Toon posts:

Nieuwe Digital Camera applicatie

Pagina: 1
Acties:
  • 27 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Gents, ik ben een (commercieele) applicatie aan het maken die het voor eenvoudige mensen mogelijk moet maken om de files uit een camera te halen en die op de PC op te slaan. Deze applicatie is zeker niet gemaakt voor de tweakers hier, integendeel zelfs, denk eerder aan je grootmoeder...

Voor het testen van de koppeling naar diverse camera's zoeken we nog mensen die ons kunnen assisteren. Mochten er hier mensen zijn die willen helpen, drop me dan een berichtje op mathijs.kok@gmail.com

• Stereotomy
  • Registratie: Juni 2003
  • Niet online

Stereotomy

Dus.

Ik denk niet dat dit de bedoeling is hier.... dan nog liever als beta op een website kwakken waar iedereen wat aan heeft. GoT is geen prikbord.

Alors.

• Sick Nick
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 00:55

Sick Nick

Drop the top!

bovendien, zoiets zit al standaard in windows xp. camera inpluggen, kiezen voor foto's ophalen en zelfs je grootmoeder kan de was doen :p Denk niet dat het echt een succes zal zijn je prog.

• Remy
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 27-12-2025

Remy

I usually get 100% accuracy

die het voor eenvoudige mensen mogelijk moet maken om de files uit een camera te halen en die op de PC op te slaan
select, ctrl-c, ctrl-v, done. Daarnaast zijn er idd -zat- programma's die dat al kunnen en meegeleverd worden met cams: die progs detecteren een ingeplugde cam en met 1 druk op de knop transferren ze de foto's van cam >>> pc.

Daarnaast is FG idd geen prikbord cq beta-test grounds, vandaar dat deze dicht gaat :)

LinkedIn
Instagram

Dit topic is gesloten.