Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

• Ginz
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 22:43

Ginz

Trek Superfly 5 powered

Topicstarter
De eerste plaatjes van het derde model uit de nieuwste 75-serie:

De Siemens C75:

Afbeeldingslocatie: http://scr3.golem.de/screenshots/0505/Siemens_C75/Siemens_C75_3_screen.jpg
Afbeeldingslocatie: http://scr3.golem.de/screenshots/0505/Siemens_C75/Siemens_C75_5_screen.jpg

Specs:

VGA-Digitalcamera with flash
Display 132 x 176 Pixeln,65.536 colours
103 x 44 x 17 mm
3D-animated menue
10 MByte memory
GSM 900, 1.800 ,1.900 MHz
GPRS class 10.
WAP 2.0
Infrared
E-Mail-Client POP3- /IMAP4
Instant-Messaging-Client
Java-Engine
polyphonic ringtones
Organizer
90 g
August 2005
Light Silver

Oftewel: Weinig vernieuwend :|

"It's nice to be important, but it's more important to be nice"
-
"You like it now, but you'll learn to love it later"

• Nakebod
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 22:10

Nakebod

Nope.

En wederom mis "ik" een mp3 functie, en geheugen slot. BT zal wel op de S75 zitten, dat is vrij standaard bij Siemens.
Persoonlijk boeien mij die opties wat minder, maar als ze erop zouden zitten, zou dat echt wel beter zijn.
Vind het design er trouwens wel netjes uitzien, net wat strakker dan mijn CX65 die ik nu heb.

[ Voor 3% gewijzigd door Nakebod op 06-06-2005 23:05 ]

Blog | PVOutput Zonnig Beuningen

• Worldwide
  • Registratie: Mei 2005
  • Niet online

Worldwide

Vinyl

Nakebod schreef op maandag 06 juni 2005 @ 23:05:
En wederom mis "ik" een mp3 functie, en geheugen slot. BT zal wel op de S75 zitten, dat is vrij standaard bij Siemens.
Persoonlijk boeien mij die opties wat minder, maar als ze erop zouden zitten, zou dat echt wel beter zijn.
Vind het design er trouwens wel netjes uitzien, net wat strakker dan mijn CX65 die ik nu heb.
Wat verwacht je van een "C" serie. Dit is een budget toestel. De S en M zullen wel mp3 hebben waarschijnlijk, en ook bluetooth en geheugenslot..

Verwijderd

mwah, ik vind die nieuwe siemens modellen (deze incluis) er toch niet geweldig uitzien.
maar ik blijf een siemens fanboy :P

ben wel benieuwd wat de hogere lijnen gaan doen, mijn S55 begint toch wel hevige slijtage te vertonen

• J0YR1D3R
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online
Worldwide schreef op maandag 06 juni 2005 @ 23:28:
[...]

Wat verwacht je van een "C" serie. Dit is een budget toestel. De S en M zullen wel mp3 hebben waarschijnlijk, en ook bluetooth en geheugenslot..
De M75 en CX75 hebben inderdaad Mp3, bluetooth en ook nog is uitbreidbaar geheugen :) Staat ook een apart topic al op GoT voor deze toestellen: Siemens CX75 & M75

• three2five
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 14-11 08:49
Het lijkt me zeer sterk dat hier flits op zit, wie ziet hier een flits op de achterkant zitten? (en dan niet het antenne-gaatje aanwijzen...)

• Ginz
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 22:43

Ginz

Trek Superfly 5 powered

Topicstarter
en dan hebben we hier nog een proto van de 75-serie:

Afbeeldingslocatie: http://web.mobiguru.ru/web/pictures/906.jpg

"It's nice to be important, but it's more important to be nice"
-
"You like it now, but you'll learn to love it later"

Verwijderd

heeft iets weg vd. 3230

• NYzE
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 19-11 09:02
hmmm die joystick en die vorm doen me aan een bepaalde Sony Ericsson denken...I Like Siemens a lot heb de SL55 Silver maar deze doet me heel weinig even kijken in het andere topic van de nieuwe modellen :)

• J0YR1D3R
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online
Ginz schreef op dinsdag 07 juni 2005 @ 00:29:
en dan hebben we hier nog een proto van de 75-serie:

[afbeelding]
De FE75 wordt gezien als de opvolger van de S75, die binnenkort ook wel gepresenteerd zal gaan worden. Hij heeft wel het eea weg van de SXG75 die al gepresenteerd is :)

• DeNachtwacht
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 21:46

DeNachtwacht

youtube.com/@hisrep

Ik heb het toestel net besteld bij Tele2 (icm 12 maanden €10 bundel, dus lekker goedkoop)

Lekker klein en dun maar natuurlijk als nadeel een matige camera en geen geheugenkaart, alhoewel dat voor mij toch niet echt hoeft (ik wacht nog wel een jaartje op een degelijke&betaalbaarbare 3mpixel camera-foon).

Zijn er hier mensen die hem ook al hebben? Ik ben erg benieuwd naar ervaringen (gezien ik er nog een week of twee op zal moeten wachten Tele2 kennende)

youtube.com/@hisrep

• DeNachtwacht

DeNachtwacht

youtube.com/@hisrep

Hm zijn er dan echt zo weinig mensen die deze telefoon hebben??

Ik had em toch wel populairder ingeschat :S

youtube.com/@hisrep

Verwijderd

Ik heb hem vandaag ook besteld (ook bij tele2 12mnd 10e pm)

De functies als een camera en mp3 speler hoeven er van mij niet zo nodig op, die heb ik al apart :P

Weet iemand trouwens hoe dat zit met java games? kun je die via een datakabel op je telefoon zetten? of kan dat ook met die infrarood poort?

thx!

• DeNachtwacht

DeNachtwacht

youtube.com/@hisrep

Ik weet dat dat met infrarood kan met andere Siemens toestellen dus dat zal met deze ook geen probleem zijn. Enigst wat denk ik helaas niet kan is firmware updaten via infrarood dus ik zal toch aan een datakabeltje moeten vrees ik... maarach dat kost ook niks.

En mp3 functie zit er ook niet op wees niet ongerust ;) Het zou leuk worden met 10mb geheugen. En wat de camera betreft; ach 't is nog eens makkelijk voor noodgevallen 8) . Wat erop zit is toch mooi meegenomen voor zo'n lage toestelprijs.

youtube.com/@hisrep

Verwijderd

Ow ja ik zat nog met een andere telefoon in mn hoofd, maar zoals ik al zei dat heb ik niet echt nodig...

Ik zie wel even of ik die datakabel erbij neem, ik zag ze staan voor 25 euro, dat vind ik nog best prijzig voor een stom kabeltje 8)7

• DeNachtwacht

DeNachtwacht

youtube.com/@hisrep

Op internet haal je die dingen voor €10-15 dus dat valt ook wel mee. Ik bestel er gelijk een grotere accu bij dan is die paar euro verzendkosten ook meteen goed besteed.

youtube.com/@hisrep

Verwijderd

Heb je een link? scheelt weer wat zoeken, tot nu toe heb ik ze nog niet onder de 22 euro gezien.

[ Voor 40% gewijzigd door Verwijderd op 16-01-2006 15:02 ]

• DeNachtwacht

DeNachtwacht

youtube.com/@hisrep

http://gsm.search.ebay.nl...n-telecom_W0QQsacatZ14675 hier vind je vaak links naar websites die spullen aanbieden. Ik zie helaas nu alleen 1 C75 datakabel die voor 7,50 wordt aangeboden, verder niets. Vorige week stond er een link naar een webshop met kabels voor 14,95. :S

Wat is de maximale grootte van merkloze accu's trouwens voor de C75??

youtube.com/@hisrep

• DeNachtwacht

DeNachtwacht

youtube.com/@hisrep

Verwijderd schreef op vrijdag 13 januari 2006 @ 23:18:
Ik heb hem vandaag ook besteld (ook bij tele2 12mnd 10e pm)

De functies als een camera en mp3 speler hoeven er van mij niet zo nodig op, die heb ik al apart :P

Weet iemand trouwens hoe dat zit met java games? kun je die via een datakabel op je telefoon zetten? of kan dat ook met die infrarood poort?

thx!
Heb jij al iets meer vernomen na het autoreply mailtje direct na de bestelling? Ik zit nu al ruim anderhalve week te wachten op een teken van leven :S.

youtube.com/@hisrep

Verwijderd

Ik kreeg een sms dat mijn abonnement pas 18 april in zou gaan, maar na wat telefoontjes is dat toch wat eerder geworden. Ik heb verder nog geen telefoon ontvangen... Door het nummerbehoud duurt het bij mij zo lang.

:Z

[ Voor 15% gewijzigd door Verwijderd op 21-01-2006 16:29 ]

• DeNachtwacht

DeNachtwacht

youtube.com/@hisrep

Verwijderd schreef op zaterdag 21 januari 2006 @ 16:22:
Ik kreeg een sms dat mijn abonnement pas 18 april in zou gaan, maar na wat telefoontjes is dat toch wat eerder geworden. Ik heb verder nog geen telefoon ontvangen... Door het nummerbehoud duurt het bij mij zo lang.

:Z
Hm... mijn nummer verliep drie dagen na mijn aanvraag dus ik heb ook dat smsje wanneer mijn nummer overgezet werd niet ontvangen... ik ga dus maar ff bellen wanneer ik één en ander kan verwachten.

youtube.com/@hisrep

Verwijderd

Ik heb weer een nieuw smsje gekregen en nu gaat het abonnement in op 20 februari. :D

2 maanden eraf gesnoept :Y) :9

• DeNachtwacht

DeNachtwacht

youtube.com/@hisrep

Verwijderd schreef op dinsdag 24 januari 2006 @ 11:37:
Ik heb weer een nieuw smsje gekregen en nu gaat het abonnement in op 20 februari. :D

2 maanden eraf gesnoept :Y) :9
Ik heb nog steeds helemaal niks ontvangen, ik heb het nu 2,5 week geleden aangevraagd. Ik ga morgen maar even bellen hoe het ermee staat... wat was trouwens de reden dat ze bij jou dat nummer zo laat vrij gaven... :S Ik weet dus inet wanneer die van mij is vrijgegeven ik hoop maar dat ze dat bij de klantenservice weten.

youtube.com/@hisrep

Verwijderd

Het lag aan vodafone zeiden ze, maar bij vodafone ontkenden ze dat weer....

• The One Pizza
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 02-11 20:46
Ik heb deze telefoon eergisteren binnen gekregen in combinatie met T-Mobile prepaid. Ik vind het een mooie telefoon. De foto's zijn idd niet geweldig maar dat had ik ook niet verwacht. Verder ondersteunt de telefoon wel het amr-formaat voor ringtones. En dat klinkt dan weer beter als een MIDI-file. Voor de rest de standaard functies en een uitgebreide organiser. Kortom, mooi praktisch telefoontje voor weinig geld.

• DeNachtwacht

DeNachtwacht

youtube.com/@hisrep

Oeh die amr ondersteuning is wel even goed nieuws... :) dat wist ik nog niet...
ik hoop de telefoon deze week dan toch eindelijk binnen te krijgen en wat die cam betreft dat interesseert me weinig ik zal die toch alleen gebruiken om nog eens een leuk foon-achtergrondje mee te maken meer niet. Ik ga me pas druk maken om dat soort dingen als er een goede 3.2 megapixel camera in telefoons wordt meegeleverd.

youtube.com/@hisrep

Verwijderd

ik heb hem nu een paar dagen in mijn bezit en hij doet het prima!

Ik heb een beetje lopen experimenteren met de infrarood poort en kan plaatjes uploaden, maar wat voor bestanden zouden er nog meer werken op de telefoon?

...en welke resolutie moet ik hebben om een plaatje als wallpaper te gebruiken? (ik krijg ze nu nog niet full screen)
Pagina: 1