Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 127304

Topicstarter
Hallo,

ander halve maand geleden heb ik via de GSMstunter een Vodafone 150 abonnement afgesloten, waarbij een groot gedeelte van het abonnemnetsgeld terug wordt gestort op de rekening.
Twee weken terug kreeg ik mijn eerste factuur van Vodafone. De GSMstunter heeft dus een abonnement afgesloten voor mij maar mij geen SIM kaart thuis gestuurd. IK heb toen per email contact gezocht met hun (telefonisch niet te bereiken), zij vertelde mij dat de aanvraag voor het abonnement was afgewezen. Vervolgens heb ik naar Vodafone gebeld die mij wisten te vertellen dat er wel degelijk een contract was afgesloten via de GSMstunter. Toen heb ik per email de GSMstunter hiervan op de hoogte gebracht maar nu reageren ze niet meer opmijn emails. Terwijl als ik met een ander email adres van mij een vraag stel, reageren ze dezelfde morgen nog. Vreemd Ja!

Nu heb ik dus een abonnement afgesloten, waarvan ik geen gebruik kan maken en geen geld (cashback) van terug krijg.

Zijn er mensen die hetzelfde hebben meegemaakt? en welke stappen hebben jullie verder gemaakt?

En advies/suggesties van andere zijn ook van harte welkom.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Justifier
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 06-04-2024
Misschien hier even kijken. Hebben ze geen adress waar je even langs kunt rijden, verder weet ik het ook niet.

[ Voor 21% gewijzigd door Justifier op 06-06-2005 20:21 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• stfn345
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 09:35
gsmstunter heeft een adres.. maar niet onder de naam gsmstunter :P Coen's trading oid was het dacht ik in bergeijk (brabant)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JJapie
  • Registratie: Juli 2001
  • Nu online
razorhead schreef op maandag 06 juni 2005 @ 20:26:
gsmstunter heeft een adres.. maar niet onder de naam gsmstunter :P Coen's trading oid was het dacht ik in bergeijk (brabant)
Klopt :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jeanj
  • Registratie: Augustus 2002
  • Niet online

jeanj

F5 keeps me alive

Wat je hier beschrijft is een erg onderbelicht risico van dit soort cashback acties.

Het beste wat jij kunt doen is GSM stunter een aangetekende brief sturen waarin je hen sommeert het produkt (=sim + cashback) te leveren volgens het contract dat je met hen hebt. Stuur een copy van je vodafone nota mee als bewijs dat je wel bent aangesloten.

Daarnaast zou ik een schade vergoeding eisen voor geleden schade, dit is minimaal de kosten van je aangetekende brief , het geld wat je al hebt betaald aan abonnement voor de periode dat je je abo niet kan gebruiken (tot de dag dat je je simcard ontvangt), kosten voor een vervangde prepaycard/abo, etc.Overdrijf het niet, gewoon reele schade.

Mochten ze het produkt + cashback niet kunnen/willen leveren, dan moeten zij jou abonnement bij vodafone annuleren en jouw geleden schade vergoeden (weer $$$ voor brief, eventueel betaald abo aan vodafone, ander kosten etc)

Maak voor jezelf voor beide scenario's een overzicht van de kosten die je maakt, bewaar bonnetjes etc.

Vraag ze binnen een (redelijk) gestelde termijn (bv een week) te reageren en wijs ze er nog op hoe langer ze wachten, hoe hoger de schade is die je bij hen zal claimen.

Als je de gestelde termijn niks hebt gehoord zal je een advocaat of een deurwaarder erop moeten sturen....

Ik zou ook overwegen de machtiging van / voor je abo in te trekken, echter dat kan als contract breuk worden gezien, of nog erger je komt te boek als wanbetaler waardoor je minder makkelijk aan nieuwe cashback acties kan meedoen. Dus ik zou dit pas doen nadat hebt afgewacht wat GSM Stunter doet. Trek je je machtiging in, meld dit ookper brief aan vodafone, waarbij aangeeft dat je geen contract hebt en als bewijs stuur je het antwoord van GSM Stunter mee

Een van tween kan gelijk hebben, niet beide...... Ik gok op vodafone (ja, ik heb ook "ervaringen" met GSM Stunter) en vraag eens aan hen wat zij voor jou kunnen doen. Vodafone heeft liever een klant met simcard dan zonder ......

[ Voor 7% gewijzigd door jeanj op 06-06-2005 22:21 ]

Everything is better with Bluetooth

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaOverclocker
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 23-04 22:00

DaOverclocker

Overclocker for life...

spuit 11: Probeer ook meteen alle handelingen te loggen die je doet...

systeem specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Elektronicanet
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 10:18

Elektronicanet

Leds do it!

GSMstunter heeft leuke deals, maar als er iets is kun je het wel vergeten. Heb er ook een cashback deal gehad, alles van het nummerbehoud ingevuld enzo. Hadden ze dat niet doorgegeven!
Was overigens bij Vodafone, nu heb ik dus een nieuw nummer gekregen. Dit abonnement kon niet meer stopgezet worden, het nummer kon niet meer aangepast worden, en GSMstuner reageerde inderdaad niet of heel boos op e-mails. Zelfs toen ik ze belde werd het gesprek snel afgekapt.
Een tweede keer lukte niet meer, het was steeds "in gesprek". Na 10x proberen een gsm gepakt, en in 1x die vrouw weer aan de lijn :p Ik was dus boos dat ze de telefoon niet meer aannam, etc. etc.

Kortom: die mensen achter GSMstunter zijn erg onvriendelijk en je moet ontzettend goed opletten dat je er niks mee te maken hoeft te krijgen...

Ik zou het erg waarderen als je inderdaad de stappen van jeanj opvolgt, misschien dat ze daarvan leren ;(

[ Voor 8% gewijzigd door Elektronicanet op 06-06-2005 23:55 ]

Nederlander in België

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MadMurdock
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online
Tja... ik zou ze gewoon eerst even netjes opbellen via dat Coen's trading, heb k ook wel eens gedaan was geen punt. Die Coen schijnt trouwens ook helemaal geen verkeerde kerel te zijn hoor. (Via bekende in Bergeijk :)) Dus gewoon effe bellen en horen hoe je t kan fixen; dr kan tenslotten ook nog gewoon iets misgegaan zijn. Als je nou gelijk al schadevergoedingen enzo wilt gaan eisen, dan zou ik daar in Brabant ook nog maar ns een keertje acherover gaan zitten :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jeanj
  • Niet online

jeanj

F5 keeps me alive

MadMurdock schreef op dinsdag 07 juni 2005 @ 00:06:
Tja... ik zou ze gewoon eerst even netjes opbellen via dat Coen's trading, heb k ook wel eens gedaan was geen punt. Die Coen schijnt trouwens ook helemaal geen verkeerde kerel te zijn hoor. ...
De TS kan inderdaad nog een keer bellen/emailen. Echter de TS geeft al aan dat hij al diverse mailen contact heeft gezocht. Daarnaast nog het feit dat ze hem bewust negeren.

Op een gegeven moment is het genoeg. Het is niet zo dat de TS de eerste is die zo wordt behandeld. Volgens mij is het een structureel probleem.

Ik wil de TS wel vragen verslag te doen van zijn stappen/voortgang.....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 45313

Ik heb tot nu toe een stuk of 8 keer iets bij hun besteld... Het is altijd meteen goed gegaan, of na telefonisch contact te hebben gehad, werd het opgelost..

Ze zijn niet altijd even goed te bereiken, dat klopt,. maar ik zou het gewoon blijven proberen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dijkhuis
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 17-04 17:14
Neem eens een kijkje op telecomvergelijker: GSMStunter\Geen reactie op mails en telefonisch niet te bereiken.. Daar staan meer ervaringen met het bereiken van GSMStunter op, zelfs iemand met precies hetzelfde probleem...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Topicstarter
Hallo mensen, als eerste bedankt voor jullie reacties.

Aan jeanj wil ik vragen hoe het bij hem is afgelopen? Hij zegt het volgende:

Als je de gestelde termijn niks hebt gehoord zal je een advocaat of een deurwaarder erop moeten sturen....

Dit brengt wel een hoop kosten met zich mee ( de tijd vergeet ik nog maar even).

Ik ben van plan eerst coen's trading telecom te benaderen en voor een vredige oplossing te pleiten.

Voor beide het beste. Verder eens diverse consumenten instanties te raadplegen (misschien wel gratis advocaat)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jeanj
  • Niet online

jeanj

F5 keeps me alive

Anoniem: 127304 schreef op dinsdag 07 juni 2005 @ 20:38:
Hallo mensen, als eerste bedankt voor jullie reacties.

Aan jeanj wil ik vragen hoe het bij hem is afgelopen? Hij zegt het volgende:

Het is al weer even geleden en alles is/werd een vriend van mij geregeld (omdat het een zakelijke aanbieding was, wat via zijn bedrijf liep), maar hij heeft gedreigd met juridische stappen dan wel een brief geschreven door zijn rechtbisjtandsverzekering (ik dacht het laatste). Daarna is alles goed gekomen (heeft wel 3-4 maanden totaal geduurd)... Ik gebruik de telefoon nog steeds met plezier....

Toen (ca 3 jaar geleden), ging het ook hetzelfde, niet meer te bereiken via mail of telefoon. Het is een structureel probleem.

GSMStunter heeft (soms) hele goede aanbiedingen, echter hun afhandeling van klachten en problemen laat wel eens te wensen over

[ Voor 12% gewijzigd door jeanj op 08-06-2005 22:36 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Topicstarter
Ik kan jullie mededelen dat ik zojuist mijn SIM-kaart heb ontvangen.

Blijkbaar (zonder verder nog contact te hebben opgenomen) heeft de GSMstunter de klacht afgehandeld.

Alleen nog even een scadeclaim indienen bij hun.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Elektronicanet

Elektronicanet

Leds do it!

GSMstunter leest volgens mij mee op Telecomvergelijker e.d. sites :) Vandaar dat je die SIM kaart nu hebt denk ik. Maar vergeet vooral die schadeclaim niet, ben erg benieuwd of ze dat gaan doen! Laat het er niet bij zitten :D

Nederlander in België

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Topicstarter
Hoe kom je tot de gedachte tot GSMstunter mee leest. Ik vind dat nog al opmerkelijk namelijk.
Maar opzich wel erg interessant om te horen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Elektronicanet

Elektronicanet

Leds do it!

Anoniem: 127304 schreef op maandag 13 juni 2005 @ 15:31:
Hoe kom je tot de gedachte tot GSMstunter mee leest. Ik vind dat nog al opmerkelijk namelijk.
Zoals gepost heb ik ook een vervelende ervaring met GSMstunter gehad. Toen heb ik op het Telecomadvies forum een boze reactie geplaatst. Vervolgens heb ik van de "baas" van Telecomadvies een mailtje gekregen om bewijzen te sturen, omdat hij van GSMstunter iets anders heeft gehoord. GSMstunter wilde namelijk dat de reactie verwijderd werd omdat er niets van waar zou zijn :+

Hoezo lezen ze mee :/

Nederlander in België

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jeanj
  • Niet online

jeanj

F5 keeps me alive

Anoniem: 127304 schreef op maandag 13 juni 2005 @ 15:31:
Telecomvergelijker is een open forum waar voor een groot aantal shops een eigen sub forum is. Als ik een bedrijf had waarover op een forum ervaringen worden uitgewisseld dan zou ik daar ook op kijken en reageren.
Er zijn meer shops die het doen, het is geen geheim en shops reageren dan ook met een username die bestaat uit de naam van de winkel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bombadil
  • Registratie: September 2000
  • Niet online

bombadil

Iarwain Benadar

3 maal bij ze besteld, eerste keer ging alles goed, de laatste twee2 keer gezeik; defect toestel en een verkeerd contract afgesloten (2 jaar ipv 1). Mij zien ze nooit meer daar.

* Telefonisch onbereikbaar (alleen om 09.01 bellen wil wel eens werken)
* Niet reageren op e-mail
* Niet reageren op aangetekende post

Reacties;
* Te lang lopend contract. GSM stunter had wat dingen fout geregeld bij vodafone. Daar heb ik ze 3 maal opgewezen. Steeds zou het in orde gemaakt zijn maar bij Vodafone wisten ze van niets. Na 1 jaar gewoon contract laten beeindigen. Dat is nu het probleem van de provider die volhield dat ik 24 maanden onder contract stond. Heb ze een kopie van mijn getekende contract van 12 maanden toegefaxt en werden ze stil.
* Defect toestel. Dat heeft de rechtsbijstandsverzekering opgelost want ik kwam er niet uit met gsmstunter.

Oftewel: Ik koop/ bestel er nooit meer wat. Baggerwinkel met een klote klantenservice. Dat maakt geen superaanbieding goed.

[ Voor 5% gewijzigd door bombadil op 13-06-2005 23:49 ]

"De ouwe Tom Bombadil is een vrolijk kwastje,Zijn laarzen zijn geel en knalblauw is zijn jasje, Want Tom, die de meester is, heeft geen ooit gevangen, Zijn liedjes zijn sterker en zijn benen zijn langer". (LotR)

Pagina: 1