Dit is het verhaal:
Ik heb een Club3D GeForceFX5700LE 256mb in mijn pc zitten. Ben dik tevreden met het ding voor wat ik doe, maar ik zit met 1 probleem: de tv-out kwaliteit van Club3D kaarten sucken zwaar.
Paar weken terug had ik eenzelfde kaart besteld, maar dan van MSI, want ik weet dat MSI veel betere tv-out chips hebben op hun beeldplanken. M'n vermoedens werden bevestigd en idd het beeldkwaliteit was 100x beter dan die van Club3D.
Maar er was een probleem met het kaartje. Hij was namelijk DOA, want hij vertoonde bij 3D games meteen artifacts. Dus ik RMA'en dat ding, blijkt het kaartje niet meer leverbaar te zijn en ik wil perse een 5700LE, MAAR dan een kaart die dezelfde tv-out chip bevat als die van MSI.
Weet iemand welke merken ook dezelfde chips gebruiken. Ik zat te denken aan XFX of Mtek. Volgens mij gebruikte MSI Philips TV-out chips.
PS... reageer niet met onzin zoals:
- "Het is een klotekaart, koop een GF6xxx"
Het is een algemene vraag waar ik graag antwoord op wil hebben.
Bij voorbaat dank
Ik heb een Club3D GeForceFX5700LE 256mb in mijn pc zitten. Ben dik tevreden met het ding voor wat ik doe, maar ik zit met 1 probleem: de tv-out kwaliteit van Club3D kaarten sucken zwaar.
Paar weken terug had ik eenzelfde kaart besteld, maar dan van MSI, want ik weet dat MSI veel betere tv-out chips hebben op hun beeldplanken. M'n vermoedens werden bevestigd en idd het beeldkwaliteit was 100x beter dan die van Club3D.
Weet iemand welke merken ook dezelfde chips gebruiken. Ik zat te denken aan XFX of Mtek. Volgens mij gebruikte MSI Philips TV-out chips.
PS... reageer niet met onzin zoals:
- "Het is een klotekaart, koop een GF6xxx"
Het is een algemene vraag waar ik graag antwoord op wil hebben.
Bij voorbaat dank