Ik probeer een phpscript elke dag automatisch te laten runnen in the background van mijn systeem (WIN 2K Server). Ik gebruik hiervoor VisualCron.
In VisualCron heb ik een job gemaakt die het volgende hidden opstart:
C:\php\php.exe -q script.php
Dit commando opent de command interface van php en voert het script uit.
Alleen loopt het script vast op het moment dat het een mailtje moet gaan sturen?! Error:
Ik heb echter wel het php.ini bestand juist geconfigureerd en ook de headers opgezet in mijn script?!? Wanneer ik dit script run in mijn browser treden er helemaal geen problemen op en verstuurd hij gewoon mailtjes?
Weet iemand waar dit aan ligt of weet iemand hoe ik dit script op een andere manier automatisch hidden kan uitvoeren? Het zou ook een oplossing zijn wanneer het script automatisch wordt uitgevoerd in een browser welke dan ook vanzelf weer afsluit (Na bijvoorbeeld een minuut o.i.d.).
Ik joor het graag!
In VisualCron heb ik een job gemaakt die het volgende hidden opstart:
C:\php\php.exe -q script.php
Dit commando opent de command interface van php en voert het script uit.
Alleen loopt het script vast op het moment dat het een mailtje moet gaan sturen?! Error:
code:
1
2
3
| <b>Warning</b>: mail(): "sendmail_from" not set in php.ini or custom "From:" header missing in <b>C:\WebServ\wwwroot\htdocs\sub\clt\sendrem inders.php</b> on line <b>138</b><br /> |
Ik heb echter wel het php.ini bestand juist geconfigureerd en ook de headers opgezet in mijn script?!? Wanneer ik dit script run in mijn browser treden er helemaal geen problemen op en verstuurd hij gewoon mailtjes?
Weet iemand waar dit aan ligt of weet iemand hoe ik dit script op een andere manier automatisch hidden kan uitvoeren? Het zou ook een oplossing zijn wanneer het script automatisch wordt uitgevoerd in een browser welke dan ook vanzelf weer afsluit (Na bijvoorbeeld een minuut o.i.d.).
Ik joor het graag!