mijn oude pc gaat naar mijn broer om zijn scriptie te maken. Maar nu blijkt die soms wel voor 10 min. freezen en dan in eens begingt die weer, en dat tijdens het saven van een .doc file iemand enig idee wat er moet vervangen worden>>> processor?
Verwijderd
Leuk kort antwoord, Frank 
Maareh, hoeveel geheugen heeft die PC? Welke Windows draait het beestje? Hoe vol zit die harde schijf? (wat kun je ervan afhalen voor ie naar je broer gaat, dus?) Hoe staat je virtueel geheugen ingesteld? Wat zit er allemaal in? en meer van dat soort vraagjes
Maareh, hoeveel geheugen heeft die PC? Welke Windows draait het beestje? Hoe vol zit die harde schijf? (wat kun je ervan afhalen voor ie naar je broer gaat, dus?) Hoe staat je virtueel geheugen ingesteld? Wat zit er allemaal in? en meer van dat soort vraagjes
p166
32mb
2,4 gb
alleen windows 98 en office staat erop
virtueel geheugen zou ik echt even niet weten daar woon ik te ver van amsterdam vandaan,al enig idee ?
32mb
2,4 gb
alleen windows 98 en office staat erop
virtueel geheugen zou ik echt even niet weten daar woon ik te ver van amsterdam vandaan,al enig idee ?
Verwijderd
32Mb? Beetje weinig geheugen voor Win98. Jawel, het draait wel, maar met 64Mb ben je al stukken sneller en beter uit.
Verwijderd
Je kan even defragmenteren, duurt wel even op die bak maar misschien scheelt het(ik geef geen garanties)
jwin 98 moet daar goed op kunnen draaien zou het dus niet aan het intern geheugen liggen
en inderdaad hoe vol is de hd dat kan het best weleens zijn want als hij teveel moet laden duurt dat gewoon simpel weg langer dan normaal (gevolg haperen)
en inderdaad hoe vol is de hd dat kan het best weleens zijn want als hij teveel moet laden duurt dat gewoon simpel weg langer dan normaal (gevolg haperen)
specs | specs server
je beste vriend is niet de vriend waar je het meeste over praat,
maar de vriend waar je het meeste aan denkt
ok mijn titel is niet goed gekozen maar hij freezed echt, muis beweegt niet meer, en dat voor 10 min, dat noem ik geen haperen. en defragmenteren doet die regelmatig
Verwijderd
Kun je zien of de ventilator, als ie erop zit, van de processor wel goed draait?
Misschien wordt ie te warm.
Rain 2.0 koelt voor win98 softwarematig als het tenminster warmte is.
Misschien wordt ie te warm.
Rain 2.0 koelt voor win98 softwarematig als het tenminster warmte is.
Verwijderd
Denk ook niet dat 't hardware-matig is. Wellicht een "deuk" in de HD ?? Anders ligt het waarsch. aan Woord. Da's namelijk een enorm "geheugen-lek". Hoe langer het draait, hoe minder er van je geheugen over blijft. Kouwe start, en alles is wel weer goed.
Verwijderd
Rain 2.0 schakelt op een of andere manier de activiteit van de processor uit als ie niks doet zonder de zaak te vertragen in de praktijk. Maar als je processor te heet word is dit niet echt een oplossing.
Maar iedere graad celsius die je kunt verlagen is goed voor de levensduur van de processor.
Dus als je ventilator slecht is, dan helpt dit in ieder geval mee.
Als ie niet draait dan snel een nieuwe ventilator erop. Zoals je ziet denk ik op het moment dat het een thermisch probleem is.
Maar iedere graad celsius die je kunt verlagen is goed voor de levensduur van de processor.
Dus als je ventilator slecht is, dan helpt dit in ieder geval mee.
Als ie niet draait dan snel een nieuwe ventilator erop. Zoals je ziet denk ik op het moment dat het een thermisch probleem is.
Pagina: 1