[winamp] Winamp 5 valt weg na maken nieuwe playlist

Pagina: 1
Acties:
  • 101 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Onderwerpen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Just_I
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 06:41

Just_I

What did you just say?

Topicstarter
Ik heb een raar probleem met winamp. Bij het openen van winamp opend wianmp standaard een playlist die ik bijna altijd gebruik. Alleen nu wou ik laatst een andere playlist maken met van een cd. Dus ik eerst de playlist gecleared en vervogens wilde ik een map toevoegen aan de nieuwe playlist. Maar helaas bij het uitzoeken van de map bleef winamp even hangen en nog midenr dan een seconde later viel die weg (had nog geen map kunnen selecteren. Dus ik denk ... kan gebeuren ,,, opnieuw proberen. Winamp opstarten > nieuwe playlist maken > map selecteren en op OK klikken ... :/ ..... valt ie weer weg. Dus ik begin me ter ergeren en probeer het nog eens met de key controls dit keer, weer geen succes :X . Na een keer of vier proberen en heel snel doorklikken lukte het dan eindelijk, maar was wel behoorlijk pissed off.

Dus ik de volgende dag winamp gedeïnstaleerd en weer een verse instal erop gezet. Maar het probleem was nog steeds niet verholpen. Als ik nu dus niet snel genoeg (lees binnen 5 seconden) een hele nieuwe playlist heb gemaakt valt winamp dus gewoon weg. Als ik eenmaal wel een playlist heb is er geen vuiltje aan de lucht en draait winamp gewoon goed :? .

Dus ik dacht, misschien is het spyware, maar na een grondige scan van hitman pro 2 (en heeft verwijderden van diverse crap) bestond het probleem nog steeds. Dus gelijk ook maar even een virus scan ervover ... dit mocht ook niet baten :O .

Nu is dus de vraag waar kan het aan liggen? Ik ben overigens niet van plan om hiervoor windows opnieuw te installeren of iets dergelijks. Ook oplossing gebruik een andere player heb ik geen behoefte aan.

Specs:
- AMD Athlon 2500+ @ 3200+
- 512 mb pc 3200 (2*256 mb in dual channel)
- Maxtor 60 GB hdd @ IDE (voor windows en alle programma's)
- Maxtor 200 GB hdd @ sata (muziek bestanden etc.)
- Windows XP Prof. SP2
- Winamp 5.0.92
Mocht je nog meer specs willen weten, zie sig.

\o\o\o\o\o\o\o\o\o\o \o\o\o\o \o\o\o\o\o\o \o\o\o\o\o\o\o \o\o\o\o\o\o \o\o\o \o\o\o\o\o\o\o \o\o\o\o\o\o\o\o\o \o\o\o\o\o\o\o

Ten Thousand fists in the air! \o

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CH4OS
  • Registratie: April 2002
  • Niet online

CH4OS

It's a kind of magic

Heb je al geprobeert, om WinAMP opnieuw te installeren?
Dat wil bij mij ook vaak helpen.
Mocht het probleem blijven, dan deïnstalleer ik WinAMP, gooi ik 'de restjes' van de schijf af (incl. registersleutels, excl. plugins) en installeer ik WinAMP opnieuw.
Dan werkt het elke keer... :)

Succes :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Just_I

Just_I

What did you just say?

Topicstarter
GJ-tje schreef op dinsdag 07 juni 2005 @ 18:48:
Heb je al geprobeert, om WinAMP opnieuw te installeren?
Dat wil bij mij ook vaak helpen.
Mocht het probleem blijven, dan deïnstalleer ik WinAMP, gooi ik 'de restjes' van de schijf af (incl. registersleutels, excl. plugins) en installeer ik WinAMP opnieuw.
Dan werkt het elke keer... :)

Succes :)
Heb ik al geprobeerd (zie TS) maar helaas kwam ik hierbij niet tot een oplsoong :( .

\o\o\o\o\o\o\o\o\o\o \o\o\o\o \o\o\o\o\o\o \o\o\o\o\o\o\o \o\o\o\o\o\o \o\o\o \o\o\o\o\o\o\o \o\o\o\o\o\o\o\o\o \o\o\o\o\o\o\o

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 91626

heb je die cd wel uit je drive gehaald ?
mischien de gekkecdziekte ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Just_I

Just_I

What did you just say?

Topicstarter
De cd's die ik koop zet om naar mp3 en draai de cd's dus vanaf mijn hdd's. Maar als je de cd wilt afspelen lijkt me het handig als je de cd in de drive laat zitten ;) .

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Just_I

Just_I

What did you just say?

Topicstarter
Kleine kick, heeft niemand echt een oplossing voor mijn probleem?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 91626

maar als die cd er niet in zit doet ie het dan ook / niet ?
dan ist gewoon beveiligings fout of software issue
Pagina: 1