Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien
Toon posts:

[bugs] verkeerd ingelogd

Pagina: 1
Acties:
  • 29 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Een heel raar probleem. Ik was ingelogd als dannydude, maar van t een op t andere moment ben ik volgens React de gebruiker sexyley. Dat is niet een soort van tweede account van mij. Ik ben deze username zelf nog nooit op GoT tegengekomen, dus ik ben het zeker niet. Behalve het posten van deze bug in de hoedanigheid van sexyley zal ik geen reacties plaatsen, al heb ik al een reactie geplaats in een topic, voordat ik doorhad dat er iets aan de hand was.

Het lijkt mij in ieder geval een vrij ernstige bug.

Verwijderd

Ik ben inmiddels uitgelogd als sexyley en weer dannydude.

• André
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 19-11 11:08

André

Analytics dude

Het lijkt er op dat er iets mis is gegaan op je pc/proxy, want er zijn 2 ip's die door beide gebruikers meervoudig gebruikt worden?

[ Voor 12% gewijzigd door André op 06-06-2005 21:32 ]

Verwijderd

Op mijn computer kan welhaast niet. Ik ben de enige die daar achter zit. Mijn ip-adres deel ik met nog drie mensen, maar geen van hen heet lex, zoals het profiel van sexyley aangeeft.

• NMe
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 20-11 11:59

NMe

Quia Ego Sic Dico.

Heb je recent een nieuw IP gekregen van Chello?

'E's fighting in there!' he stuttered, grabbing the captain's arm.
'All by himself?' said the captain.
'No, with everyone!' shouted Nobby, hopping from one foot to the other.

• moto-moi
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 09-06-2011

moto-moi

Ja, ik haat jou ook :w

-NMe- schreef op maandag 06 juni 2005 @ 21:38:
Heb je recent een nieuw IP gekregen van Chello?
Dan klopt z'n sessieid nog steeds niet :P

Dus dit zou of een bugje in de sessieidfix0r zijn, of toch stiekum een user die is ingelogd op de computer van de topicstarter zonder zijn medeweten.

God, root, what is difference? | Talga Vassternich | IBM zuigt

Verwijderd

Ik heb nooit een vast IP adres gekregen van Chello, dus het zou kunnen dat deze is veranderd. Mijn broertje heeft wel een vriendje die lex heet en die zichzelf weleens sexy lex noemt (als msn naam etc) dat lijkt op een combi van sexyley en sexy lex, maar de laatste keer dat hij op deze pc heeft gezeten is september, want ik ben toen verhuist naar Amsterdam en daar zijn zij beiden nog nooit geweest.

• NMe
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 20-11 11:59

NMe

Quia Ego Sic Dico.

moto-moi schreef op maandag 06 juni 2005 @ 21:39:
Dan klopt z'n sessieid nog steeds niet :P
Nee, maar het zou wel de IP-overeenkomst verklaren. Ik dacht dat TS de gebruiker sexyley überhaupt niet kende. :)
Dus dit zou of een bugje in de sessieidfix0r zijn, of toch stiekum een user die is ingelogd op de computer van de topicstarter zonder zijn medeweten.
Blijkbaar toch dat laatste, maar waarom dat nu ineens opspeelt...?

'E's fighting in there!' he stuttered, grabbing the captain's arm.
'All by himself?' said the captain.
'No, with everyone!' shouted Nobby, hopping from one foot to the other.

Verwijderd

Hmm, ik bedacht me dat vriendje van mijn broertje pas na het posten van de startpost, maar het is wel een feit dat hij deze computer al zeker 8 maanden niet heeft aangeraakt. Misschien een foutje in de IE cache dan ?

• sanfranjake
  • Registratie: April 2003
  • Niet online

sanfranjake

Computers can do that?

(overleden)
Misschien stond je cookie er nog, en was je sessie niet op ip gelocked? En dan zou jij op die pc ook al 8 maanden niet ingelogged moeten zijn geweest, of jij al die tijd via Firefox oid :P

Mijn spoorwegfotografie
Somda - Voor en door treinenspotters

• crisp
  • Registratie: Februari 2000
  • Nu online

crisp

Devver

Pixelated

Geen bug imho...

Intentionally left blank

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.