Is er iemand uit de gemeente Emmen die met de trein naar de meeting gaat? (Of het traject Emmen-Arnhem betreedt)Of iemand die met de auto gaat en met wie ik mee kan rijden?
TGEN, reiker en B-Force gaan vanuit Emmen.
Maar ik kan niet zeker zeggen of ik met de auto ga. Zo ja, dan rijden ze met mij mee(denk ik
)
Maar ik kan niet zeker zeggen of ik met de auto ga. Zo ja, dan rijden ze met mij mee(denk ik
En mensen vanuit omgeving Almelo? 
email: arjants@hotmail.com
email: arjants@hotmail.com
We worden allemaal geconfronteerd met een reeks grootse kansen, op schitterende wijze vermomd als onoplosbare problemen. (John W. Gardner)
Ja regio Rotterdam zoek ik ook nog vervoer vandaan.
There are two major products that come out of Berkeley: LSD and UNIX.
We don't believe this to be a coincidence. -- Jeremy S. Anderson
In short: just say NO TO DRUGS, and maybe you won't end up like the Hurd people. -- Linus TorvaldsI
Stefan_A3A -> waar woon je dan? Ikke woon in Borger en ga ws met de trein naar Zwollen en dan naar Arnhem (beide met trein), maar als Goingin een auto kan fixen, gaan we daarmee mee natuurlijk
Ook al weet ik niet hoe hij rijdt, maar hij schijnt een rijbewijs te hebben
(No offense
)
jah gaat er ook iemand vanuit zuiden ?
sittard-heerlen langs roermond of weert naar arnhem ...
sittard-heerlen langs roermond of weert naar arnhem ...
€ Hij is weer heerlijk hoor coby
€ join us @ http://team.aggression.nl soon @ https://teamparkstad.nl
Verwijderd
Ik ga met de trein vanuit Groningen
hoe laat enzo moet ik nog ff uitzoeken..
lijkt me leuk om met een aantal mensen bij elkaar te reizen..
De vorige keer in Utrecht (eerste meeting) waren we met z'n tweeen tot aan Zwolle, daar was nog iemand..
hoe laat enzo moet ik nog ff uitzoeken..
lijkt me leuk om met een aantal mensen bij elkaar te reizen..
De vorige keer in Utrecht (eerste meeting) waren we met z'n tweeen tot aan Zwolle, daar was nog iemand..
Gaan er nog mensen door haarlem / amsterdam? (CoN?
)
Live for today, screw yesterday, hope for tomorrow...
Stichting eth0
Dredge, wij zitten met reiker,TGEN,Stefana3a(ws),Goingin en ik in de trein vanaf Zwolle. Goed? Vorige keer was wel kewl (ik in koeiepak naar HCC-dagen
) MAar dan moeten we maar ff voerleggen. (Misschien aan we oko met de auto met Goingin... dat weet ik niet)
Verwijderd
B-Force : ja da's goed, hebben jullie het tijdstip van vertrek al bekeken ?
zorg ik dat ik om zo en zo laat in Zwolle ben
zorg ik dat ik om zo en zo laat in Zwolle ben
Verwijderd
mail me maar even op
<A href:"mailto:stefanfransen@hetnet.nl">
(html werkt hier vast niet, maar er is vast wel een mod om dat te veranderen, toch?)
<A href:"mailto:stefanfransen@hetnet.nl">
(html werkt hier vast niet, maar er is vast wel een mod om dat te veranderen, toch?)
Poste al op school maar die is niet aangekomen zo te zien.
Anyway komt er iemand uit de richting van Huizen? (Hilversum is ook goed). Ik ga als ik niet alleen hoef te reizen 2 uur:( met OV).
Kheb al aan koeienmelker gevraagd of hij en chiller meegaan (wonen ook in Huizen) maar ze wisten het nog niet.
Kom je erlangs post ff...
Anyway komt er iemand uit de richting van Huizen? (Hilversum is ook goed). Ik ga als ik niet alleen hoef te reizen 2 uur:( met OV).
Kheb al aan koeienmelker gevraagd of hij en chiller meegaan (wonen ook in Huizen) maar ze wisten het nog niet.
"The purpose of computing is insight, not numbers." -- Richard Hamming
lol, dan woon je zo'n twee km bij mij vandaanOp vrijdag 12 januari 2001 22:49 schreef stefana3a_revision_1 het volgende:
Ik woon in Klazienaveen...
Zo gezegd, zo gedaan.
D8 ik vorige keer ook: wie ken ik nu helemaal dan? Eik kende ik niemand. Maar het was wel vet gezellig. Heb vooral veel met de lui van Northern Alliance (kende ik eerst ook nietOp zaterdag 13 januari 2001 16:00 schreef DJ^ het volgende:
hmm, ik denk dat ik toch maar niet ga, ken niet echt zoveel mensen enzo.
next time maybe
boeit dat ? DE oplossing: ga er heen met de instelling de mensen die je alleen van zwarte letters op witte achtergrond (= standaard) kent ook in het echt van elkaar te kunnen onderscheiden. jij ZAL meegaan !!!Op zaterdag 13 januari 2001 16:00 schreef DJ^ het volgende:
hmm, ik denk dat ik toch maar niet ga, ken niet echt zoveel mensen enzo.
edit: typo
Zo gezegd, zo gedaan.
nog pieples uit omgeving breda enzo die via utrecht naar dat dorp toe gaan? gaan we gezellie treinpoellen
ik ben niet gek ik ben een bakfiets :)
Yep, * crisp gaat vanuit Hilversum treinen [img=15,15]i/s/smile.gif[/img]Op zaterdag 13 januari 2001 14:10 schreef Flapmo het volgende:
Poste al op school maar die is niet aangekomen zo te zien.
Dusse, we kunnen wel wat afspreken. Meel me maar: tino@crisp.demon.nl
Intentionally left blank
--------------------------------------------
Yep, * crisp gaat vanuit Hilversum treinen
Sorry, ga waarschijnlijk niet heb maar tot 18:00
. Anders mail ik nog wel....
Yep, * crisp gaat vanuit Hilversum treinen
Sorry, ga waarschijnlijk niet heb maar tot 18:00
Sorry B
Om nou 4 uur te gaan reizen om daar 3,5 uur te zijn is ietsje te veel van het goede..
waarom isie niet gewoon in UTRECHT?
:(:(
Om nou 4 uur te gaan reizen om daar 3,5 uur te zijn is ietsje te veel van het goede..
Verwijderd
Zit er een goedkoop hotel oid in Arnhem?
Of kun je er tot de volgende ochtend doorfeesten?
Of kun je er tot de volgende ochtend doorfeesten?
Pagina: 1