2021 Golf Style 1.5 eTSI lime yellow|Iphone 15 pro 1Tb
Ik heb bij bepaalde acer types gezien dat deze vervangen kunnen worden.. Je zult een spare part van een zelfde type maar dan met een snellere videokaart aan zien proberen te komen.
Dan zal het wel mogelijk zijn, misschien dat er ergens op internet wel een PB winkel is met die onderdelen.
Dan zal het wel mogelijk zijn, misschien dat er ergens op internet wel een PB winkel is met die onderdelen.
Bite my shiny metal ass!! 6000wp platdak z, zo brabant 14x longi Solar 365 icm 5000XE growatt
warschijnlijk niet. ik geloof dat alleen nieuwere modellen te vervangen zijn. dus als er al een 6800go of zoiets inzit kun je deze strax vervangen
Mijn nieuwe portfolio (Under Construction) | Benieuwd wat Solar Team Twente gaat doen?
Ik heb alles al afgezocht op de site van pb maar kan er niets over vinden. Zijn losse kaarten in laptops altijd hetzelfde of niet? De aansluitingen bedoel ik dan. Voorzover ik het kan bekijken met everest heeft deze een agp aansluiting dus ik kan misschien zoeken op agp mobile graphic cards ofzo. Ik weet alleen niet of zo'n kaart gesoldeerd zit of niet. Als dat niet het geval is moet hij vrij simpel te vervangen zijn lijkt me. Alleen hoe kom je aan zo'n losse kaart. Jammer dat de de-laptopper failliet is. Daar woon ik vlakbij en die stelde volgens mij ook zelf laptops samen, dus die zou eraan kunnen komen ws.
2021 Golf Style 1.5 eTSI lime yellow|Iphone 15 pro 1Tb
en hoe zit dat dan met die Acer laptops. ik heb nu een Acer aspire 5024. met een Ati X700 128mb. is deze in de toekomst wel te vervangen voor een XII 700 256mb ofzo