Warhammer 40K Dawn of War Muziek rip

Pagina: 1
Acties:

• TheLemon
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 02-04 14:15

TheLemon

daddy cool, crazy like a fool

Topicstarter
Mijn broer is helemaal weg van de muziek in Warhammer Dawn of War. Weet iemand of die muziek ergens als losse files te vinden zijn en of die dan te converteren zijn naar een bekend formaat?

Een andere optie is gewoon opnemen via een geluidsprogje terwijl de game draait, maar dat is lastiger, aangezien je dan achteraf nog flink moet gaan editen.

• TheLemon
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 02-04 14:15

TheLemon

daddy cool, crazy like a fool

Topicstarter
Niemand een idee?

• Flapp
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 20-05-2024
geld auteurs recht op game muziek ook als je het spel hebt gekocht ? want in dat geval mag deze topic niet en word hij gesloten?....
maar als t ogg bestanden zijn kan je ze afspelen met een ogg vorbis speler , en er is vast ook wel een converter voor, als het een ander onbekend formaat is dan kan je een speler met veel codecs downloaden en gewoon proberen of hij ze vind , je hebt ook van die programmas die een audio/video bestand onderzoeken op welke codec, zou alleen niet weten hoe zoiets heet.

"Stilte, een gat in het geluid...."

• IceEyz
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 10:51
MultiEx Commander kan het misschien en met een beetje Google-werk kwam ik deze plugin tegen voor Total Commander die de .SGA bestanden met geluid (en muziek?) kan openen.

Die onderzoekprogramma's zoals GSpot werken waarschijnlijk niet op archief-bestanden als .pk3, .big en .sga.

Dit kan trouwens volgens mij niet illegaal zijn. Ik kan me niet voorstellen dat in de gebruikersovereenkomst staat dat de muziek in dit spel alleen beluisterd mag worden tijdens het spelen ervan :)