Toon posts:

Have you guys started yet

Pagina: 1
Acties:
  • 129 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Verwijderd

Topicstarter
Come on guys is that all you've got. I have people moving off to other projects because you haven't showbn anything we should be at all concerned about.

At this rate you won't even trouble us for over 200 days.

Your Stampede, or should I say gentle strole, only lasts one month.

In DF you wer impressive I grant you that, but here you are a bit of a joke.

}:O = :Z

• PhoenixT
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 01-02 00:00
Just wait and see... >:)

With PlaneShift since 2003. WC-Grid ftw!

• itsalwaysme
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 10:51

itsalwaysme

Graast voor DB

we will strike....

Graast voor Division Brabant
It's hardware that makes a machine. It's software that makes it work (most of the time).

Verwijderd

and it will be hard ;)

• fsfikke
  • Registratie: Maart 2003
  • Niet online

fsfikke

* * * *

Do NOT underestimate the power of Dutch Cows }:O

Zijn spaties in de aanbieding ofzo? www.spatiegebruik.nl

• vanderwal
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 18-04-2025

vanderwal

mathafackuh!!!

We wil burie you guys alive >:)

The difference between stupidity and genius is that genius has its limits

• D2DM
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 08-02 17:50
Fozzie, je slaat nog geen deuk in een pakje boter. :z

[ Voor 5% gewijzigd door D2DM op 06-06-2005 23:41 ]

R7 5700x, B350 Prime Plus, 32GB ddr4 op 3333Mt/s, 960Pro, Ultrastar He10, rx6700xt, uwqhd.

• OldButNotSoWise
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 09-02 01:07

OldButNotSoWise

TUFKAHBM

en toch :?

he has a point :{

• J0J0
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 24-10-2025
Wrm start hij een topic in het Engels? :p

specs

• Jaap-Jan
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 13:58
J0J0 schreef op maandag 06 juni 2005 @ 23:50:
Wrm start hij een topic in het Engels? :p
Omdat hij Engels Brits is :P. Hij komt uit Bristol, UK volgens zijn profiel

[ Voor 34% gewijzigd door Jaap-Jan op 06-06-2005 23:55 ]

| Last.fm | "Mr Bent liked counting. You could trust numbers, except perhaps for pi, but he was working on that in his spare time and it was bound to give in sooner or later." -Terry Pratchett

• Haranaka
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 08-09-2025
Bristol is dat niet zo'n scapino kloon?

...

• J0J0
Wheheheh boink... die zat :P

Maare tja Us Dutch will once more show our true potential and crush anyone or anything in our path. Stampedeeeeeeeeeeeeee and you'll leave a red stain behind!

[ Voor 83% gewijzigd door J0J0 op 07-06-2005 00:00 ]

specs

• itsalwaysme
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 10:51

itsalwaysme

Graast voor DB

weet je ook gelijk waar hij vandaan komt :P

Graast voor Division Brabant
It's hardware that makes a machine. It's software that makes it work (most of the time).

• CowArt
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 09-06-2023

CowArt

DPC Team Switch Pensionado

D2DM schreef op maandag 06 juni 2005 @ 23:40:
Fozzie, je slaat nog geen deuk in een pakje boter. :z
Oh, this quote is screaming for a BabelFish-translation:
Fozzie, you beat knock still no in a bundle butter. :z
:+

• fsfikke
  • Registratie: Maart 2003
  • Niet online

fsfikke

* * * *

Ik volg die stampede niet zo (blijf lekker SoB-en :P ), maare klopt het wat ie zegt of krijgen we binnenkort een mega flush oid?

Zijn spaties in de aanbieding ofzo? www.spatiegebruik.nl

• J0J0
Whahahaha niet bestand tegen ons ingewikkelde taaltje blijkt :P

A proper translation would be.... Fozzie you wouldn't even hit a dent in a pack of butter.
Oid :P

[ Voor 4% gewijzigd door J0J0 op 07-06-2005 00:05 ]

specs

Verwijderd

We're about to rule the whole DC globe, total DC world domination by the Dutch power cows

[img]\http://lepel.gromba.nl/stats/grafiek.php[/img]

Verwijderd

Heey don't fuck with the british :+

Mja als hij echt brits is, waarom staan er dan zoveel spelfouten in z'n engels? Ik dacht serieus eerst dat een Nederlander met poging tot engels was.. :+

• J0J0
Dus eerder andersom een Engelsman met poging tot Nederlands :p check zijn sig :D

specs

• D2DM
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 08-02 17:50
daar sloeg ( :) ) het slaan ook op.

R7 5700x, B350 Prime Plus, 32GB ddr4 op 3333Mt/s, 960Pro, Ultrastar He10, rx6700xt, uwqhd.

Verwijderd

started what?
i thought the stampede was on OGR.
filt flarn filt. [insert some more nasty english words here]

• J0J0
More nasty english words?????
Filt flarn filt is kinda weak.... :P * Eddy Murphy RAW flashbacks!

[ Voor 20% gewijzigd door J0J0 op 07-06-2005 01:02 ]

specs

• D-Three
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 10-02 06:52
Pfff, kan die gast eigenlijk niet gebanned worden? Die zit hier gewoon dit en andere fora vol te roepen met loos geblaat. Was het een andere user geweest had hij al lang enkele waarschuwingen aan zijn broek gehad... :/
Gewoon omdat hij op mijn zenuwen werkt, doe ik mee aan deze stampede! Alle beetjes helpen :)

• OldButNotSoWise
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 09-02 01:07

OldButNotSoWise

TUFKAHBM

Ik vind anders die gast wel humor hebben :D

en zeg nou eerlijk, ergens heeft ie wel een beetje gelijk, de output is bij lange na niet genoeg om plekkie 5 te halen op 1 juli :{

Verwijderd

OldButNotSoWise schreef op dinsdag 07 juni 2005 @ 01:12:
Ik vind anders die gast wel humor hebben :D

en zeg nou eerlijk, ergens heeft ie wel een beetje gelijk, de output is bij lange na niet genoeg om plekkie 5 te halen op 1 juli :{
Waar heeft u het over ?? op tijd van posting nog 23 dagen tot Timo= plaats 5 die gaat er echt wel komen!!

Bron: http://stats.free-dc.org/...fad&team=Dutch+Power+Cows
Laagvliegerke schreef op dinsdag 07 juni 2005 @ 01:08:
Pfff, kan die gast eigenlijk niet gebanned worden? Die zit hier gewoon dit en andere fora vol te roepen met loos geblaat. Was het een andere user geweest had hij al lang enkele waarschuwingen aan zijn broek gehad... :/
Gewoon omdat hij op mijn zenuwen werkt, doe ik mee aan deze stampede! Alle beetjes helpen :)
Hij heeft idd wel een soort van humor, maar hey we doen het zelf net zo hard terug op hun forum, dus :X

Bron: http://free-dc.org/forum/...1&perpage=25&pagenumber=4

[ Voor 47% gewijzigd door Verwijderd op 07-06-2005 01:26 ]

Verwijderd

Waarom denk je dat 'ie dit doet? om jou uit te dagen >:)
En je moet gewoon de grap zien, het is allemaal op vriendelijke basis; het is gewoon een traditie.
Andere uitdagers van andere teams op andere projecten gebeurt ook. Ook wij dagen hun ook regelmatig uit.

• D-Three
Ah ja... Het is laat... Ik geraak nu heel erg snel geïrriteerd! :p
Voilà, mijn PC is aan het werk :) Slaapwel! ;)

• iffy
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 03-02 21:02
Pfff, kan die gast eigenlijk niet gebanned worden?
Ik neem aan dat dit als een grapje is bedoeld? Niet katten op onze mascotte of anders krijg je ruzie met de Bearhunters :) :) :)

Enne, die gast heeft veel humor en komt mij uiterst integer over. Zeker als je het FreeDC forum een beetje volgt. Trouwens, heb je het imho wel onbehoorlijke of op zijn minst onbeleefde gedrag en taalgebruik van DPC'ers in het FreeDC forum al eens gezien? Kwam ook in zeker drie andere team fora DPC'ers tegen die aan't taunten waren, moeten die dan ook overal gebanned worden? Grof taalgebruik trouwens is vrijwel altijd slechts een teken van een kleine vocabulaire maar dat terzijde.

Verwijderd

iffy schreef op dinsdag 07 juni 2005 @ 01:33:
[...]
Trouwens, heb je het imho wel onbehoorlijke of op zijn minst onbeleefde gedrag en taalgebruik van DPC'ers in het FreeDC forum al eens gezien?....
Ja, krijg soms kromme tenen van. Ik denk dat wij hollanders soms een botte humor hebben die bij de engelsen / amerikanen zeker niet goed overkomen.

Verwijderd

Verwijderd schreef op dinsdag 07 juni 2005 @ 01:39:
[...]

Ja, krijg soms kromme tenen van. Ik denk dat wij hollanders soms een botte humor hebben die bij de engelsen / amerikanen zeker niet goed overkomen.
Daar sla je de spijker op de kop, dacht ik ook al namelijk...als iedereen nu eens dit zinnetje uit zn hoofd leert, bescheidenheid siert de mens :) ah met dictionary.com ziet ie er toch aardig uit :
Discretion decorates people :+

[ Voor 10% gewijzigd door Verwijderd op 07-06-2005 01:46 ]

• iffy
[...]

Dat gecombineerd met stoere MSN praat is inderdaad niet zoals je je gedraagd als je bij "vreemden" bent. Thuis, op GoT, ok, maar opmerkelijk genoeg gaat er in de vertaling ook veel van de bescheidenheid waar Nightanimal het over heeft verloren. Hier zie ik diezelfde posters dat "gedrag" trouwens niet tot nauwelijks ten toon spreiden. Lijken wel op hooligans, prima mensen totdat ze een tegenstander zien en de waanzin opkomt :? Prettig om ieder geval te lezen dat ik niet de enige ben die dat "gedrag" opviel.

• Koppensneller
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 08-02 02:20

Koppensneller

winterrrrrr

Verwijderd schreef op dinsdag 07 juni 2005 @ 01:23:

Hij heeft idd wel een soort van humor, maar hey we doen het zelf net zo hard terug op hun forum, dus :X
Tijd voor een Spampede? :+

• D-Three
iffy schreef op dinsdag 07 juni 2005 @ 01:33:
[...]

Ik neem aan dat dit als een grapje is bedoeld? Niet katten op onze mascotte of anders krijg je ruzie met de Bearhunters :) :) :)
Oops! O-)
Enne, die gast heeft veel humor en komt mij uiterst integer over. Zeker als je het FreeDC forum een beetje volgt. Trouwens, heb je het imho wel onbehoorlijke of op zijn minst onbeleefde gedrag en taalgebruik van DPC'ers in het FreeDC forum al eens gezien? Kwam ook in zeker drie andere team fora DPC'ers tegen die aan't taunten waren, moeten die dan ook overal gebanned worden? Grof taalgebruik trouwens is vrijwel altijd slechts een teken van een kleine vocabulaire maar dat terzijde.
Als andere DPC'ers zicht grof gedragen, zouden ze inderdaad minstens een waarschuwing mogen krijgen. Vind ik toch :)
[...]

Hebben Nederlanders dan een gevoel voor humor? :P ;)

Ah ja, Fozzie zijn "taunting" heeft toch een omgekeerd effect. })

[ Voor 6% gewijzigd door D-Three op 07-06-2005 12:10 ]

• J0J0
Wij hebben in Nederland een stuk meer cabaretiers dan Belgie, je 'vraag' beantwoord? :P

specs

• Mark83
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 16-01 12:35
Wie riep mij??? :+

Verwijderd

ik denk dat we gewoon meer moeten assimileren enzo, want sommige van ons lopen wel op te scheppen, maar output komt er niet van.
dus more power is the solution to the fozzy nag
wij als bearhunters schieten nooit mis, dus we moeten ze wel voorbij gaan natuurlijk.
Afbeeldingslocatie: http://www.jagernet.com/Smileys/Lots_O_Smileys/fozziegetsit2.gif

ik denk dat we die fokkers eens wat moeten gaan opporren zodat die 200 lui daar eens wat harder gaan.

• X-G
  • Laatst online: 30-07-2024

X-G

Yeah.

Wacht maar tot de volgende FP..

ToyzBuilder YouTube - Gratis Bitcoin Verdienen

Verwijderd

J0J0 schreef op dinsdag 07 juni 2005 @ 19:06:
Wij hebben in Nederland een stuk meer cabaretiers dan Belgie, je 'vraag' beantwoord? :P
Er zijn op de wereld ook meer kakkerlakken dan mensen. Met andere woorden: de hoeveelheid zegt helemaal niets over het niveau van intelligentie of het niveau van humor in dit geval... >:) :+

No offence want Nederland heeft inderdaad wel goede cabaretiers; maar deze kon ik echt niet laten liggen :P

Verwijderd

X-G schreef op dinsdag 07 juni 2005 @ 20:32:
Denk inderdaad dat dat het verschil gaat maken... vorige was op een warme zomerdag, weinig mensen achter de PC. Wanneer komt die tweede Fp eigenlijk?

Verwijderd

X-G schreef op dinsdag 07 juni 2005 @ 20:32:
Wachten, niks ervan Afbeeldingslocatie: http://home.planet.nl/~rolve015/tepaard.bmp

Gaan en blijven gaan voor deze Afbeeldingslocatie: http://home.planet.nl/~rolve015/trofee.jpg

• iffy
Verwijderd schreef op dinsdag 07 juni 2005 @ 20:50:
[...]

Er zijn op de wereld ook meer kakkerlakken dan mensen. Met andere woorden: de hoeveelheid zegt helemaal niets over het niveau van intelligentie of het niveau van humor in dit geval... >:) :+
[sub]
* iffy likes that way of thinking <g>

• gp500
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online
Ik zat net naar dit te kijken, http://fad.lospetitos.net/teamstats.php?s=tot&a=m
deepthought vond ik gisteren al een grote output hebben.

Zal wel zo'n free-dc'r zijn die wou voorkomen dat we 2 teams op 1 dag inhaalden.

kan 't niet controleren op fadstats.com die ligt eruit namelijk.

• Hagar
  • Laatst online: 14-10-2025

Hagar

Diabootic

oops, verkeerde topic :P

[ Voor 96% gewijzigd door Hagar op 08-06-2005 00:54 ]

Nu ook zonder stropdas

• CaLeX
  • Registratie: September 2002
  • Niet online

CaLeX

Maar NC'walst'liever

Fozzie....

just keep on eating.... cause sooner or later you wi'll be eating our dust, and thats what youll beeating for a long time ;)

[ Voor 5% gewijzigd door CaLeX op 08-06-2005 00:58 ]

offtopic:
[DPC]Noizy Cows Join ons op RC5-72,OGR-25,TSC,DPAD of R@H. JOIN de grootste van DPC 4 more FUN, STATS and FLUSHING

Verwijderd

gp500 schreef op dinsdag 07 juni 2005 @ 22:26:
Ik zat net naar dit te kijken, http://fad.lospetitos.net/teamstats.php?s=tot&a=m
deepthought vond ik gisteren al een grote output hebben.

Zal wel zo'n free-dc'r zijn die wou voorkomen dat we 2 teams op 1 dag inhaalden.

kan 't niet controleren op fadstats.com die ligt eruit namelijk.
'kan niks vinden, behalve dat George.T gejoined heeft.(en hij is nieuw).

• gp500
  • Niet online
ik denk dat 't een namechange was omdat ze nu weer goed lijken te staan

• Thanatos
  • Laatst online: 16-06-2025
Verwijderd schreef op dinsdag 07 juni 2005 @ 00:18:
Heey don't fuck with the british :+

Mja als hij echt brits is, waarom staan er dan zoveel spelfouten in z'n engels? Ik dacht serieus eerst dat een Nederlander met poging tot engels was.. :+
Ik zie alleen maar 1 typfout bij shown.. :?
Anyway. Laat maar blaten die gast Hoewel ik het wel met hem eens ben

• puchelaar
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 05-02 08:24
offtopic:
De fouten die ik in een oogopslag zie: showbn, strole > stroll, wer > were.
Maar het valt me bij de Britten en Amerikanen waar ik wel 'ns mee mail wel vaker op dat ze erg slordig typen (wat hier volgens mij ook gebeurd is).

Anyway, ik heb wel het gevoel dat Fozzie gelijk heeft. In de Stampedestats van gisteren zei AlliedComputers 'Al met al zetten we FreeDC nu al op hun nummer dus voor mij is deze stampede allang geslaagd.', maar daar ben ik het niet mee eens. Alle ophef die tevoren gemaakt is in de diverse fora en threads ging er volgens mij om dat we FreeDC voorbij zouden moeten gaan in de totaalstats, en dat zie ik toch nog niet gebeuren :( . 't Is inderdaad geen slechte score die we eruit persen, en we blijven FreeDC voor in de dailies, maar ik ben bang dat na de stampede Fozzie en z'n kornuiten per dag toch weer harder gaan dan alle koeien die in de FaDwei blijven grazen... Neemt niet weg dat mijn kalfjes nog steeds lekker aan 't sparen zijn voor een end-of-stampede mini-flushje :P

• BwO
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 17-01 08:23

BwO

Up The Irons!

Agrees with puchelaar ^^
Daar komt nog bij dat FreeDC maar 95 leden heeft en wij meer dan 1000 :P

<<Team BSD>> #22 OGR-24 - #12 OGR-25

Verwijderd

puchelaar schreef op woensdag 08 juni 2005 @ 12:12:
offtopic:
De fouten die ik in een oogopslag zie: showbn, strole > stroll, wer > were.
Maar het valt me bij de Britten en Amerikanen waar ik wel 'ns mee mail wel vaker op dat ze erg slordig typen (wat hier volgens mij ook gebeurd is).

Anyway, ik heb wel het gevoel dat Fozzie gelijk heeft. In de Stampedestats van gisteren zei AlliedComputers 'Al met al zetten we FreeDC nu al op hun nummer dus voor mij is deze stampede allang geslaagd.', maar daar ben ik het niet mee eens. Alle ophef die tevoren gemaakt is in de diverse fora en threads ging er volgens mij om dat we FreeDC voorbij zouden moeten gaan in de totaalstats, en dat zie ik toch nog niet gebeuren :( . 't Is inderdaad geen slechte score die we eruit persen, en we blijven FreeDC voor in de dailies, maar ik ben bang dat na de stampede Fozzie en z'n kornuiten per dag toch weer harder gaan dan alle koeien die in de FaDwei blijven grazen... Neemt niet weg dat mijn kalfjes nog steeds lekker aan 't sparen zijn voor een end-of-stampede mini-flushje :P
Kijk als je FreeDC wil voorbij wil gaan in de totaal stats.. dan kunen we wel eerst omhoog gaan met 10M per dag. Dat kon je van te voren ook zien :). Voor mij gaat het puur om FreeDC een maand lang te sarren met een giga output (wat nog steeds tegen valt :| ). Anyway laten we grazen alsof onze levens er van af hangen.

• gp500
  • Niet online
Niet zo zeuren, we doen het goed.
Het is allemaal voor het goede doel.

Kan me geen bal schelen wat free-dc doet.
Laat ze maar blaten, we halen ze wel in.

• CaLeX
  • Niet online

CaLeX

Maar NC'walst'liever

De output is vervier/vijfvoudigd, wat verwacht je nog meer?

Er komt nog een 2de FP (volgens mij) en als de output dat daily boven de 5 miljoen uitkomt, hebben we het HEEL goed gedaan. De aftertouch van deze stampede zal ook nog lang voelbaar zijn.

Als we binnen de 100 miljoen van FDC komen hebben we het in mijn ogen top gedaan. We hebben het in mijn ogen al top gedaan qua aantal members... Vele kleine maken ook grote ;)

offtopic:
[DPC]Noizy Cows Join ons op RC5-72,OGR-25,TSC,DPAD of R@H. JOIN de grootste van DPC 4 more FUN, STATS and FLUSHING

Verwijderd

CaLeX schreef op woensdag 08 juni 2005 @ 14:18:
[...]

De output is vervier/vijfvoudigd, wat verwacht je nog meer?

Er komt nog een 2de FP (volgens mij) en als de output dat daily boven de 5 miljoen uitkomt, hebben we het HEEL goed gedaan. De aftertouch van deze stampede zal ook nog lang voelbaar zijn.

Als we binnen de 100 miljoen van FDC komen hebben we het in mijn ogen top gedaan. We hebben het in mijn ogen al top gedaan qua aantal members... Vele kleine maken ook grote ;)
nee. Ik vind van niet. Ik haalde 100 punten/dag bij TSC. En ik haal 10000 punten/dag bij FaD. Bij TSC haalden we makkelijk de 100K, dus hier makkelijk de 10M. Vind ik dan.

Verwijderd

iffy schreef op dinsdag 07 juni 2005 @ 07:56:
[...]

Dat gecombineerd met stoere MSN praat is inderdaad niet zoals je je gedraagd als je bij "vreemden" bent. Thuis, op GoT, ok, maar opmerkelijk genoeg gaat er in de vertaling ook veel van de bescheidenheid waar Nightanimal het over heeft verloren. Hier zie ik diezelfde posters dat "gedrag" trouwens niet tot nauwelijks ten toon spreiden. Lijken wel op hooligans, prima mensen totdat ze een tegenstander zien en de waanzin opkomt :? Prettig om ieder geval te lezen dat ik niet de enige ben die dat "gedrag" opviel.
Als je dan leest dat verscheidene FDCers er een behoorlijke thuisboerderij op na houden kun je daar alleen maar respekt voor tonen.
Zeker zijn er ook kantoorgrazers maar als je dat laat terwijl het kan EN mag ben je een :?
Het is niet alleen de maandelijkse energiekosten welke een rib uit je lijf kunnen kosten maar de aanschaf en onderhoud is ook niet gratis denk ik _/-\o_

[ Voor 66% gewijzigd door Verwijderd op 08-06-2005 15:33 ]

• iffy
Alle ophef die tevoren gemaakt is in de diverse fora en threads ging er volgens mij om dat we FreeDC voorbij zouden moeten gaan in de totaalstats
Sommigen hebben mogelijk geblaat als schapen inplaats van gegraasd als koeien :)

Wellicht was er sprake van een kleine indentiteitscrisis?

@MAB: inderdaad, een flink aantal van die FreeDC'ers heeft tientallen!!! PC's alleen voor DC aanstaan, thuis wel te verstaan voor eigen kosten... respect zeg ik dan _/-\o_ _/-\o_ _/-\o_

Maar het is natuurlijk wel leuk om ze (ooit) in te halen :)

[ Voor 30% gewijzigd door iffy op 08-06-2005 15:35 ]

Verwijderd

Verwijderd schreef op woensdag 08 juni 2005 @ 15:26:
[...]
nee. Ik vind van niet. Ik haalde 100 punten/dag bij TSC. En ik haal 10000 punten/dag bij FaD. Bij TSC haalden we makkelijk de 100K, dus hier makkelijk de 10M. Vind ik dan.
Nou weet je waarom we niet de 10M halen. Komt omdat jullie allemaal bij TSC blijven :Y)

• Bleet
  • Niet online

Bleet

Losing my edge.

En Bitchin' Boeskool doet niet mee ;)

Last.fm |
If bullshit could fly, i'd be an astronaut.

• Thanatos
  • Laatst online: 16-06-2025
We kunnen de stampede natuurlijk ook met een maand verlengen. Dat ze begin augustus ineens denken; waarom daalt die output niet?

MUHAHAHAHAHA! :P

• D-Three
Dat zou idd wel grappig zijn. :D
Misschien doen ze het dan in hun broek omdat ze niet begrijpen waarom die output niet daalt. :P

• gp500
  • Niet online
iffy schreef op woensdag 08 juni 2005 @ 15:32:
[...]

@MAB: inderdaad, een flink aantal van die FreeDC'ers heeft tientallen!!! PC's alleen voor DC aanstaan, thuis wel te verstaan voor eigen kosten... respect zeg ik dan _/-\o_ _/-\o_ _/-\o_

Maar het is natuurlijk wel leuk om ze (ooit) in te halen :)
Er is een thread hier op dpc hoe je zelf goedkoop nodes kunt maken.
En die dan bij baas aan de stroom hangen :P

Verwijderd

Aaargh en ze zijn weer aan het teamhoppen nu van Ars Technica naar Free DC, opnieuw boven DPC.... stelletje :(

• CaLeX
  • Niet online

CaLeX

Maar NC'walst'liever

Verwijderd schreef op woensdag 08 juni 2005 @ 15:26:
[...]
Best wel krom beredeneren :P

We zitten nu op ongeveer hetzelde percentage als we bij TSC groeide

TSC maand juni 2004 17.9k daily zonder echte MF-es, waarna we naar de 100k gingen is een factor 5.6 (stampede plannen waren er pas op 24-7)

Bij Fad zitten we nu op zo een 4 miljoen daily, Waar we hier voor de stampede op zo een 600/700k zaten. uitgaand van 700k zitten we nu ook op een factor 5.7

kijk en vergelijk :?

Het heeft misschien alleen minder impact omdat dit een groter project is........

offtopic:

Verwijderd

CaLeX schreef op donderdag 09 juni 2005 @ 15:32:
[...]

Best wel krom beredeneren :P

We zitten nu op ongeveer hetzelde percentage als we bij TSC groeide

TSC maand juni 2004 17.9k daily zonder echte MF-es, waarna we naar de 100k gingen is een factor 5.6 (stampede plannen waren er pas op 24-7)

Bij Fad zitten we nu op zo een 4 miljoen daily, Waar we hier voor de stampede op zo een 600/700k zaten. uitgaand van 700k zitten we nu ook op een factor 5.7

kijk en vergelijk :?

Het heeft misschien alleen minder impact omdat dit een groter project is........
naar mijn idee was dit juist een minder groot project? We produceerden toen ook vier keer zoveel als russia, dus dat moet nu ook lukken. :+

Verwijderd

het blijven appels met paarden vergelijken. Het feit dat we in TSC TSC!Russia kunnen verslaan, wil niet zeggen dat hier ook kan. En 100pt bij TSC is niet zelfde als 10k bij FaD, volgens mij is het meer 5K

Verwijderd

Topicstarter
Nine days in and you have closed the 200 + Million gap by a whole 9 million, your 1096 soldiers against our 96 Spartans.

Is it Thermopylae all over again and our tiny force is holding your Herd at bay.

Some of our guys are hitting other projects whilst you are concentrated on FaD, no point defending a gap that you have no chance of effectively closing, now is there.

Beware Oh Cows of the up and coming mighty Free DC, whilst you may currently hold sway in many projects the old order may be coming to an end. DPC has been and Free DC will be.

Phear the power of Free DC.

})

• iffy
hehehe... LOL :)

• CaLeX
  • Niet online

CaLeX

Maar NC'walst'liever

Verwijderd schreef op donderdag 09 juni 2005 @ 20:07:
Some of our guys are hitting other projects whilst you are concentrated on FaD, no point defending a gap that you have no chance of effectively closing, now is there.
What other project? :P

cant see u guys hanging around anywere :9

offtopic:

• D-Three
Heh... Ik denk dat ik vorige keer gewoon wat oververmoeid was, vandaar mijn reactie. Eigenlijk heeft die gast wel gevoel voor drama en een rare vorm van humor. :p

Verwijderd

Verwijderd schreef op donderdag 09 juni 2005 @ 20:07:
Nine days in and you have closed the 200 + Million gap by a whole 9 million, your 1096 soldiers against our 96 Spartans.
Not completely true, somebody "confiscated" 18M points :O . Actually we already gained 27 M. :+
And about the number soldiers, i prefer a big community than a tiny group of elites })

[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 09-06-2005 21:49 ]

• rpk
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 30-03-2011

rpk

Verwijderd schreef op donderdag 09 juni 2005 @ 15:15:
Aaargh en ze zijn weer aan het teamhoppen nu van Ars Technica naar Free DC, opnieuw boven DPC.... stelletje :(
Tot nu toe heb ik alleen bij F@H gezien dat teamhoppen geen effect heeft. De punten die je voor een team gedraaid hebt, blijven gewoon bij dat team.

Wel zo eerlijk. Zouden meer projecten moeten doen!

We stampen gewoon door, het houdt de andere teams scherp.

rpk

For he to-day that crunched his PC's with me shall be my brother. Meegedaan aan: UD, Seti, Lifemapper, DF, R@H, F@H, de FaD en R@H Stampede, actieve projecten: Flushen op DPAD.

• Loco-Motiv
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 15-12-2025

Loco-Motiv

Eppur Si Muove!

rpk schreef op donderdag 09 juni 2005 @ 22:54:
[...]

Tot nu toe heb ik alleen bij F@H gezien dat teamhoppen geen effect heeft. De punten die je voor een team gedraaid hebt, blijven gewoon bij dat team.

Wel zo eerlijk. Zouden meer projecten moeten doen!

We stampen gewoon door, het houdt de andere teams scherp.

rpk
AFAIK doet D.net dat ook (RC5, OGR)
Seti@Home zou ik niet weten, volgens mij bleven die ook staan (geen idee)

Ik team-hop nooit, waarom zou ik bij DPC weggaan? :+

last.fm

• Bubbles
  • Laatst online: 13:09

Bubbles

DPC-Crew

2 the resQ

bij Seti@Home kan je wel punten meenemen naar andere teams. Ik heb een tijdje terug mijn account overgezet naar dat van DPC. Zat eerst bij een ander team waar na een klein tijdje eigenlijk niets meer werd gedaan. Dan maar de punten voor de koeien doneren. :)

Vouw mee bij Fatal Error Group! - F@H: #10

• ColdFusion
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 12-01 12:52
Verwijderd schreef op woensdag 08 juni 2005 @ 15:29:
Als je dan leest dat verscheidene FDCers er een behoorlijke thuisboerderij op na houden kun je daar alleen maar respekt voor tonen.
Zeker zijn er ook kantoorgrazers maar als je dat laat terwijl het kan EN mag ben je een :?
Het is niet alleen de maandelijkse energiekosten welke een rib uit je lijf kunnen kosten maar de aanschaf en onderhoud is ook niet gratis denk ik _/-\o_
Is het ook niet zo dat de stroomkosten in (o.a.) de US niet vele malen lager zijn dan hier? Want ik denk dat juist die stroomkosten de meeste DPC'ers tegenhoudt om meer pc's in huis te halen. De aanschaf is nog wel overheen te komen en als stroom toch zo goed als niets kost, wat let je dan nog om allemaal oude zut ook nog eens aan te slingeren. Nu doet het gros het niet vanwege die ellendige terugkerende (hoge) kosten.

-edit-
Beetje aan het googlen geweest: voor 1999 lag de gemiddelde prijs op $0,066 per kWh en in sommige delen van de US is het zelfs nog minder. Dat scheelt nogal tov van de (volgens mij) €0,25 die we hier betalen.

[ Voor 12% gewijzigd door ColdFusion op 10-06-2005 10:07 ]

_______________-=Team ColdFusion=-_______________
#2 DPAD - #2 OGR27 - #2 F@H - #3 R@H - #5 RC5 - #6 SoB - #10 WCG
||| #1 ECCp109 - #1 ECC2-109 - #1 OGR24 - #1 D2OL P1|||

Verwijderd

ColdFusion schreef op vrijdag 10 juni 2005 @ 10:03:
[...]

Is het ook niet zo dat de stroomkosten in (o.a.) de US niet vele malen lager zijn dan hier? Want ik denk dat juist die stroomkosten de meeste DPC'ers tegenhoudt om meer pc's in huis te halen. De aanschaf is nog wel overheen te komen en als stroom toch zo goed als niets kost, wat let je dan nog om allemaal oude zut ook nog eens aan te slingeren. Nu doet het gros het niet vanwege die ellendige terugkerende (hoge) kosten.
Hier is wat info betreffende de elek. kosten.

http://www.free-dc.org/fo...2&perpage=25&pagenumber=2

Verwijderd

ColdFusion schreef op vrijdag 10 juni 2005 @ 10:03:
[...]
Nu doet het gros het niet vanwege die ellendige terugkerende (hoge) kosten.
Het verschil tussen die buitenlanders en wij is eigenlijk iets anders. Zij kiezen bewust om een project te ondersteunen en weten dat daar een prijskaartje aanhangt (zolang het niet te hoog is), bij ons is het meer: leuk idee, maar mag niks kosten.
Daarom zie je bij hun ook grote crunchers en bij ons vele kleintjes

• iffy
Dat klopt, de insteek is bij o.a. FreeDC anders dan bij DPC dus vergelijkingen gaan al gauw mank... nooit in de valkuil trappen om je eigen situatie 1 op 1 te projecteren op anderen... zie hier trouwens ook geen PC's verloot worden :P

[ Voor 39% gewijzigd door iffy op 10-06-2005 13:32 ]

• Bubbles
  • Laatst online: 13:09

Bubbles

DPC-Crew

2 the resQ

Net zoiets als bij een paar teamhoppers bij FaD.
D'r zijn een stel mensen die puur bij FaD bezig zijn, en als teamloos ofzo begonnen. En dan zo af en toe een beetje snuffelen bij het ene team, en dan weer bij het andere.
Net zoals dat hier veel DPC-ers bij het ene project wat doen, en dan weer bij een ander project (zie vooral team Switch).

Vouw mee bij Fatal Error Group! - F@H: #10

• m_p_g
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 07-02 09:22
Aangezien ik door m'n werk enkele dagen afwezig was, heb ik de discussie hier een beetje gemist.

Volgens mij is het typisch Nederlands om allerlei oorzaken te gaan zoeken wanneer iets niet (gelijk) lijkt te lukken. We halen echter wel degelijk met elkaar de voorspelde output (berekend door realisten).
De bedoeling van deze stampede was om een paar plaatsen overall te klimmen en dat zal zeker lukken.

We moeten echter heel veel respect voor FreeDC hebben, wat zij presteren met zo weinig leden.

• squeez
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 10-08-2025
Is het toevallig niet zo dat zij hun subteams onderbrengen bij één user (zoals wij bijv. bij TSC doen), en wij alleen maar virtuele subteams hebben?

(weet uberhaupt niet of ze daar wel zo aan subteams doen hoor :P )

• Pyrus
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 07-02 10:16

Pyrus

Hardknock life

Nee, het zijn daar allemaal mensen met hele boerderijen thuis en/of op het werk afaik.

LinkedIn

• gp500
  • Niet online
Pyrus schreef op vrijdag 10 juni 2005 @ 18:46:
Nee, het zijn daar allemaal mensen met hele boerderijen thuis en/of op het werk afaik.
Zelf een dubbele node maken, met een duron op 't werk zetten zou wel wat kunnen.
sponsering van de baas voor stroom.
Of stealth-sponsering zonder dat die het weet :p, niet aan te raden hoor echt iet doen hoor nee nee. O-)

• DPC_groenlo
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 22-12-2024

DPC_groenlo

A.k.a Nexxis

vond een leuk fimpje over hou we de wereld over nemen, dus ik maak me nergens zorgen over >:)

http://www.theflasharchive.com/f/f-50.htm

Verwijderd

DPC_groenlo schreef op vrijdag 10 juni 2005 @ 19:28:
vond een leuk fimpje over hou we de wereld over nemen, dus ik maak me nergens zorgen over >:)

http://www.theflasharchive.com/f/f-50.htm
Whaha dies cker wel lachuh

Verwijderd

Kickuhhhh, kan iemand die effe op de FreeDC site dumpen, Whahaha LOL _/-\o_

Verwijderd

Die hebben ze vast al gezien. Deze is al heel oud (sorry).

• Theadalus
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 04-12-2023

Theadalus

Nostalgist

Ja, niet echt nieuw meer, daar komen mijn (non-stampede) avatars ook weg ;)

Afbeeldingslocatie: http://gathering.tweakers.net/usericons/85925/CowWithGuns.jpg Afbeeldingslocatie: http://gathering.tweakers.net/usericons/85925/Cows.gif

Computing...

Pagina: 1