Toon posts:

[vuurwerk/versatel] onfatsoenlijk & arogant, jullie mening?

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
.

[ Voor 99% gewijzigd door Verwijderd op 31-10-2023 22:46 ]

• Elektronicanet
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 06-02 13:05

Elektronicanet

Leds do it!

Ik wil absoluut geen reclame maken, maar ik zou hier dus direct weggaan!
Zelf zit ik bij Yourhosting, dat bevalt perfect, ik kwam van een vaag Belgisch bedrijfje (was altijd iets, veel downtime) en ze hebben de verhuizing en alles geregeld zonder downtime en zonder medewerking van het belgische bedrijf!
Je moet ook 's naar www.webreus.nl kijken, hele goedkope tarieven en ziet er ook betrouwbaar uit. Ik ken dit verder niet :)

Succes met op zoek gaan naar een andere host. :) Verhuizing hoeft geen probleem te zijn, ook al werkt Vuurwerk niet mee, maar regel dit wel met de nieuwe provider voordat je het contract afsluit.

[ Voor 20% gewijzigd door Elektronicanet op 07-06-2005 00:01 ]

Nederlander in België

Verwijderd

Topicstarter
.

Verwijderd

Dit heb ik zelf meerdere malen meegemaakt bij Chello en Planet Internet. Die firma's zijn of worden te groot en dan weet Jantje niet wat Pietje gedaan heeft en zij hebben altijd gelijk.

De les die ik heb geleerd is alles op Fax sturen naar die firma's en zorgen dat je een ontvangstbevestiging hebt, dus bij conflict direct in de fax springen en zorgen dat je je zaakjes in orde hebt en bewaren voor het volgende conflict.

Ik heb nu een conflict met Chello. Zij hebben een pagina waar je je klacht in kan zetten maar daar kan ik niks bijvoegen (dus kan niet zeggen dat ik een faxbevestiging heb) en dus heb ik na veel bellen wat faxnrs gekregen maar daar gooien ze de faxen denk ik weg want hoor er niks van. Nu heb ik ze persoonlijk bij Chello afgegeven, kijken hoe het nu afloopt. Maar als dit soort gein op een rechtzaak afloopt dan heb ik wel mijn zaakje op orde.

Het zijn hufter bedrijven die misbruik maken van hun macht, met UPC aan top.

• PcDealer
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 17-02 18:37

PcDealer

HP ftw \o/

Ik was zelf sinds 1999 bij Vuurwerk en vorig jaar juni die zooi opgezegd daar. EUR 145,00 per jaar (incl. BTW) voor een simpel shared account met 10MB deed het niet meer voor mij.

Met name omdat ik niet meer de rechten kon wijzigen via WS_FTP op mijn account. De helpdesk benaderd, die dat bleek te hebben opgelost nadat ik blijkbaar zelf heb veroorzaakt. Ik weet dat ik toen met de rechten heb gespeeld op de directories, dus dat zou wellicht kunnen. Een paar dagen ging het goed, daarna weer de mist in. FTP client opnieuwe geïnstalleerd in de veronderstelling dat het aan mij lag. Weer gemaild, hebben ze weer alles recht gezet, maar ik merkte er niets van. Zo maar laten gaan: het was bijna einde jaarcontract.

Nu zit ik met twee sites bij www.bhosted.nl met 100MB voor minder dan de helft, zonder problemen. Ze zijn snel, behulpzaam en scherp geprijsd. Domein aanvragen in het weekend, gegevens binnen een uur na sturen handtekening, maandag domein bereikbaar.

Aan TS:
Is het niet makkelijker geweest om een betalingsbewijs naar Vuurwerk te sturen?

[ Voor 6% gewijzigd door PcDealer op 08-06-2005 09:07 ]

LinkedIn WoT Cash Converter

• salvador4
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 16-02 21:24
(jarig!)
Ik heb ook dagen al geen mail omdat m'n mx record ineens foetsie is. Heb al 3 keer gebeld, het is schijnbaar nogal moeilijk om een record toe te voegen. (administratief of technisch probleem JA DOH) Daar hebben ze blijkbaar 5 verschillende mensen voor nodig. Ik zou al 2 dagen terug gebeld worden en dat is ook niet gebeurt. Ik ga zometeen maar weer een half uur in de wacht staan. Prutsers.

[ Voor 8% gewijzigd door salvador4 op 08-06-2005 12:21 ]

Verwijderd

Topicstarter
.

Verwijderd

Verwijderd schreef op woensdag 08 juni 2005 @ 23:51:
@woodywood, over UPC kan ik beter niets meer schrijven hier dat wat uit mijn pen al snel opgevat als flame. Maar ik neem aan dat je geen alternatief hebt voor chello?

@[edit], als bedrijf kun je niet betalen als je geen rekening krijgt want dan klopt de boekhouding niet....
Sterker nog, ik mag aannemen dat de bewijslast van het al dan niet verzenden bij Vuurwerk ligt. Jij kan namelijk moeilijk bewijzen dat je niks ontvangen hebt, dan hadden ze het aangetekend moeten sturen :)

ik zou de rest van de communicatie schriftelijk doen, dan heb je straks tenminste vaste grond onder de voeten :)

• Uberprutser
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 23:55
Administratie van Versatel zuigt idd.
Heb al 7 maanden geen ADSL abbonement meer via hun maar wordt wel nog elke maand van mijn rekening geschreven, zelfs 2x dubbel en crediteren ho maar.
Nu heb ik iedere x het bedrag terug laten storten door de bank en krijg ik een aanmaning van Versatel dat ze me binnen 7 dagen afsluiten als ik niet betaal (uhhhhh....) en het openstaande bedrag niet gecrediteerd krijg zonder betaling HOE DOM BEN JE DAN?

As you may already have guessed, following the instructions may break your system and you are on your own to fix it again.

Verwijderd

Ik heb zelf niet zo heel veel ervaring met hosten, maar ik ben op zoek naar een betrouwbare hoster. Het mag best wel wat kosten van mij, maar natuurlijk liever met een zo hoog mogelijk prijs/kwaliteit verhouding. Het gaat om shared-hosting. Ik zat te denken aan ongeveer 10GB dataverkeer en ongeveer een 200MB ruimte met PHP/MySQl.

Je bent dus volgens mij ongeveer naar hetzelfde op zoek als mij:
- betrouwbare hoster (dus niet binnen een maand failliet en liefst al een tijdje in de markt)
- Goede prijs/kwaliteit met zoveel mogelijk kwaliteit voor je prijs :)
- Beetje grote mailbox, ongeveer 100MB
- Service (bereiknbaar via e-mail) :)

Ik kwam eigenlijk terecht op de volgende hosters die naar mijn inzien wel een goede kwaliteit hebben en goed betaalbaar:

- nxs - Hebben een cluster, lang in de markt, genoeg goede referenties, mailbox van 25MB :(, reageren snel op e-mail, pakket op maat, webhosters.nl positief (gesponsort door nxs :))

- webreus - Niet heel veel info over gevonden, bestaan vanaf 1993?, webhosters.nl positief, reageren erg snel op e-mail, niet duur

- transip - Ziet erg goed uit, webhosters.nl positief, PHP-safe mode :(

Weet iemand anders verder nog betrouwbare hosting? Dus hosting waar een professionele organisatie achter zit, geen hobby servers :)

Verwijderd

Verwijderd schreef op woensdag 08 juni 2005 @ 23:51:
@woodywood, over UPC kan ik beter niets meer schrijven hier dat wat uit mijn pen al snel opgevat als flame. Maar ik neem aan dat je geen alternatief hebt voor chello?

@[edit], als bedrijf kun je niet betalen als je geen rekening krijgt want dan klopt de boekhouding niet....
Nou Chello staat in de media niet echt te boek als klantvriendelijk enzo......Ook al hoor je dan de verhalen "maar ja als je zoveel klanten hebt gaat het wel eens verkeerd".....dus flamen ???

Ik heb meer iets van de waarheid mag gezegd worden. 9 vd 10 hosters zijn boefjes die hun helpdesk niet op orde hebben door te weinig mensen en een te logge organisatie.
Kijk naar het verhaal nu met Scarlet, is de eerste (bekende) op de markt met als gevolg dat er veel mensen overstappen (ook uit protest tegen de gevestigde bedrijven als UPC) en boem....scarlet kan de aanvoer niet verwerken en het gezeik begint weer. Soortgelijk verhaal zag je met BBned die snel ADSL ging leveren onder de prijs van UPC en KPN en met een goede naam erbij, gevolg was dat ze de aanvoer niet baas konden worden en de negative serviceverhalen steken de kop op. Als je dat kan oplossen ben je een goeie provider.

• zwahiel
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 18-02 12:10

zwahiel

Eindbaas HK

Keihard de lekkerste!

Ik ben na een tip van Cutebritney overgestapt naar D-hosting. Ik zit d'r nu al ruim 3 jaartjes weer en 't bevalt mij uitermate prima!

Heb er laatst nog een domein bij geregistreerd voor iemand en dat duurt 2 (!!!!!!!) uur en het geheel was online :) Zelfs via de telefoon geregeld!

Het belangrijkste van een hostingprovider vind ik écht de helpdesk, of technische dienst die je kunt bellen als je site het niet doet. Liever een gewoon nummer dan 'n 080 nummer en daarnaast ook nog 's een 06 nummer voor 's avonds en in 't weekend. Ik kan tegenwoordig zelfs met mijn hosting provider sms-en en ik krijg gewoon antwoord op mijn vragen!

Verhuizen kan hectisch zijn, ik heb 't zelf nu al tig keer mee gemaakt dat het niet goed aangepakt wordt en gewoon keihard mis gaat! En pas op, de provider waarvan je afkomt kan ook wel eens moeilijk gaan doen door de gegevens pas laat te wijzigen waardoor DNS wijzigingen niet doorgevoerd worden en meer van dat soort flauwekul. Dat had ik afgelopen jaar met een site die precies voor de tijd waarvoor hij bedoelt was ineens offline ging, de verhuizing liep verkeerd... Gelukkig heeft de nieuwe hoster dat doen uitermate goed opgelost en naar wat bellen en mailen de oude trouwens ook gewoon.

Geeft wel aan dat je er echt op moet letten zorg dat je je nieuwe provider in dit soort gevallen ook van te voren inlicht en dat je ze aan de lijn hebt gehad ook al leven we in 2005, persoonlijk contact is wel belangrijk! Kijk anders ook even bij vergelijksites wat de reacties van andere klanten zijn.

Ow en servers in Nederland of Europa zijn altijd wat prettiger, sneller en betouwbaarder dan servers in bijvoorbeeld USA ;)

Laten we weer 's bierbrouwen of gewoon gekke dingen bouwen en knutselen. YEAH!
RIP Lada 2105 "Igor" 31-12-1992 - † 21-02-2014. De nieuwe Igor: Tesla model 3 SR+ 21-08-2020

Verwijderd

Heb zelf Webreus sinds een maand als host. Geen enkele wanklank van mijn kant. Zag wel dat helpdesk alleen in kantooruren bereikbaar is. Maar snelle en goede service en een hele scherpe prijs. succes met zoeken en overzetten.
Pagina: 1