Toon posts:

NEC DVD gaat spontaan open en dicht (geen virus)

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Hoe kan dit? Als ik een kleine tik op de behuizing geef, gaat het laatje spontaan open... is hier iets aan te doen?

Nou is het wel zo dat ik mijn DVD speler aan een plank bevestigd heb, waardoor trillingen in die plank eerder overslaan op de speler, maar zo gevoelig kan dat toch niet zijn?

[ Voor 44% gewijzigd door Verwijderd op 07-06-2005 11:55 ]

• Outerspace
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 19:53

Outerspace

Moderator General Chat / Wonen & Mobiliteit

AFX Ghey Edition by HlpDsK

Misschien opnieuw bevestigen :?

Zoekt nieuwe collega's (jr/sr engineers, servicedeskmedewerkers of managers in de Randstad)

• Chello200
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 22-02 23:48
Stoppen met het tikken van je huizing. Gaat het laatje niet meer spontaan open. Maar als alles goed bevestigd is en het blijft steeds open en dichtgaan, dan is het einde nabij.

dikzak

Verwijderd

Topicstarter
Nou ja goed, aan het eind van zn latijn... ding is een maand of 2 oud... maar goed, het kan gewoon met de bevestiging te maken hebben.. die moet ik juist iets losser hangen, zodat schokken niet zo snel doorkomen. Maar is het bekend dat een DVD speler zo gevoelig voor een kleine tik?

Verwijderd

Ik heb dit ooit gehad met een oude HP CD-writer 16r. Dat ding ging niet willekeurig open maar continue. Telkens als je de lade sloot, kwam hij na de schijf geinitialiseerd te hebben weer naar buiten, zodra er stroom op stond. In mijn geval was de oplossing het ding gewoon een pak op z'n donder geven, maar het moge duidelijk zijn dat het een teken is van slijtage of een op handen zijnd defect.