Even een vraag over draadloos netwerk; welke TCP/IP?

Pagina: 1
Acties:
  • 31 views sinds 30-01-2008

• martwoutnl
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 04-05 16:11
Hallo,

Ik heb hier eens eerder een vraag gehad ivm het upgraden van mijn pc van 98SE naar XP SP2. Nou XP draait als een zonnetje en ik heb sinds 2 dagen ook internet (via de standaardmanier van XP). Nu moet ik dus nog het bestanden delen inschakelen. Ik heb al de werkgroep aangepast in degene van het netwerk. Nu moet ik alleen bij TCP/IP (volgens een printje van een site) nog wat info invullen. Ik heb de huidige onderdelen staan bij mijn draadloos netwerkverbinding van dit moment:

http://www.xs4all.nl/~martwout/draadloos.jpg

Ik heb van de oude pc alle gegevens van het netwerk opgeschreven maar daar stonden 2 TCP/IP´s bij:
-TCP/IP
-TCP/IP (naam netwerkkaart)

Bij beiden staat wat anders. De vraag is dus welke gegevens (die van de standaard TCP/IP of die van de netwerkkaart) ik moet gebruiken.

• martwoutnl
Mijn vraag gaat over. Om de 1 of duistere reden was de werkgroep instellen al genoeg. Ik heb verbinding met de harde schijf van de andere pc.

• Hann1BaL
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 01-04 07:53

Hann1BaL

Do you stay for dinner?Clarice

Ajb niet kicken binnen 24 uur. Gewoon afwachten, maar dat plaatje doet het niet. Dat is belangrijker

• martwoutnl
Nu wel. Maar zoals ik al schreef: de verbinding werkt. Ik zal vanavond even checken of het stabiel blijft. Maar ik heb alvast mijn favorieten overgestuurd.

• Koffie
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 22:19

Koffie

Koffiebierbrouwer

Braaimeneer

Deze kan dus dicht, dit is toch echt beasi werk hoor.

Tijd voor een nieuwe sig..

Dit topic is gesloten.