-1 flaimbate voor feiten & oorzaken ??

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JT
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 11:40

JT

VETAK y0

Topicstarter
Check dit ff :

http://tweakers.net/reacties.dsp?Action=Posting&ParentID=247443

In de review staat dat die versterker van die set het niet goed trekt....Ik geef een mogelijke (hoogstwaarschijnlijke) oorzaak. Is dat nou echt -1 flamebate waardig ? En ik zei dat wattages niet al te veel zeggen....vraag aan menige audiofiel of dat waar is en het antwoord zal 'ja' zijn. Als jullie zeggen 'dat is idd flamebate' zou ik graag argumenten horen. Ik heb de mod-faq gelezen, en als een uitspraak met goede argumenten is ondersteunt, dan mag het NIET als flamebate worden gemod. En als jullie zeggen dat het flamebate is, dan houd ik mijn mond, maar ik vind van niet en zou er graag een puntje bij willen hebben.

3600wp@115° oost | 825wp panels/750wp inv@13°/115° oost | 1475wp panels/1250wp inv@27°/205° graden zuid
Ecodan warmtepomp
Repo's: HA-Solar-control | HA-heatpump-planning | NR-HueTapDial-NextLevel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Dat heb ik gedaan ja...
Euhhm.. om zo maar even te zeggen.. is niet echt een argument vind ik.. misschien ook wel.. maar niet liev gezegt en een kots smiley wekt een hele foute indruk.. je moet even smiley gebruik anders zeggen..

---
Wattages zeggen nou niet alles,
Het zou wel heel goed kunnen dat er een hele slechte voeding in zit, dan is het ook om van te :r
---

met puke en toch beter

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

keppum ff omhoog gemikt voor je, maar veel meer dan 1 punt verdiend hij ook weer niet vind ik ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JT

JT

VETAK y0

Topicstarter
Sorry, maar ik vind het verkeerd gebruiken van een :r smiley geen reden om een post naar beneden te halen die voor de rest een toevoegende waarde heeft....Het is toch ook om te :r als je een set van 1000 piek koopt en dat die versterker het dan niet trekt ?

EDIT : bedankt chaos

3600wp@115° oost | 825wp panels/750wp inv@13°/115° oost | 1475wp panels/1250wp inv@27°/205° graden zuid
Ecodan warmtepomp

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

De post die je hier post (die laatste dus) is ook een flamebait

(en toen kwam er penalty ratio)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

graag gedaan! ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JT

JT

VETAK y0

Topicstarter
Ja hoor, doe maar een flamebait op alles wat negatief is...... |:( Sorry hoor, maar als je niet van negatief of kritiek houd ken je maar beter je ogen sluiten.....

truste

* JT gaat nu slapen

En wat is er dan flamebait aan als ik zeg dat ik het om te kotsen vind dat je een goedkope versterker bij een set van 1000 piek krijgt ? das toch logisch.....:z

Ecodan warmtepomp

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GaMeOvEr
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 12:46

GaMeOvEr

Is een hork.

JT, ik zal hem ff proberen uit te leggen.

Dit is jouw posting :
wattages zeggen ook niet veel.
Zal wel een of andere goedkope voeding van 2 tientjes inziten :r
Doordat je maar twee regeltjes tekst erinzet, komt het heel erg trollerig over. Doordat je zegt "er zal wel een voeding van twee tientjes inzitten" Wek je heel erg de indruk dat dit een feit is, en dat is het flamebait effect.

In principe komt dit dus door een te beknopte omschrijving.

als je nu had gezegd :
Wattages zijn absoluut niet zaligmakend hoor, als je veel Watts hebt, zegt dat nix over de geluidskwaliteit !

Ik heb het idee dat Cambridge heeft bezuinigd op de voeding, en kan het ding daardoor gewoon niet genoeg power leveren.
Dat komt al heel anders over toch ? Ik zeg hetzelfde.

Eentje uit de categorie : "De toon maakt de muziek"

Aannames zijn fataal.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JT

JT

VETAK y0

Topicstarter
Lees er nog een keer de mod-faq op na, dan denken jullie er heel anders over....

Ecodan warmtepomp

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

JT: GaMeOvEr is een die-hard-old-skool moderator, die weet over het algemeen echt wel waar ie het over heeft, die hoeft de FAQ niet te lezen om gelijk te krijgen.

Voor wat het waard is:

hij heeft gelijk :)

Beide voorbeelden die hij noemt zeggen hetzelfde, alleen de eerste komt een stuk negatiever over (zelf op mij, hoewel ik het inhoudelijk niet kan beoordelen).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JT

JT

VETAK y0

Topicstarter
Toch heb ik gelijk wat betreft er in de post staat.....Dan mag ie eigenlijk niet op flamebait, wie lok ik dan uit ???? Trouwens, als ie het nou echt zo erg vind dan icq't ie mij toch ff ? Dan kan ik het zo veranderen.....Als ie echt zo een old-skool modder is, dan kan ie mij wel ff icqen, maar niet gelijk zo beoordelen....
Je moet modden op de inhoud, niet op de uitvoering....

EDIT : dat icq'en en modden, had ik eigenlijk voornamelijk over die andere gast die het had gedaan, dus trek het niet al te veel aan game-over, maar als de inhoud klopt, dan zou die niet minder dan 1 moeten zijn, en om jullie tegemoet te komen dan, zou ik zeggen ook niet hoger dan 1..snappie ?

Ecodan warmtepomp

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GaMeOvEr
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 12:46

GaMeOvEr

Is een hork.

JT,

Ik zeg ook niet dat jouw posting fout is hoor, ik zeg alleen door de manier waarop je de posting hebt neergezet, dat iemand waarschijnlijk heel snel de neiging heeft minpuntjes toe te kennen aan jouw posting, hoewel dat niet terecht is. (Dus voornamelijk door de negatieve klank van de posting, en het feit dat je het brengt dat het een feit is dat er een brakke voeding is, terwijl dit eigenlijk niet meer dan een vermoeden is.)

Ik wil je alleen een nuttige tip geven hoe je dit kunt voorkomen, en toch hetzelfde zeggen.

Tenslotte kan iedereen modden, niet alleen de mensen die in dit forum komen. (Dus ook de mensen die de FAQ eventueel niet zo goed gelezen hebben...)

Aannames zijn fataal.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JT

JT

VETAK y0

Topicstarter
ok, bedankt Gameover, ik waardeer het veel meer als mensen zoals jij dat gewoon ff zeggen ipv gelijk omlaag modden. thanx.

Ecodan warmtepomp

Pagina: 1