[Veritas Backup Exec] Advanced File Open Option

Pagina: 1
Acties:
  • 35 views sinds 30-01-2008

• Tinto
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 10-10-2024
- Windows SBS 2003 met Exchange
- Exact voor Windows v3.80 (met Pervasive dbase server)
- HP DAT 72e externe tapedrive
- Veritas Backup Exec v10 SP1

Tot voor kort had ik een probleem met de Advanced File Open Option (AFOO) van Backup Exec 10. Ik probeerde een backup job te draaien met het gebruik van de AFOO aangevinkt. Daardoor werd elke job gecanceled na een bepaalde tijd, omdat de AFOO niet is geinstalleerd.

Nadat ik de optie AFOO heb uitgevinkt, draait de backup job prima. Alleen er staat een naderhand een alert met de melding dat bepaalde files zijn overgeslagen (die lijst kan ik eventueel later even posten).

Nu is mijn vraag.. is het in mijn geval essentieel om die optie er alsnog bij te kopen? Ik kan niet zo goed inschatten of ik nu wel/geen risico loop door geen gebruik te maken van de AFOO. Hopelijk kunnen jullie me daarin adviseren. Bedankt.

Reporter: 'What do you think about western civilization?'
Gandhi: 'I think it would be a good idea.'

Verwijderd

mboots schreef op dinsdag 07 juni 2005 @ 15:08:
Nu is mijn vraag.. is het in mijn geval essentieel om die optie er alsnog bij te kopen? Ik kan niet zo goed inschatten of ik nu wel/geen risico loop door geen gebruik te maken van de AFOO. Hopelijk kunnen jullie me daarin adviseren. Bedankt.
Daar kunnen we alleen over beslissen als we die lijst zien!
Voor de rest is het belangrijk om je af te vragen wat je backuped. Is het van belang dat alle files worden meegenomen en dus ook diegene die nog open staan. Je zult dus zelf even na moeten gaan wat je / de organisatie belangrijk vindt.

• BalusC
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online

BalusC

Carpe diem

Hm, jouw vorige topic is verplaatst naar het juiste subforum :) [rml][ Veritas Backup Exec] Advanced Open File Option[/rml]

Tip om al jouw posts terug te kunnen vinden: klik elders op jouw nickname of kijk in de myreact ;)

Dit topic is gesloten.