[Winamp] media library rescan, via scheduled task

Pagina: 1
Acties:

Onderwerpen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Systeem:
Windows XP, SP2 met Winamp 5.092

Mede tweakers, ik heb me rot gezocht en kan het maar niet vinden. Wat ik graag zou willen is het volgende:

Ik heb een aantal scheduled tasks in Windows, zoals oa defragmentatie van schijven etc etc.
Nu zou ik graag op een gegeven tijdstip mijn Winamp media library laten rescannen. Ik weet dat rescannen van de library gewoon in Winamp instelbaar is, echter kun je dan slechts aangeven om de hoeveel minuten Winamp moet rescannen. Andere optie is dat je Winamp bij het starten de library laat rescannen, maar dit wil ik niet omdat dit behoorlijk wat kracht van m'n pc kost (yep, het is al een wat ouder beestje).
Tevens is het zo dat wanneer ik dan 7 dagen van huis ben, ik 7 Winamps open heb staan. Dit is dus niet echt wat ik wil :P

Wat ik dus wil, is een scheduled task aanmaken in Windows welke ervoor zorgt dat Winamp de library gaat rescannen.

Iemand de oplossing?

:'( .... echt niemand?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
een klein bescheiden kickje.... ik voel me zo sneu met 0 reacties :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
hmmm, is er nu echt niemand die de oplossing voor me heeft..... :'(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jaKKer
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 13-09 17:08

jaKKer

liev ;x She's on Fire

je hebt wel gezocht bij de winamp plugings? http://www.winamp.com/plugins/
daar staat aardig wat op.. anders het forum ? :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Yep ik heb alle winamp plugins afgezocht en tevens het internet bekeken, nergens iets te vinden....
althans, ik heb niets kunnen vinden :P

/edit

Voor diegenen die hetzelfde willen als ik..... ik heb het voor elkaar gekregen met een progsel genaamd "Quick Macros" (http://www.quickmacros.com). Het is een klein beetje omslachtig, maar hiermee kun je een macro opnemen van alle handelingen die je uitvoert. QuickMacros kan tevens een scheduled task voor je aanmaken van die macro _/-\o_ Koste mij ongeveer 10 min om het voor elkaar te krijgen.

/edit

[ Voor 61% gewijzigd door Verwijderd op 11-08-2005 03:02 ]