Toon posts:

[XP] hangen bij rechter muisklik bureaublad

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Hallo,

Ben nu al een tijdje bezig een probleem weg te halen uit windows, maar ik kan nergens info over vinden.

Het probleem is dat als b.v. IE open staat en/of een file explorer scherm en dan rechter muisklik ik op het bureaublad om een mapje aan te maken of ik klik mis op een icoon dan loop mijn explorer.exe vast.

Hoe het komt geen idee maar de optie om te herinstalleren kan op het moment niet omdat het min werk pc is en ik het vreselijjk druk heb.

Misschien dat jullie mij kunnen helpen.

Verwijderd

Bekijk deze link eens:
http://windowsxp.mvps.org/slowrightclick.htm

Verder, wat heb je zelf al gedaan om dit op te lossen? Gebeurt het bijvoorbeeld in safe mode ook?

Verwijderd

Topicstarter
Bij save-mode gebeurt het niet zover ik heb kunnen zien. Het komt meestal naar voren als ik een halve dag aan het werk ben geweest.

Ik zat zelf te denken aan de netwerk verbinding met de 2000 server of de linux met smb maar na die uit of aan te hebben gezet is er geen verschil.

Ik ga ff kijken of ik wat met die reg setting kan doen

Verwijderd

Topicstarter
LOL
zal je net zien dat er natuurlijk niks meer gebeurt. Ik hoop dat ik het met dat tooltje op kan lossen als het weer terug komt

• sanfranjake
  • Registratie: April 2003
  • Niet online

sanfranjake

Computers can do that?

(overleden)
Kan je anders misschien eens een andere user aanmaken en inloggen op de pc? Anders eens kijken of je alle updates voor IE ook binnen hebt, en de Windows updates.

Mijn spoorwegfotografie
Somda - Voor en door treinenspotters