Speedtouch 120 tweede verbinding installeren:
Ik krijg het niet voor elkaar om een tweede pc op internet te gooien met een Speedtouch 120 draadloze modem.
1 pc die heeft een mee geleverde Wlan adapter van speedtouch. Deze pc werkt prima
Nu is er een tweede pc bij gekomen. Bij die pc heb ik een Truemobile Wlan USB adapter (Dell) genomen.
Met die tweede pc krijg ik geen connectie met de modem.
De eerste pc staat in een kamertje naast de meterkast. De tweede pc staat een verdieping hoger.
Er zit maar 1 muur tussen. (mocht dit nuttige info zijn......)
Wat heb ik geprobeerd:
- Truemobile Wlan USB adapter geinstalleerd op 2e pc en kijken of ik connectie kreeg | niet gelukt
- Truemobile Wlan USB adapter geinstalleerd op 1e pc en kijken of ik connectie kreeg | niet gelukt
- Speedtouch Wlan USB adapter geinstalleerd op 1e pc werkt prima
- Speedtouch Wlan USb adapter op de 2e werkt niet.
- MAC address van de Truemobile in de modem gezet | geen resultaat
Weet iemand toevallig of er nog iets wat ik kan doen???
Ik krijg het niet voor elkaar om een tweede pc op internet te gooien met een Speedtouch 120 draadloze modem.
1 pc die heeft een mee geleverde Wlan adapter van speedtouch. Deze pc werkt prima
Nu is er een tweede pc bij gekomen. Bij die pc heb ik een Truemobile Wlan USB adapter (Dell) genomen.
Met die tweede pc krijg ik geen connectie met de modem.
De eerste pc staat in een kamertje naast de meterkast. De tweede pc staat een verdieping hoger.
Er zit maar 1 muur tussen. (mocht dit nuttige info zijn......)
Wat heb ik geprobeerd:
- Truemobile Wlan USB adapter geinstalleerd op 2e pc en kijken of ik connectie kreeg | niet gelukt
- Truemobile Wlan USB adapter geinstalleerd op 1e pc en kijken of ik connectie kreeg | niet gelukt
- Speedtouch Wlan USB adapter geinstalleerd op 1e pc werkt prima
- Speedtouch Wlan USb adapter op de 2e werkt niet.
- MAC address van de Truemobile in de modem gezet | geen resultaat
Weet iemand toevallig of er nog iets wat ik kan doen???
Trans-life! :::: "All things change, whether from inside out or the outside in. That is what magic is. And we are magic too."