Toon posts:

sneaky webcam MSN messenger 7?

Pagina: 1
Acties:
  • 67 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Hallo,

Ik vroeg mij het volgende af..
Is het mogelijk om in MSN messenger 7 iemand voor de gek te houden als het ware... je bent met iemand aan het msnen en allebei de webcams staan aan... Is het dan mogelijk te doen lijken alsof je het gesprek verlaat en de ander dus een melding krijgt van dat ik de verbinding met de webcam heb verbroken? Maar zodat ik dus niet echt weg ben en diegene niet doorheeft dat ik hem nog gewoon zie? Wie weet dit?

Dank je

• Justifier
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 07-07 21:32
Je plaatje van msn uitprinten en die voor je webcam hangen. :P maar of je ook z'n melding kan faken weet ik niet.

• Rone
  • Registratie: April 2002
  • Niet online

Rone

Moderator Tweaking
En speciaal daarvoor heb je je hier dus geregistreerd?
Maar goed, als zoiets al bestaat is het op mess.be of messe.nl wel te vinden.
Anders met behulp van Google.

PC1: 9800X3D + RX 9070 XT
PC2: 5800X3D + RTX 3080

Verwijderd

Verwijderd schreef op dinsdag 07 juni 2005 @ 18:01:
Hallo,

Ik vroeg mij het volgende af..
Is het mogelijk om in MSN messenger 7 iemand voor de gek te houden als het ware... je bent met iemand aan het msnen en allebei de webcams staan aan... Is het dan mogelijk te doen lijken alsof je het gesprek verlaat en de ander dus een melding krijgt van dat ik de verbinding met de webcam heb verbroken? Maar zodat ik dus niet echt weg ben en diegene niet doorheeft dat ik hem nog gewoon zie? Wie weet dit?

Dank je
Je wilt dus een vrouw naakt zien? :+ Je hoopt dat ze zich uitkleed terwijl zij denkt dat jij haar niet meer zien kan.....of denk ik nu verkeerd? :9~

Verder, zoek eens op google naar msn aanpassingen

• MrSleeves
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 10-04 19:23

MrSleeves

You'll thank me later.

Nee, lijkt me niet. Of je moet zijn/haar MSN Messenger hacken. Kan me niet voorstellen dat Messenger een melding geeft dat de verbinding is verbroken, maar wel webcam-beelden blijft uitzenden.

Je kan overigens wel TV-signalen doorsturen :)
(Althans, mijn tv-kaart kan ook als webcam fungeren en mijn digitale camera is dan ook mijn webcam :) ).

30Drie Web Design & IT Consultancy | Raven Consultancy Services

• kalechinees
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 18-05 10:28
Misschien dat je kunt kijken of het webcam dataverkeer over een adnere poort gaat.
Als je dan vervolgens je msn chat poort dichtgooit....

mogelijkheid 2: system hacken en een webcam - webcasting app installeren :)

Verwijderd

MrSleeves schreef op woensdag 08 juni 2005 @ 09:45:
Nee, lijkt me niet. Of je moet zijn/haar MSN Messenger hacken. Kan me niet voorstellen dat Messenger een melding geeft dat de verbinding is verbroken, maar wel webcam-beelden blijft uitzenden.

Je kan overigens wel TV-signalen doorsturen :)
(Althans, mijn tv-kaart kan ook als webcam fungeren en mijn digitale camera is dan ook mijn webcam :) ).
ja dat van TV werkt hier ook _/-\o_

• The Eagle
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 22-08 23:22

The Eagle

I wear my sunglasses at night

Wat ik zou doen is je webcam gewoon op pauze zetten. Je status ook op afwezig zetten, en dan ben je er denk ik ook :)

Al is het nieuws nog zo slecht, het wordt leuker als je het op zijn Brabants zegt :)

• Fire69
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 13:20
Als het lukt, wel effe hier pics posten, ok? ;)

• DJKroon
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 07-12-2024

DJKroon

Fikkiestoker

Ik heb een tijd MSN Discovery gehad, waarmee je allerlei rare dingen kan doen.
Zo kon je bv. net doen alsof je voor de ander typt, of nep-foutmeldingen maken.
Ik heb me dr niet zo in verdiept, maar misschien kan je met dat programma je doel er ook wel mee bereiken :D

Ff google, of inderdaad www.mess.nl of www.mess.be

Of je moet dat webcamvirusgeval herprogrammeren voor andere doeleindes :7

1530 wp SF @ SE2200 ZO en 765 wp @ Soladin 600 ZW PVOutput: http://pvoutput.org/intraday.jsp?id=52736&sid=47955

• MrSleeves
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 10-04 19:23

MrSleeves

You'll thank me later.

The_Eagle schreef op woensdag 08 juni 2005 @ 10:05:
Wat ik zou doen is je webcam gewoon op pauze zetten. Je status ook op afwezig zetten, en dan ben je er denk ik ook :)
Het gaat er niet om dat het lijkt alsof hij er nog is, want die oplossing is simpel: Gewoon een filmpje in elkaar loopen en die doorsturen als webcamsignaal.

Wat hij wil, is dat hij de webcam van de ander kan zien, terwijl die ander dat niet doorheeft.
Daarbij vraag ik me af of dat wel binnen de policy van GoT past; de oplossingen kunnen in ieder geval niet anders dan dubieus zijn en zullen vrij snel neigen naar spyware of een andere vorm van hacken (en dan hoort het dus al niet meer thuis op GoT); de messenger aan de andere kant van de lijn zal namelijk gehacked moeten worden om er voor te zorgen dat die geen melding geeft als de webcamverbinding verbroken wordt.

30Drie Web Design & IT Consultancy | Raven Consultancy Services

• Spider.007
  • Registratie: December 2000
  • Niet online

Spider.007

* Tetragrammaton

Aan de ene kant is dit wel een aardig vraagstuk. Aan de andere kant is het te dubieus en zijn de enige oplossingen niet erg legaal of passend binnen GoT. Daarom zet ik dit topic hierbij toch op slot. De enige reden om dit te willen is om misbruik van iemand te maken; en de enige manier om dat te bereiken heeft niets met tweaken te maken. Ik stel voor dat je zelf op zoek gaat naar applicaties die dit wellicht kunnen; maar op GoT zien we er liever niets van :)

---
Prozium - The great nepenthe. Opiate of our masses. Glue of our great society. Salve and salvation, it has delivered us from pathos, from sorrow, the deepest chasms of melancholy and hate

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.