eens een screenshot - dat maakt het een stuk duidelijker :)
Verder - krijg je de melding ook in Safe Modus? :)

Verwijderd

Heb je speciale drivers geinstalleerd voor je muis?

Verwijderd

Verwijderd schreef op woensdag 08 juni 2005 @ 12:31:
Heb je speciale drivers geinstalleerd voor je muis?
nee zie de laaste 2 regels van zijn post

• sjaak
  • Laatst online: 30-11 09:03

sjaak

un giorno credi

Topicstarter
Probleem is 'opgelost'. Bleek dus dat de drivers voor het draadloze toetsenbord ook de batterijen van de muis in de gaten houden. Wanneer ik dit proces afsloot was het probleem verholpen.
Ter veduidelijking, het gaat om het proces kbd.exe :)

[ Voor 16% gewijzigd door sjaak op 21-06-2005 13:54 . Reden: ff procesnaam toegevoegd. ]

Verwijderd

Hallo,

Ik heb hetzelfde probleem, maar bij mij raakt het niet opgelost door het sluiten van het kbd.exe proces. Ik weet zelfs niet of het wel een goed idee is om dit proces te sluiten.

Weet er iemand of je ergens kan instellen dat deze meldingen niet meer weergegeven worden?

Groeten,
Kristof

• alt-92
  • Niet online

alt-92

ye olde farte

Kristof, aangezien dit topic wel erg oud is doe je er wellicht beter aan zelf een topic te openen waar je specifiek in aangeeft welke versies je gebruikt, en wat je zelf al geprobeerd hebt.

De kans is groot dat er nu wordt gereageerd op de originele opening, en dat lijkt me een beetje onhandig :)
Daarom doe ik deze dicht.

ik heb een 864 GB floppydrive! - certified prutser - the social skills of a thermonuclear device

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.