[Access] Hyperlink target window

Pagina: 1
Acties:

• okio
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 22-08 14:41
Is het mogelijk om in Access een target window aan een bepaalde hyperlink mee te geven? Nu worden alle hyperlinks standaard in een nieuw window geopend. Ik link naar forms in mijn eigen database.

Ik heb al op got, google en ms access help gezocht.

• Creepy
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 12:59

Creepy

Tactical Espionage Splatterer

Je hebt gezicht maar helemaal niks gevonden? Lijkt me sterk.
Wat heb je nu allemaal geprobeerd? Wat lukte daar niet mee? Zie ook P&W FAQ - De "quickstart".

Daarbij snap ik je probleem niet helemaal. Je hebt in Access links staan naar formulieren in je DB. Dit is een Access app? Of iets via het web? Leg eens wat meer uit over wat je nu precies hebt

"I had a problem, I solved it with regular expressions. Now I have two problems". That's shows a lack of appreciation for regular expressions: "I know have _star_ problems" --Kevlin Henney

• okio
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 22-08 14:41
Het is een access form die dmv een hyperlink naar een ander form linkt...

Als je dan meerdere links opent, dan komt de hele taskbar vol te zitten

Ik heb nu wel voorelkaar om vb: DoCmd.Close asForm, ''naam'' er bij te zetten dan sluit hij hem, maar dit is niet helemaal hetzelfde en een workaround.

• whoami
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 10:17
P&W -> OFF

https://fgheysels.github.io/

• Captain Caveman
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 02-01 13:28
Volgens mij moet je deze hebben: HyperlinkSubAddress, staat vermeld in de help, en was het eerste resultaat in google (discussiegroepen). Maar ik geef toe, het is weer een schitterend nooit terug te vinden, niet te verzinnen naam die MS eraan gegeven heeft.