Toon posts:

[iPod] Crash van pc na aansluiten iPod

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Als ik mijn pc heb opgestart en mijn iPod wil aansluiten via USB dan knalt mijn pc er helemaal uit. Het is niet XP crasht maar hij valt gewoon helemaal uit.
Wie kan mij vertellen waar dit eventueel aan zou kunnen liggen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hertog
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 05:45

Hertog

Aut bibat, aut abeat

De voeding?

"Pray, v. To ask that the laws of the universe be annulled in behalf of a single petitioner, confessedly unworthy." --Ambrose Bierce, The Devil's Dictionary

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Is je computer geaard ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Bedankt voor de reactie.

Nee mijn pc is niet geaard. Heb geen geaarde stopcontacten. Hoe kan je verder een voeding testen. Mn pc loopt normaal gewoon goed. Het is trouwens wel een 500 Watt dus vermogen genoeg denk ik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zwerver
  • Registratie: Februari 2001
  • Niet online
Aarden die hap dus ;) Grote kans dat er iets niet oke is met de voeding van je USB-sloten.

Woonachtig Down Under. Ik negeer je insults niet, maar tegen de tijd dat ik ze lees zijn ze meestal niet relevant meer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nitai
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 11-10 01:19

Nitai

Live the life you love.

Als je Windows machine in een keer uit valt, dan heb je iig een hardware probleem of problemen met de driver aansturing. Je kan proberen je controller drivers te updaten en het helpt ook wel om bij eigenschappen van 'My Computer' en dan geloof ik Recovery and Startup even de optie 'Reboot on hardware failure' of iets dergelijks uit te vinken. Dan krijg je een mooi blauw scherm als je pc crasht zodat je kunt zien waar het misschien aan ligt.

De reboot is als vervanger voor de blue screen of death. Het heeft iig weinig met je iPod te maken, dus ik denk dat als je even zoekt op GoT naar spontane reboots je een stuk verder komt.

[ Voor 3% gewijzigd door Nitai op 07-06-2005 10:16 ]

“Believe and act as if it were impossible to fail.” —Charles Kettering

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

waarschijnllijk heb je eerst je ipod aangesloten en daarna de drivers geinstalleerd.
daardoor loopt hij denk ik steeds vast.
deinstalleer hem even en ook bij configuratiescherm/hardware en dan systeem ofzo

daar ook je ipod weghalen..

en dan eerst de drivers installeren en dan de ipod aansluiten
Pagina: 1