Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

Verwijderd

Topicstarter
hallo,

Ik heb onlangs een supportplus mp3 speler bij de kijkshop gekocht. Het probleem is dat winME de driver niet goed installeert. Er staat namelijk een geel driehoekje naast usb opslag apparaat. Er is wel een icoontje rechtsonderin waarmee je het apparaat veilig kan verwijderen. Er zat ook een cd-rom bij die alleen voor win98 was, deze heb ik geinstalleerd, maar zag niet dat het alleen voor win98 was. Kan dit misschien het probleem zijn? winME is helemaal geupdate via windowsupdate. Hij hoort dus gewoon de speler gelijk te herkennen als je 'm aansluit. Of is het een bekend probleem bij iemand? Alvast hartelijk bedankt.

• D4V3
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 19-03-2021
Ben het probleem ook bij een kennis tegengekomen met Windows 98 SE,
niet alleen ME dus :/

op-voorraad.nl - Realtime voorraad updates voor de Playstation 5!

• RoD
  • Registratie: September 2004
  • Niet online

RoD

Admin Mobile & FP PowerMod
Ff contact opnemen met SupportPlus, en vragen of ze je een ME driver kunnen geven.

Verwijderd

Topicstarter
D4V3 schreef op maandag 06 juni 2005 @ 22:29:
Ben het probleem ook bij een kennis tegengekomen met Windows 98 SE,
niet alleen ME dus :/
Ja maar daarvoor moet je dus de cd gebruiken die erbij zit
Ff contact opnemen met SupportPlus, en vragen of ze je een ME driver kunnen geven.
Jup heb ik al gedaan, maar misschien heeft iemand die al gehad of iets dergelijks.

• D4V3
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 19-03-2021
Ben niet achterlijk,
maar de cd haalt bij mij ook niets uit ;)

op-voorraad.nl - Realtime voorraad updates voor de Playstation 5!

Verwijderd

Topicstarter
Haha :P dat zeg ik niet, maar ik heb een mail gehad van supportplus dat je het op een andere pc moet proberen, als die het daar ook niet doet is het misschien een hardware defect :S

Verwijderd

had ook problemen met dit apparaat, heb de battery er uit gehaalt, werkte toen perfect

• RedRayMann
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 10-11 14:24
Hey all...

Via google kan ik hier bij tweakers uit, ik zit nu bij iemand die een "SupportPlus" MP3 player heeft (gekocht bij de macro - 1 giga groot)

Als ik deze stick in de pc stop ziet de pc hem wel, maar kan de verwisselbare schijf niet openen. Hij vraagt mij te formateren wat ik dan ook doe. Na afloop komt er een error die zegt dat het niet lukt (niet voltooit)
De pc ziet het hardware als "SigmaTel MSCN USB Device"
Ik het deze topic gelezen en geprobeerd wat er bij stond, ik heb geen cd en heb de windows XP die op de pc zit geupdate.
ook hebben we het op een andere pc geprobeerd maar werkte ook niet.

Is er al een oplossing of zijn er al juiste drivers op het internet te vinden (die ik tot nu toe nog niet heb gevonden) of is het een hardware fout?
kan iemand mij helpen?

Verwijderd

Als je de cd geinstalleerd hebt (en die is alleen voor windows 98) en je hebt een andere windows versie, dan zal je mp3 speler niet werken.
Wat je dan moet doen:
- Eerst de software van de cd verwijderen
- Dan zorgen dat je de laatste windows updates hebt (zie www.windowsupdate.com)
- Als je dan nog problemen hebt kun je naar www.supportplus.org/download/mp3 gaan om daar een firmware update te maken voor je mp3 speler.

Succes.
Pagina: 1