Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

Verwijderd

Topicstarter
ten eerste weet ik niet of ik hier goed zit, als ik hier fout zit bij deze SORRY

ik heb vandaag een arcade style joystick gekocht (zonder doos en driverdisc...)

als ik hem aansluit op 1 van de 3 usb poorten in mijn laptop wordt hij herkent als onbekend apparaat (geldt voor alle 3 de poorten van mijn Acer TravelMate 433LM)

het gaat hier om een joystick met 10 knoppen + 3 functieknoppen : Turbo, Slow en Clear. de joystick zelf kan 8 posities aannemen + center... ook zit er een trilmotor(force feedback?) in de stick zelf...

ik heb een joystick gevonden die exact hetzelfde eruit ziet, alleen de kleurtjes zijn anders...
Afbeeldingslocatie: http://www.magicsky.com.hk/8029_1.jpg
Hais HS-20718 USB 2.0 Rumble JoyStyick <--- ook hier zijn geen drivers voor te vinden

p.s. in de reply hieronder wordt gevraagd welk OS er gedraait wordt... Dit is MS Windows XP SP2 (geen Acer recovery disk <dus> eigen installatie)

[ Voor 13% gewijzigd door Verwijderd op 06-06-2005 19:48 ]

• Gekkenhuis
  • Registratie: November 2001
  • Niet online

Gekkenhuis

Whatever it takes

http://listing.hk.busines...roduct_details_54041.html

om welk OS gaat het? er staat ook op die pagina dat er een driver bijzit.

rMBP M3 16"  rMBP M1 13"  iPhone 14 Pro  AWU3  AirPods Pro

Verwijderd

Topicstarter
het gaat om windows XP

owjah er zit geen doos bij en ook geen CD... was een showmodel

[ Voor 60% gewijzigd door Verwijderd op 06-06-2005 19:47 ]

Verwijderd

Topicstarter
Ikkrijg net te horen dat ik de joystick morgen nog kan terugsturen zonder dat mijn dat mijn geld kost...

ik heb net gevonden dat het niet om een HS-20718 maar om een HS2071B
en het merk is ws. Shenzhen Hais

dus als het kan... let me know...

[ Voor 34% gewijzigd door Verwijderd op 06-06-2005 23:20 ]

Verwijderd

Topicstarter
ik heb net uitgevonden dat het misschien ook een

BLAZE PRO SCHOCK ARCADE (LITE) zou kunnen zijn...

wie oh wie kan mij aan drivers helpen... ik heb de hele n8 doorgezocht en ben ten einde raad, ik zou graag deze joystick houden maar jah... als ik hem niet aan de praat kan krijgen...

btw. als ik via configuratiescherm spelbesturingen een joystick probeer toe te voegen krijg ik de error dat de gameport niet goed geinstalleerd zou zijn... <-- een laptop heeft over het algemeen geen gameport... zo ook die van mij niet....

• Hydraulik-Phunk
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 21-12-2024

Hydraulik-Phunk

Hail to the king, baby

Hij zit dan ook niet op de gameport maar op USB he. Je zou eens een mailtje kunnen sturen naar Shenzhen Hais met de vraag of ze drivers hebben. Je hebt wel 'n grote kans dat dat ding in een honkietonkiefabriek is geproduceerd en onder 11 verschillende namen wordt verkocht.

Screw you guys, I'm goin' home! >_>

Pagina: 1