Toon posts:

[XP] Loopt vast tijdens booten tijdens 2e deel installatie

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik wou vandaag mn xp opnieuw installeren nadat ik er een nieuwe videokaart in geprikt heb, alleen krijg ik telkens een hele rare foutmelding welke ik nog nooit gezien heb

Klik

Weet iemand wat hier het probleem kan zijn? Het eerste deel van de installatie verloopt prima, bestanden kopieeren e.d., dan moet de pc opnieuw opstarten.

Ik druk dan op geen enkele toets, omdat ik niet nog eens van cd wil booten, nadat ie afgetelt heeft slaat het systeem dus vast met 2 vreemde tekentjes. Ook het veranderen van de bootvolgorde, of het verwijderen van de CD helpt niet, dan blijft er vrolijk een streepje knipperen en vervolgens gebeurt er niets meer.

Als ik mn oude videokaart er weer in prik, gebeurt er precies hetzelfde

Moederbord: Asus A7v266-e
Videkaart: Club Ati 9250 128 mb / oude videokaarT: Geforce2 ti 64mb
2 reepjes noname geheugen.

Heeft iemand enig idee? Ik kom er niet meer uit :(

Verwijderd

Topicstarter
Bios update gedaan, maar het heeft helaas niets geholpen :(

• elevator
  • Registratie: December 2001
  • Niet online

elevator

Officieel moto fan :)

Geheugen al eens getest? Just to be sure :)
Verder - harddisk ook al eens getest? :)

Verwijderd

Topicstarter
is opgelost... bios update + een totale format deed het truukje... had alleen mn c partitie een format gegeven... nu draait ie prima :)

raar hoor :)

Verwijderd

hmz, ik denk dat ik ongeveer met jouw probleem zit.

alleen, als ik installatie begin, komt er op
1) hardware controle
2) blauw scherme me bestande die worden ingeladen

dat lukt allemaal goed, maar daarna komt ie in een zwart scherm, met een pinkende underscore. En that"s it, dan stopt ie dermee. Heb al verschillende keren XP op die pc kunnen installeren, zonder problemen, maar nu ineens niet meer ? Daarom denk ik dat een bios update toch niet echt nodig kan zijn ?

• elevator
  • Registratie: December 2001
  • Niet online

elevator

Officieel moto fan :)

fr33d0m - open maar even je eigen topic ;)

• stefan001
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 21-01 16:26
Verwijderd schreef op maandag 06 juni 2005 @ 19:43:
is opgelost... bios update + een totale format deed het truukje... had alleen mn c partitie een format gegeven... nu draait ie prima :)

raar hoor :)
Ik heb het ook gehad, er is waarschijnlijk iets niet goed geweest met je mbr oid.

Mooi dat het is opgelost :)
Pagina: 1