Banner report functie?

Pagina: 1
Acties:
  • 45 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nik
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 17:21
Goedendag heren en dames :)

De laatste weken komen er steeds klachten binnen over irritante reclame banners, zowel op de FP als op GoT. het is allemaal leuk en aardig dat er hier netjes bewaar voor wordt getekent, alleen, de "ik stoor me aan die banner" topics schieten als paddestoelen uit de grond.

Zou het niet handig zijn om een soort van extra site op te zetten waar je banners op kunt melden die storend zijn? Of net iets als een Topic Report functie?

Wat precies weet ik niet, maar het zou misschien een stap in de goede richting kunnen zijn?

Wie denkt mee?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• André
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 25-09 11:48

André

Analytics dude

En wat moet er dan met die storende banners gebeuren? Daar wordt echt niets mee gedaan, daar is nu een speciaal abo voor in het leven geroepen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• curry684
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 06-09 00:37

curry684

left part of the evil twins

We gaan niet voor iedere mogelijke irritatie een report feature bouwen, de CSS kan ook eens een keer niet goed meekomen, of de adserver kan wat traag zijn, of de DB kan een keer een hobbel tegenkomen of wat dan ook. Het is net zo goed bekend dat we hier niet aan geluid in de banners doen als dat we een goed draaiende database moeten hebben, en dus is het voor beiden nutteloos om een reportfunctie in te bouwen. Het feit dat de database voorlopig betrouwbaarder blijkt dan WebAds/AdRemedy in het volgen van afspraken is een tweede, maar nog steeds geen reden tot technisch ingrijpen ;)

Als er nou een keer iets is, meldt het gewoon even in Schop een Modje of voor mijn part Lieve Adjes, maar houdt het ajb gewoon bij 'melden' allemaal: aan 300 keer "ik heb 'm ook en het is zo irritant" hebben we ook weinig. Als het fout gaat moeten we gewoon even met z'n allen doorbijten tot Daniel de verantwoordelijke mensen heeft gesproken, en dat gaat ie vanzelf wel doen. Maar soms kan dat even duren totdat ie de goede mensen te pakken krijgt ;)

Professionele website nodig?

Dit topic is gesloten.