Als er in een stylesheet "sans-serif" (schreefloos) wordt opgegeven als lettertype, komt mijn browser (MSIE 6.0 SP2) met het te dikke en lelijk geantialiasde (hoe spelt men dat?) Arial Black. Bijvoorbeeld bij wikipedia. Mijn browserinstellingen (internet-opties) heeft als instelling bij "normale tekst" echter courier... en na zoektochten door het register en .ini-bestanden kom ik er niet uit waarom MSIE toch met dat lelijke, onleesbare lettertype komt aanzetten. Weet iemand hoe dit te verhelpen is?
Extra -> Internet opties -> Lettertypen 
Whoops.
Daar had je al gekeken. Excuses
Whoops.
[ Voor 43% gewijzigd door RobIII op 06-06-2005 23:20 ]
There are only two hard problems in distributed systems: 2. Exactly-once delivery 1. Guaranteed order of messages 2. Exactly-once delivery.
Je eigen tweaker.me redirect
Over mij
Ik zei dan ook "koppige" sans-serifRobIII schreef op maandag 06 juni 2005 @ 23:19:
Extra -> Internet opties -> Lettertypen
Whoops.Daar had je al gekeken. Excuses
Missed that one
Is Arial wel goed geïnstalleerd? M.a.w. Doet 'ie het wel in Word ofzo?
En kijk ook even onder Internet opties -> Toegankelijkheid of daar niks overruled wordt.
[ Voor 19% gewijzigd door RobIII op 06-06-2005 23:23 ]
There are only two hard problems in distributed systems: 2. Exactly-once delivery 1. Guaranteed order of messages 2. Exactly-once delivery.
Je eigen tweaker.me redirect
Over mij
Arial en A. Black doen het prima in andere applicaties en bij Toegankelijkheid wordt niks overruled...
Verder doen andere standaardlettertypen het ook goed (courier, lucida console of zo en nog een), maar als ik die afwissel bij de 'normale lettertypen' gebeurt er niks. Oh, da's niet 100% waar: als er tekst met de html-tag <tt> wordt opgemaakt, neemt die tekst wél het echte standaardlettertype aan. Dus, voor zover ik heb ontdekt, gebeurt het bij 'sans-serif' als opgave voor lettertype, maar ik weet niet op wat voor manieren het nog meer gebeurt/zou gebeuren..
Vragen over Internet Explorer zijn beter op z'n plek in Software Algemeen - ik ga je topic dan ook even naar Software Algemeen verplaatsen 
Windows Operating Systems >> Software Algemeen
Windows Operating Systems >> Software Algemeen
Ok, sorry, ik was niet helemaal thuis in deze fora. Maar nu begrijp ik het!
Heeft intussen iemand nog een idee waar ik de oplossing kan zoeken?
Heeft intussen iemand nog een idee waar ik de oplossing kan zoeken?
Pagina: 1