Ik gebruik nu al een tijdje tevreden thunderbird, maar vandaag waren ineens al mijn instellingen, e-mails en contactpersonen weg.
De profielmap in applicationdata staat nog steeds op zijn plaats, met 60 mb aan informatie. Ik heb dit probleem 2 maanden gelededen ook gehad met firefox, waarschijnlijk komt dit doordat mijn systeem onstabiel is
(moet er nog steeds iets aan doen).
Ik ben benieuwd of iemand anders dit probleem ook heeft gehad, en hoe ik dan zou kunnen oplossen, mat met de search vond ik geen antwoord.
Tijdens het schrijven van deze topicstart, bedacht ik me, dat ik ook google kon gebruiken, maar ik werd hier niet heel veel wijzer van. Op http://www.webmasterworld.com/forum10/8579.htm las ik dat ik waarschijnlijk het bestand user.js mis, of is dit bestand standaard niet aanwezig?
Ook mijn prefs.js ziet er vrij leeg uit:
user_pref("ldap_2.servers.history.filename", "history.mab");
user_pref("ldap_2.servers.history.replication.lastChangeNumber", 0);
user_pref("ldap_2.servers.pab.filename", "abook.mab");
user_pref("ldap_2.servers.pab.replication.lastChangeNumber", 0);
user_pref("mail.smtpservers", "");
user_pref("mailnews.quotingPrefs.version", 1);
user_pref("mailnews.ui.threadpane.version", 5);
Ik heb alleen geen 'referentiemateriaal', hebben jullie een idee hoe ik me mail, instellingen en contactpersonen weer terugkrijg?
De profielmap in applicationdata staat nog steeds op zijn plaats, met 60 mb aan informatie. Ik heb dit probleem 2 maanden gelededen ook gehad met firefox, waarschijnlijk komt dit doordat mijn systeem onstabiel is
Ik ben benieuwd of iemand anders dit probleem ook heeft gehad, en hoe ik dan zou kunnen oplossen, mat met de search vond ik geen antwoord.
Tijdens het schrijven van deze topicstart, bedacht ik me, dat ik ook google kon gebruiken, maar ik werd hier niet heel veel wijzer van. Op http://www.webmasterworld.com/forum10/8579.htm las ik dat ik waarschijnlijk het bestand user.js mis, of is dit bestand standaard niet aanwezig?
Ook mijn prefs.js ziet er vrij leeg uit:
user_pref("ldap_2.servers.history.filename", "history.mab");
user_pref("ldap_2.servers.history.replication.lastChangeNumber", 0);
user_pref("ldap_2.servers.pab.filename", "abook.mab");
user_pref("ldap_2.servers.pab.replication.lastChangeNumber", 0);
user_pref("mail.smtpservers", "");
user_pref("mailnews.quotingPrefs.version", 1);
user_pref("mailnews.ui.threadpane.version", 5);
Ik heb alleen geen 'referentiemateriaal', hebben jullie een idee hoe ik me mail, instellingen en contactpersonen weer terugkrijg?