Toon posts:

Call of Duty geeft een vreemde fout !??

Pagina: 1
Acties:
  • 64 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
als ik COD wil opstarten dan geeft ie de volgende fout aan..

FATAL ERROR !

Couldn't Load default.cfg. Make sure Call of Duty is run from the correct folder !

maar ik weet zeker dat dat allemaal goed staat ..

Heb ik het volgende geprobeerd , ik heb de patch gedownload en proberen eroverheen te zetten maar dan geeft hij de volgende fout, het gaat om de patch 1.4 , maar bij 1,5 geeft die precies dezelfde fout!

the file C:\ProgramFiles\Call Of Duty\Main\Pak0.pk3 is not a valid previous version and could not be upgraded !

Wie kan me van dit probleem afhelpen ,

Alvast bedankt ! Walkie Talkie ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rein_stein
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 18-08 18:40
Illegale versie?

Tevens verkeerde forum...1tje naar beneden..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Rein_stein schreef op maandag 06 juni 2005 @ 22:17:
Illegale versie?

Tevens verkeerde forum...1tje naar beneden..
Sorry klopt ja... zal volgende keer beter kijken maar ja is wel illegale versie ja.. ja tenmisnte hij is gebrand van de orginele ! dus eigenlijk niet illegaal toch ? :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hoi & welkom op GoT :)

Helaas gaat je eerste topic gelijk op slot.

We verwachten namelijk van iedereen dat eerst zelf zoekt met Google en onze eigen search en op de support site van de uitgever / ontwikkelaar. Dat scheelt namelijk iedereen tijd. Vooral de laatste plek waar je kan zoeken kan ik je van harte aanraden. Ik heb namelijk een sterk voorgevoel dat daar iets nuttigs staat.

In dit geval is het een probleem wat ook met legale versies voorkomt, maar in de toekomst hoef je niet met problemen aan te komen bij minder legale versies. Om de simpele reden omdat je dan geen recht op support hebt.

[ Voor 21% gewijzigd door Verwijderd op 06-06-2005 22:27 ]

Dit topic is gesloten.