Toon posts:

fm reciever logitech trackball &

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
ik heb nu een logitech trackball met deze reciever:
Afbeeldingslocatie: http://www.itwales.com/cgi/showsite/images/998710mouse%20receiver.jpg

deze is nu dus kapot, maar aangezien ik tevreden ben over m'n muis dacht ik eraan of het mogelijk is om deze te kopen en dan met die mini reciever men oude trackball te gebruiken

Afbeeldingslocatie: http://www.yagma.com/online/catalog/pics/7134380042_det.jpg

(ik wil die mini reciever omdat ik werk op een laptop)

deze info heb ik al gevonden erover:
(beide frequenties zijn hetzelfde)

Afbeeldingslocatie: http://img185.echo.cx/img185/1092/naamloos7ur.jpg

kan ik 100% deze reciever dan gebruiken op mijn oude trackball?

dank

Verwijderd

Topicstarter
en kan je anders zo een mini reciever los kopen?

• Justifier
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 06-04-2024
Je kunt mailen naar logitech met die vraag. Die hebben er meestal verstand van.

• stefklep
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 20-02 19:33

stefklep

((Stefklepje))

Ja dat klopt het mogelijk om dit te doen wat je van plan bent, hier thuis heb ik precies het zelfde probleem gehad maar had nog van een oude muis zo'n reviever lichen en gewoon knopje indrukken reciever en dan van de muis en het werkt weer perfect ;) succes.

Ik heb nog wel zo'n ding lichen voor je zie ik net

[ Voor 13% gewijzigd door stefklep op 07-06-2005 17:56 ]

Verwijderd

Topicstarter
de frequentie is dus hetzelfde maar het kanaal niet. de ene is 1 en de andere 4. en er zit geen schakelar op. dit gaat dus niet werken?

• breinonline
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 15:53

breinonline

Are you afraid to be known?

Elke draadloze muis heeft de beschikking over 4 kanalen. Als het goed is kiest hij die zelf. Het gaat dus wel werken.

En anders mail je inderdaad met Logitech, die zullen het zeker kunnen zeggen.

[ Voor 26% gewijzigd door breinonline op 07-06-2005 20:06 ]

WP: Mitsubishi Ecodan PUHZ-SHW112YAA, ERSC-VM2C, Procon ┃ PV: 4800Wp, SolarEdge SE5K, 15x JAM60S17/320, ZW 15º ┃ WTW: Zehnder Q600 ┃ SH: Home Assistant, Proxmox, Intel NUC 8i5 Mini

• hesselim
  • Registratie: December 1999
  • Laatst online: 27-08-2024

hesselim

it wasn't me

Logitech vervangt de zenders inderdaad op aanvraag. ik heb een nieuwe reciever ontvangen voor mijn cordless desktop optical comfort.

System Specs

Verwijderd

Topicstarter
na vraag opgestuurd te hebben kreeg ik dit:

Uit uw e-mail begrijp ik dat u uw Cordless Trackman Wheel graag op een mini-receiver wil laten werken, aangezien uw oude receiver defect is geraakt.

Dit is helaas niet mogelijk, de Cordless Trackman Wheel zal niet werken op onze mini-receivers, aangezien er een andere verbindingsmethode wordt gebruikt bij deze nieuwere mini-receivers.

We zullen u gratis een nieuwe ontvanger versturen, zodat u uw trackball weer kunt gebruiken. Het onderdeel wordt vanuit onze locale voorraad in Zwitserland verstuurd. Staat u alstublieft een levertijd van enige dagen toe. Onze ervaring leert dat dit niet langer dan 2 weken zou moeten duren.

Mocht u in de toekomst nog verdere vragen of opmerkingen hebben betreffende onze producten, neem dan gerust nogmaals contact met ons op.

Met vriendelijke groet,

Erik van Oorspronk
Logitech Europe SA

En dat voor een paar jaar oude muis.
de S van service!
Pagina: 1