heej mensen.. kep klein probje met me pc. Ik heb een in partities verdeelde harde schijf waarvan ik de C wel kan converteren en de D niet. Dan krijg ik namelijk "Conversie van FAT32-volumes naar NTSF is niet beschikbaar". Dit vink een beetj naar dus kan iemand me hiermee helpen? Kep ook al geprobeerd om bijvooreeld partition magic te instaleren maar dat helpt ook niet...
maak je geen typo in convert? het is namelijk NTFS en niet NTSF.
dus met convert X: /FS:NTFS zou het moeten werken (je moet er dan wel voor rebooten).
dus met convert X: /FS:NTFS zou het moeten werken (je moet er dan wel voor rebooten).
Heb je nog genoeg schijfruimte? Ik geloof dat het NTFS-bestandsysteem wel iets aan schijfruimte nodig heeft.
Oplossing: (brute force, maar toch) Kopieer inhoud partitie naar een andere partitie, partitie weggooien en opnieuw aanmaken als NTFS partitie.
Behalve dat dit meer past bij Opslagmedia & I/O Controllers, willen we grag weten hoe je pc eruit ziet, oftewel post je hardware en software (OS). en probeer zelf eens te zoeken, bijvoorbeeld dit. Hopelijk kun je zo uit komen of kunnen wij je eruit helpen.
All statements are true in some sense, false in some sense, meaningless in some sense, true and false in some sense, true and meaningless in some sense, false and meaningless in some sense, and true and false and meaningless in some sense.
NTFS is geen opslagmedium.Dirk schreef op dinsdag 07 juni 2005 @ 17:02:
Behalve dat dit meer past bij Opslagmedia & I/O Controllers, willen we grag weten hoe je pc eruit ziet, oftewel post je hardware en software (OS). en probeer zelf eens te zoeken, bijvoorbeeld dit. Hopelijk kun je zo uit komen of kunnen wij je eruit helpen.
[ Voor 10% gewijzigd door Spider.007 op 08-06-2005 09:48 ]
🌞🍃
Verwijderd
Maar als zelf Partition magic niet helpt? Wat doe je in Partitionmagic, welke acties voer je uit?
[ Voor 99% gewijzigd door Spider.007 op 08-06-2005 09:49 ]
Dit topic past niet beter in OM omdat dit geen hardware probleem is. Ik pas je topictitel nog even aan 
Kan ni converteren naar NTSF - Help me plz.. > 'Conversie naar NTFS niet beschikbaar' waarom? *
Kan ni converteren naar NTSF - Help me plz.. > 'Conversie naar NTFS niet beschikbaar' waarom? *
---
Prozium - The great nepenthe. Opiate of our masses. Glue of our great society. Salve and salvation, it has delivered us from pathos, from sorrow, the deepest chasms of melancholy and hate
Pagina: 1