Dit wou ik nemen
Athlon 700
128MB 133mhz Ram
Asus K7V AMD Athlon Moederbord (VIA Chipset)
52 Speed Asus Cd-Rom spelertje
Soundblaster Live 1024.
Asus V6800 Geforce 32MB DDR DeLuxe.
Harddisk 20GB 7200RPM.
IIyama 17" A702-HT (.24 Dotpitch)
----------
Dit zeiden jullie:
256 MB???? Als ik maar Corel Photopaint, Frontpage en eventueel (heel eventueel) CorelDraw soepel naast elkaar kan draaien... Kan da? (En ik kan later toch upgraden?)
Ander moederbord... er staat Asus K7V mensen, niet K7M, K7M is klote en oud, K7V is nieuw en VIA, misschien is het jullie ontgaan dat het hier om Athlon draait en dan moet je ook een juiste Chipset hebben, Via dus... Abit's moederbord zuigt nog beetje1
Cd-Rom, abit, whatever, prima hoor...
Harddisk IBM??? Mag ik even welke en waarom... (ik heb nu overigens een IBM pc)
Monitor 19", past niet eens hier, staat een plank 40cm boven bureau. Beetje duur hoor. IIyama 17" al net zo duur als doorsnee 19", maar wel beter, dus daarom IIyama..
Athlon 700
128MB 133mhz Ram
Asus K7V AMD Athlon Moederbord (VIA Chipset)
52 Speed Asus Cd-Rom spelertje
Soundblaster Live 1024.
Asus V6800 Geforce 32MB DDR DeLuxe.
Harddisk 20GB 7200RPM.
IIyama 17" A702-HT (.24 Dotpitch)
----------
Dit zeiden jullie:
256 MB???? Als ik maar Corel Photopaint, Frontpage en eventueel (heel eventueel) CorelDraw soepel naast elkaar kan draaien... Kan da? (En ik kan later toch upgraden?)
Ander moederbord... er staat Asus K7V mensen, niet K7M, K7M is klote en oud, K7V is nieuw en VIA, misschien is het jullie ontgaan dat het hier om Athlon draait en dan moet je ook een juiste Chipset hebben, Via dus... Abit's moederbord zuigt nog beetje1
Cd-Rom, abit, whatever, prima hoor...
Harddisk IBM??? Mag ik even welke en waarom... (ik heb nu overigens een IBM pc)
Monitor 19", past niet eens hier, staat een plank 40cm boven bureau. Beetje duur hoor. IIyama 17" al net zo duur als doorsnee 19", maar wel beter, dus daarom IIyama..