[PC] Tycoon Online - tycoononline.nu

Pagina: 1
Acties:
  • 205 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rogier V
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 12-10 15:00
Zijn er toevallig GoT'ers die aan het online business spel Tycoon Online deelnemen?

Voor diegene die dit spel niet kennen leg ik in het kort uit wat deze online game inhoud.

Tycoon Online is een online business simulatie. Elke speler leidt zijn/haar eigen virtuele bedrijf en streeft naar het meest succesvolle onderneming vetn Tycoon Online. Het is mogelijk om fabrieken te bouwen om basisproducten te ontwikkelen of om een dienstverlening op te zetten.
De Tycoon Online valuta is de iKr. Met wat startgeld koop je land om fabrieken en/of kantoren te plaatsen. Om uit te breiden is het mogelijk om geld te lenen bij de bank. Tevens kun je de producten verkopen aan de bank (voor een lager bedrag dan de markt) om liquide te blijven aan het begin. Na verloop van tijd kun je uitbreiden en is het zelfs mogelijk om aandelen van andere bedrijven te kopen...

Ik kan nog een uurtje doorpraten wat de mogelijkheden van dit spel zijn. Voor een uitgebreide manual/tutorial zul je hier moeten kijken.

Enkele pluspunten:
+ De makers zijn erg actief, bij elke start van een nieuw seizoen (7 weken) worden er updates toegevoegd.
+ Het spel ziet er gelikt en overzichtelijk uit.
+ Het spel voelt gebalanceerd aan (al vind ik het zelf)

Paar minpunten:
- Nog veel spelfouten, kunnen immers snel verbeterd worden
- Na een week gratis spelen is het alleen mogelijk om 4 keer per dag 35 minuten ingelogd te zijn, voor mij is dit genoeg. Anders zul je mbv PayPal 6 euro voor 7 weken moeten betalen voor nog meer extra's.

(als dit topic genoeg bezocht wordt zal ik de startpost aanpassen)

[ Voor 5% gewijzigd door Rogier V op 06-06-2005 20:08 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Loona35
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 02-10 11:09
Heb megatycoon.nl gespeeld.. en businesstycoon.nl .. vind het tot nu toe allemaal geen uitdaging, want geld verdienen doe je toch. Lijkt me hier niets anders maar ik ga het eens proberen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb me net geregistreerd (op jouw aanraden dan...)

Maar vertel eens waarom dit zo'n MUST is? Maw, vanwaar deze campagne?

[ Voor 16% gewijzigd door Verwijderd op 06-06-2005 20:16 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rogier V
Verwijderd schreef op maandag 06 juni 2005 @ 20:15:
Ik heb me net geregistreerd (op jouw aanraden dan...)

Maar vertel eens waarom dit zo'n MUST is? Maw, vanwaar deze campagne?
tja, tis ook weer geen campagne, ik vroeg me ten eerste af of er meer GoT'ers meedoen...ten tweede ben ik erg positief over dit spel...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rogier V
loona35 schreef op maandag 06 juni 2005 @ 20:09:
Heb megatycoon.nl gespeeld.. en businesstycoon.nl .. vind het tot nu toe allemaal geen uitdaging, want geld verdienen doe je toch. Lijkt me hier niets anders maar ik ga het eens proberen.
Ik heb megatycoon ook gespeeld. Ik was al vrij snel afgehaakt. Dit komt vooral de de onpersoonlijke, onoverzichtelijke website. Misschien is het wel uitgebreid, maar op zulke sites knap ik snel af...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• napel25
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 30-08 17:15
Ik heb het 1 ronde mee gespeeld. Opzich hou ik wel van langzame spelen. Maar dan moet het wel complex zijn. Wanneer je dit spel speelt is het even zoeken naar de opties. Maar als je die hebt gevonden, is het recht toe recht aan. Het kon mij niet langer boeien. De truuk is om de trends voor te blijven.

napel25

Pagina: 1