"It's nice to be important, but it's more important to be nice"
-
"You like it now, but you'll learn to love it later"
Persoonlijk boeien mij die opties wat minder, maar als ze erop zouden zitten, zou dat echt wel beter zijn.
Vind het design er trouwens wel netjes uitzien, net wat strakker dan mijn CX65 die ik nu heb.
[ Voor 3% gewijzigd door Nakebod op 06-06-2005 23:05 ]
Blog | PVOutput Zonnig Beuningen
Wat verwacht je van een "C" serie. Dit is een budget toestel. De S en M zullen wel mp3 hebben waarschijnlijk, en ook bluetooth en geheugenslot..Nakebod schreef op maandag 06 juni 2005 @ 23:05:
En wederom mis "ik" een mp3 functie, en geheugen slot. BT zal wel op de S75 zitten, dat is vrij standaard bij Siemens.
Persoonlijk boeien mij die opties wat minder, maar als ze erop zouden zitten, zou dat echt wel beter zijn.
Vind het design er trouwens wel netjes uitzien, net wat strakker dan mijn CX65 die ik nu heb.
Verwijderd
maar ik blijf een siemens fanboy
ben wel benieuwd wat de hogere lijnen gaan doen, mijn S55 begint toch wel hevige slijtage te vertonen
De M75 en CX75 hebben inderdaad Mp3, bluetooth en ook nog is uitbreidbaar geheugenWorldwide schreef op maandag 06 juni 2005 @ 23:28:
[...]
Wat verwacht je van een "C" serie. Dit is een budget toestel. De S en M zullen wel mp3 hebben waarschijnlijk, en ook bluetooth en geheugenslot..
"It's nice to be important, but it's more important to be nice"
-
"You like it now, but you'll learn to love it later"
De FE75 wordt gezien als de opvolger van de S75, die binnenkort ook wel gepresenteerd zal gaan worden. Hij heeft wel het eea weg van de SXG75 die al gepresenteerd isGinz schreef op dinsdag 07 juni 2005 @ 00:29:
en dan hebben we hier nog een proto van de 75-serie:
[afbeelding]
Lekker klein en dun maar natuurlijk als nadeel een matige camera en geen geheugenkaart, alhoewel dat voor mij toch niet echt hoeft (ik wacht nog wel een jaartje op een degelijke&betaalbaarbare 3mpixel camera-foon).
Zijn er hier mensen die hem ook al hebben? Ik ben erg benieuwd naar ervaringen (gezien ik er nog een week of twee op zal moeten wachten Tele2 kennende)
youtube.com/@hisrep
Ik had em toch wel populairder ingeschat
youtube.com/@hisrep
Verwijderd
De functies als een camera en mp3 speler hoeven er van mij niet zo nodig op, die heb ik al apart
Weet iemand trouwens hoe dat zit met java games? kun je die via een datakabel op je telefoon zetten? of kan dat ook met die infrarood poort?
thx!
En mp3 functie zit er ook niet op wees niet ongerust
youtube.com/@hisrep
Verwijderd
Ik zie wel even of ik die datakabel erbij neem, ik zag ze staan voor 25 euro, dat vind ik nog best prijzig voor een stom kabeltje
youtube.com/@hisrep
Verwijderd
[ Voor 40% gewijzigd door Verwijderd op 16-01-2006 15:02 ]
Wat is de maximale grootte van merkloze accu's trouwens voor de C75??
youtube.com/@hisrep
Heb jij al iets meer vernomen na het autoreply mailtje direct na de bestelling? Ik zit nu al ruim anderhalve week te wachten op een teken van levenVerwijderd schreef op vrijdag 13 januari 2006 @ 23:18:
Ik heb hem vandaag ook besteld (ook bij tele2 12mnd 10e pm)
De functies als een camera en mp3 speler hoeven er van mij niet zo nodig op, die heb ik al apart![]()
Weet iemand trouwens hoe dat zit met java games? kun je die via een datakabel op je telefoon zetten? of kan dat ook met die infrarood poort?
thx!
youtube.com/@hisrep
Verwijderd
[ Voor 15% gewijzigd door Verwijderd op 21-01-2006 16:29 ]
Hm... mijn nummer verliep drie dagen na mijn aanvraag dus ik heb ook dat smsje wanneer mijn nummer overgezet werd niet ontvangen... ik ga dus maar ff bellen wanneer ik één en ander kan verwachten.Verwijderd schreef op zaterdag 21 januari 2006 @ 16:22:
Ik kreeg een sms dat mijn abonnement pas 18 april in zou gaan, maar na wat telefoontjes is dat toch wat eerder geworden. Ik heb verder nog geen telefoon ontvangen... Door het nummerbehoud duurt het bij mij zo lang.
youtube.com/@hisrep
Verwijderd
2 maanden eraf gesnoept
Ik heb nog steeds helemaal niks ontvangen, ik heb het nu 2,5 week geleden aangevraagd. Ik ga morgen maar even bellen hoe het ermee staat... wat was trouwens de reden dat ze bij jou dat nummer zo laat vrij gaven...Verwijderd schreef op dinsdag 24 januari 2006 @ 11:37:
Ik heb weer een nieuw smsje gekregen en nu gaat het abonnement in op 20 februari.![]()
2 maanden eraf gesnoept![]()
youtube.com/@hisrep
ik hoop de telefoon deze week dan toch eindelijk binnen te krijgen en wat die cam betreft dat interesseert me weinig ik zal die toch alleen gebruiken om nog eens een leuk foon-achtergrondje mee te maken meer niet. Ik ga me pas druk maken om dat soort dingen als er een goede 3.2 megapixel camera in telefoons wordt meegeleverd.
youtube.com/@hisrep
Verwijderd
Ik heb een beetje lopen experimenteren met de infrarood poort en kan plaatjes uploaden, maar wat voor bestanden zouden er nog meer werken op de telefoon?
...en welke resolutie moet ik hebben om een plaatje als wallpaper te gebruiken? (ik krijg ze nu nog niet full screen)