3600wp@115° oost | 825wp panels/750wp inv@13°/115° oost | 1475wp panels/1250wp inv@27°/205° graden zuid
Ecodan warmtepomp
Repo's: HA-Solar-control | HA-heatpump-planning | NR-HueTapDial-NextLevel
Verwijderd
Euhhm.. om zo maar even te zeggen.. is niet echt een argument vind ik.. misschien ook wel.. maar niet liev gezegt en een kots smiley wekt een hele foute indruk.. je moet even smiley gebruik anders zeggen..
---
Wattages zeggen nou niet alles,
Het zou wel heel goed kunnen dat er een hele slechte voeding in zit, dan is het ook om van te

---
met puke en toch beter
Verwijderd

EDIT : bedankt chaos
3600wp@115° oost | 825wp panels/750wp inv@13°/115° oost | 1475wp panels/1250wp inv@27°/205° graden zuid
Ecodan warmtepomp
Verwijderd
(en toen kwam er penalty ratio)

truste
* JT gaat nu slapen
En wat is er dan flamebait aan als ik zeg dat ik het om te kotsen vind dat je een goedkope versterker bij een set van 1000 piek krijgt ? das toch logisch.....:z
Ecodan warmtepomp
Dit is jouw posting :
Doordat je maar twee regeltjes tekst erinzet, komt het heel erg trollerig over. Doordat je zegt "er zal wel een voeding van twee tientjes inzitten" Wek je heel erg de indruk dat dit een feit is, en dat is het flamebait effect.wattages zeggen ook niet veel.
Zal wel een of andere goedkope voeding van 2 tientjes inziten
In principe komt dit dus door een te beknopte omschrijving.
als je nu had gezegd :
Dat komt al heel anders over toch ? Ik zeg hetzelfde.Wattages zijn absoluut niet zaligmakend hoor, als je veel Watts hebt, zegt dat nix over de geluidskwaliteit !
Ik heb het idee dat Cambridge heeft bezuinigd op de voeding, en kan het ding daardoor gewoon niet genoeg power leveren.
Eentje uit de categorie : "De toon maakt de muziek"
Aannames zijn fataal.
Ecodan warmtepomp
Verwijderd
Voor wat het waard is:
hij heeft gelijk
Beide voorbeelden die hij noemt zeggen hetzelfde, alleen de eerste komt een stuk negatiever over (zelf op mij, hoewel ik het inhoudelijk niet kan beoordelen).
Je moet modden op de inhoud, niet op de uitvoering....
EDIT : dat icq'en en modden, had ik eigenlijk voornamelijk over die andere gast die het had gedaan, dus trek het niet al te veel aan game-over, maar als de inhoud klopt, dan zou die niet minder dan 1 moeten zijn, en om jullie tegemoet te komen dan, zou ik zeggen ook niet hoger dan 1..snappie ?
Ecodan warmtepomp
Ik zeg ook niet dat jouw posting fout is hoor, ik zeg alleen door de manier waarop je de posting hebt neergezet, dat iemand waarschijnlijk heel snel de neiging heeft minpuntjes toe te kennen aan jouw posting, hoewel dat niet terecht is. (Dus voornamelijk door de negatieve klank van de posting, en het feit dat je het brengt dat het een feit is dat er een brakke voeding is, terwijl dit eigenlijk niet meer dan een vermoeden is.)
Ik wil je alleen een nuttige tip geven hoe je dit kunt voorkomen, en toch hetzelfde zeggen.
Tenslotte kan iedereen modden, niet alleen de mensen die in dit forum komen. (Dus ook de mensen die de FAQ eventueel niet zo goed gelezen hebben...)
Aannames zijn fataal.
Ecodan warmtepomp