Gisteren zat ik met twee vrienden een film te kijken. Ik heb een 5.1-setje van LG, wat overigens erg goed bevalt. Achter m'n tweepersoons bank (waar die twee vrienden op zaten) heb ik twee van de 5 boxen opgehangen. Een van m'n vrienden heeft het voor elkaar gekregen (niemand begrijpt hoe) om een van de boxjes van de muur te laten vallen waarna de box twee keer stuiterde op m'n parket-vloertje.
Na eerst heeeeel erg te zijn geschrokken, heb ik meteen via het geluidstest-menu van het setje gekeken of de box nog functioneert. Dit is het geval, hij doet het dus nog netjes zoals voor zijn crash. Ik vraag me nu echter af of het mogelijk is dat er op lange termijn nog gebreken voor de dag komen? Ik zit er namelijk niet op te wachten dat die box er over een half jaar mee ophoudt...
Bedankt!
Na eerst heeeeel erg te zijn geschrokken, heb ik meteen via het geluidstest-menu van het setje gekeken of de box nog functioneert. Dit is het geval, hij doet het dus nog netjes zoals voor zijn crash. Ik vraag me nu echter af of het mogelijk is dat er op lange termijn nog gebreken voor de dag komen? Ik zit er namelijk niet op te wachten dat die box er over een half jaar mee ophoudt...
Bedankt!