Toon posts:

msi live update

Pagina: 1
Acties:
  • 46 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
ik wil mijn vga drivers updaten (is dit wel nodig?)

msi geeft de volgende updates aan:

NX6800Ultra-T2D256
en
NX6800Ultra-T2D256E

ik heb een geforce pci 6800gt 256mb beeldkaart.

ook geeft msi een update aan om de bios te flashen van mijn moederbord nl. MS-7100 (K8N SLI Platinum)

moet ik dit ook doen of is dit risicovol?

op zich loopt mijn pc goed dus voordat ik deze updates wil installeren wil ik het nog even hier aan de experts vragen.

dank bij voorbaat

• Eichii
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 04-09-2017
Ikzelf gebruik MSI LU ook, maar die drivers kan je het beste gewoon van de vid-kaart bouwer zelf halen.

In jouw geval van www.nvidia.com

Het is niet dat die drivers onbetrouwbaar zijn ofzo, maar in dat programma komen alleen geteste drivers en soms duurt het nog wel een tijdje voordat ze klaar zijn met testen. (lang dus ;) )

Als je via nvidia download weet je tenminste zeker dat je laatste drivers hebt.

• RoD
  • Registratie: September 2004
  • Niet online

RoD

Admin Mobile & FP PowerMod
Je kunt best een bios update doen via Live Update, ik heb het ook al een paar keer gedaan, en het werkt prima :)

• sanfranjake
  • Registratie: April 2003
  • Niet online

sanfranjake

Computers can do that?

(overleden)
Een biosupdate hoeft alleen maar als je specifiek de problemen ervaart die er door worden opgelost, of ales het extra features biedt die je wilt benutten. Als het systeem stabiel draait lijkt me er geen reden toe.

Drivers voor je videokaart imo idem dito, en met een beetje zoeken kom je daar ook wel uit. Je bent in het verkeerde subforum begonnen denk ik, want in VB en PMG zou je hier veel meer info over kunnen vinden. Ik kom niet tegen wat je zelf allemaal al onderzocht hebt, en ook niet welke info je nu nog specifiek mist. Ditsoort dingen zijn dagelijks voorkomende zaken, en ik denk dat je voor je eigen specifieke configuratie best een beslissing moet kunnen nemen. Kom je er niet uit, geef dan iets specifieker aan wat het hangijzer is :)

Mijn spoorwegfotografie
Somda - Voor en door treinenspotters

Dit topic is gesloten.