Staiksterk.nl -- irritante banner

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wildfire
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 20:41

Wildfire

Joy to the world!

Topicstarter
Ik zat zojuist in de HK en opeens kwam er, om de ongeveer 22 seconden, een plofgeluidje uit de speakers. Ik schrok me rot, ik dacht aan een virus of spyware ofzo.

Ben ik dus tien minuten aan het zoeken geweest, kom ik erachter dat anderen er ook last van hadden!

Wat blijkt: de banner van staiksterk.nl produceert dat, compleet nutteloze, plofje om de ongeveer 22 seconden.

Tsja.

Erg irritant dus.

Systeemspecs | Mijn V&A spulletjes | Mijn RIPE Atlas probe

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoD
  • Registratie: September 2004
  • Niet online

RoD

Admin Mobile & FP PowerMod
Inderdaad, ik heb er dus ook last van, dacht dat mn speakers stuk waren :/
Bijzonder irritant.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wildfire

Wildfire

Joy to the world!

Topicstarter
RoD schreef op maandag 06 juni 2005 @ 15:58:
Inderdaad, ik heb er dus ook last van, dacht dat mn speakers stuk waren :/
Bijzonder irritant.
Ik was al ff helemaal in paniek, ik vreesde een virus ofzo te hebben ondanks al m'n beveiligingen en gezond verstand.

Geez, hoe komen ze d'r ook op om dat plofgeluidje erbij te doen, het slaat helemaal nergens op, het is compleet nutteloos.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nik
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 17:21

Nik

Ghe ghe ghe :D Was dat het :D Ik zat ook al te zoeken... Heb toen mijn voluma maar omlaag gedaan :/

Irritant... en nutteloos...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DP Kunst
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 10-09 22:34
jah, ik zat ook al te kijken welke banner het nu weer was. k schrok me kapot :|

Mijn nieuwe portfolio (Under Construction) | Benieuwd wat Solar Team Twente gaat doen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sh0ckTr00per
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 21:15
Hmmz.. nu je het zo zegt.. Ik heb me hier gisteren ook rot naar lopen zoeken.. Nooit bij nagedacht dat het zo'n domme banner kon zijn.. :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nik

Nik

Banner report functie?

Oftewel, we mogen niet meer klagen.

[ Voor 30% gewijzigd door Nik op 06-06-2005 16:09 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• leuk_he
  • Laatst online: 15-07 15:35

leuk_he

1. Controleer de kabel!

voortaan dus tohc maar een abbo nemen? of bladeren met firefox zonder shockwave plugin(=geluid)

Need more data. We want your specs. Ik ben ook maar dom. anders: forum, ff reggen, ff topic maken
En als je een oplossing hebt gevonden laat het ook ujb ff in dit topic horen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nik

Nik

Dan ga ik gewoon een ad blocker installen :/

IMHO stel ik een goede functie voor! Maar als je dus die plof irritant vind moet je betalen aan Tweakers... Netjes T.net! :(

Ik snap een hoop, maar dit begrijp ik niet...

[ Voor 4% gewijzigd door Nik op 06-06-2005 16:16 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Harm
  • Registratie: Mei 2002
  • Niet online
FA > LA

[edit]
proller schreef op maandag 06 juni 2005 @ 16:16:
Dan behouden wij ons het recht voor je account te blokkeren, zoals ook in de AV is genoemd.

[ Voor 98% gewijzigd door Harm op 06-06-2005 16:20 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• moto-moi
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 09-06-2011

moto-moi

Ja, ik haat jou ook :w

IMHO stel ik een goede functie voor! Maar als je dus die plof irritant vind moet je betalen aan Tweakers... Netjes T.net! :(
Joh, ik heb m'n muziek uit moeten zetten, m'n volume omhoog, en dan hoor ik een heel klein miniem knalletje.

Mjah, misschien moet je eens voor de gein de verschillende topics hierover in Lieve Adjes en Frontpage Algemeen door gaan lezen, want het begint echt eentonig te worden om elke keer uit te leggen hoe of wat.

Iritant is bijv. een jambabanner, dit komt geeneens in de buurt van iritant.

God, root, what is difference? | Talga Vassternich | IBM zuigt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wildfire

Wildfire

Joy to the world!

Topicstarter

Dat riekt zelfs naar chantage, eerlijk gezegd.

Het is gewoon een feit dat er af en toe banners tussen zitten die gewoon echt irritant zijn. Zo ook deze staiksterk.nl banner met 3x per minuut die "plof".

Als tweakers.net voortaan ook alle irritante en echte rotbanners laat staan onder het mom "neem maar een abbo", dan denk ik dat ze toch heel wat bezoekers minder gaan krijgen.
moto-moi schreef op maandag 06 juni 2005 @ 16:18:
[...]

Joh, ik heb m'n muziek uit moeten zetten, m'n volume omhoog, en dan hoor ik een heel klein miniem knalletje.
Onzin. Ik was muziek aan het luisteren en opeens hoorde ik regelmatig een plof. Je doet nu net of het plofje ampers hoorbaar is, nou die plof is dus wèl gewoon duidelijk hoorbaar en dus irritant.

Kom op zeg, er zijn al diverse tweakers die hebben aangegeven dat ze dachten dat er iets mis was met hun PC of speakers. Dat zegt genoeg.

Laat het nog even duidelijk zijn: ik heb niets tegen banners in het algemeen, het is een inkomstenbron voor tweakers.net en daar is niets mis mee. Maar het doet niets af van het feit dat deze banner echt een klotebanner is met dat plofgeluid een paar keer per minuut. Diverse tweakers werden de stuipen op het lijf gejaagd met de gedachte dat er iets kapot was ofzo. Dat kan *nooit* de bedoeling zijn van tweakers.net

[ Voor 46% gewijzigd door Wildfire op 06-06-2005 16:24 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• André
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 25-09 11:48

André

Analytics dude

Alle sites hebben tegenwoordig banners, waarom ga je daar dan ook niet zeuren? Reclame is gewoon een goede inkomstenbron, accepteer dat of schaf een abo aan. Jij maakt toch gebruik van alle faciliteiten die t.net je biedt, mag daar niets tegenover staan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ThunderNet
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 18:15

ThunderNet

Flits!

[...]

[...]

Mjah, misschien moet je eens voor de gein de verschillende topics hierover in Lieve Adjes en Frontpage Algemeen door gaan lezen, want het begint echt eentonig te worden om elke keer uit te leggen hoe of wat.

:( hier niet, ik zit hier lekker van m'n muziek te genieten, KABAM, ik schrok me rot.. ik was bang dat ik de boel aan gort had :/
Het is een irritante reclame, en ik denk nu idd maar eens een abbo te nemen :/ die irri reclames begin ik wel zat te worden, :/ ik wil zelf bepalen wat er door de speakers komt.

Heb je liever vooraf, of achteraf, dat ik zeg dat ik geen flauw idee heb wat ik doe?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JvS
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 13:35

JvS

Ik heb hem zelf ook

Misschien moet de crew ook normaler reageren. Er is een groot verschil tussen "elke scheet" en een voorstel doen dat chagereinig dichtgeknald wordt. Dat werkt dus gedachten in de hand dat je over echte zaken geen voorstel mag doen en dat je maar moet betalen als je geen gillende banners in je lijst wil hebben.

Banners met geluid zijn tot nu toe minimaal 1 op de 2 keer een foutje geweest en komen extreem zelden voor.... Dat is iets anders dan zeggen "ja hallo, waarom staat er nu een dating-site banner op de FP" (wat idd echt nutteloos is IMO).

Dat topic dat je daar dichtgooit is ook niet een "ik wil zeuren om banners" topic, maar meer een normaal voorstel om er wel iets over te kunnen melden (zoals in dit geval).

Dit topic wordt ook met een heel normale toon geopend (en dat andere overigens ook!), dat mag ook wel een klein beetje gezien worden mag ik hopen...

[ Voor 41% gewijzigd door JvS op 06-06-2005 16:28 ]

4x APsystems DS3; 4x495Wp OZO/WNW 10° ; 4x460Wp OZO/WNW 10°; Totaal 3820Wp

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JvS

JvS

Ik heb hem zelf ook

ThunderNet schreef op maandag 06 juni 2005 @ 16:20:
[...]

Het is een irritante reclame, en ik denk nu idd maar eens een abbo te nemen :/ die irri reclames begin ik wel zat te worden, :/ ik wil zelf bepalen wat er door de speakers komt.
Ik wil toch even bendadrukken dat je voor banners die onbedoeld geluid maken echt geen abo hoeft te nemen hoor!

Voor zover ik het weet probeert tweakers.net alleen bij echt hoge uitzondering banners met geluid te plaatsen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Osiris
  • Registratie: Januari 2000
  • Niet online
[...]

Ben ik het niet met je eens.. Ik hoorde ook die plof en vroeg me echt ff af waar dat nou vandaan kom.. 't Leek ook op zo'n plop die je hoort als bijv je versterker aanzet of als een speaker de geest geeft...
Vind jij. Mensen hebben verschillende meningen over wat wel en niet irritant is. 't Is dat ik hem nog maar 1x gehoord heb...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Freee!!
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 21:13

Freee!!

Trotse papa van Toon en Len!

ThunderNet schreef op maandag 06 juni 2005 @ 16:20:
[...]
ik wil zelf bepalen wat er door de speakers komt.
_/-\o_ _/-\o_

* Freee!! heeft er verder gelukkig geen last van dankzij het abonnement.

The problem with common sense is that sense never ain't common - From the notebooks of Lazarus Long

GoT voor Behoud der Nederlandschen Taal [GvBdNT

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• r0b
  • Laatst online: 21-09 14:54

r0b

Osiris schreef op maandag 06 juni 2005 @ 16:22:
[...]

Ben ik het niet met je eens.. Ik hoorde ook die plof en vroeg me echt ff af waar dat nou vandaan kom.. 't Leek ook op zo'n plop die je hoort als bijv je versterker aanzet of als een speaker de geest geeft...
Inderdaad. Verder gebruik ik GoT met meerdere tabs open, wat vaak nog eens neerkomt op dubbel fun.

Nu heb ik pas weer sinds een tijdje banners (abo afgelopen), maar zijn er niet steeds vaker 'problemen' met webads? dwz, dat ze 'verkeerde' ads kiezen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Daniel
  • Registratie: Juli 1999
  • Laatst online: 26-09 08:25

Daniel

Kapitein NCC-1701
Deze banner is zoals gebruikelijk buiten ons medeweten geplaatst en zal worden weggekeild. Het geluid is behoorlijk irritant en dient geen enkel ander doel dan aandacht trekken. Op de FP is geluid in bepaalde gevallen nog te tolereren, op het forum eigenlijk echt niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Freee!!
  • Laatst online: 21:13

Freee!!

Trotse papa van Toon en Len!

r0b schreef op maandag 06 juni 2005 @ 16:26:
[...]
maar zijn er niet steeds vaker 'problemen' met webads? dwz, dat ze 'verkeerde' ads kiezen?
Dat idee heb ik ook en dat alleen al op basis van dit soort topics.

The problem with common sense is that sense never ain't common - From the notebooks of Lazarus Long

GoT voor Behoud der Nederlandschen Taal [GvBdNT

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ThunderNet
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 18:15

ThunderNet

Flits!

Daniel schreef op maandag 06 juni 2005 @ 16:27:
Deze banner is zoals gebruikelijk buiten ons medeweten geplaatst en zal worden weggekeild. Het geluid is behoorlijk irritant en dient geen enkel ander doel dan aandacht trekken. Op de FP is geluid in bepaalde gevallen nog te tolereren, op het forum eigenlijk echt niet.
Ok, bedankt :)

Heb je liever vooraf, of achteraf, dat ik zeg dat ik geen flauw idee heb wat ik doe?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JvS

JvS

Ik heb hem zelf ook

kijk eens aan, duidelijkheid :). Is dit ook weer opgelost.

Bedankt voor een normaal antwoord :).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wildfire

Wildfire

Joy to the world!

Topicstarter
Aha, kijk. Een net antwoord, bedankt.

"...dient geen enkel ander doel dan aandacht trekken." --> tsja, het trok wel m'n aandacht, maar niet naar de banner. Eerder naar m'n PC en een potentieel probleem wat ik vermoedde "dankzij" die plofjes...

[ Voor 21% gewijzigd door Wildfire op 06-06-2005 16:32 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• disjfa
  • Registratie: April 2001
  • Laatst online: 03-07 14:47

disjfa

be

JvS schreef op maandag 06 juni 2005 @ 16:28:
[...]
Bedankt voor een normaal antwoord :).
Het is dan wel jammer dat elke keer het antwoord weer gegeven moet worden als dit een algemeen beleid is van T.net..... Als je een beetje de gang van zaken weet hoeven mensen niet steeds weer hetzelfde te zeggen.

* disjfa toch wel beetje eensch met moto.

disjfa - disj·fa (meneer)
disjfa.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JvS

JvS

Ik heb hem zelf ook

Dus in plaats van melden dat er een banner met geluid staat (die er niet hoort te staan!) moet je maar een abonnement nemen!??? Het moet toch gemeld worden als er zo'n banner staat die blijkbaar fout is... Anders weten we dat toch niet?

Ik zie niet in waarom daar in dit geval zo bot op gereageerd dient te worden...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• daniel_ev
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 13-09 18:19
Wat ik eigenlijk niet begrijp is dat als ik hier kijk er toch echt een rood kruisje achter 'geluid' staat. Toch duiken er de laatste tijd meer en meer banners met geluid op. Misschien kan de crew dat nader toelichten?

Toch?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• disjfa
  • Registratie: April 2001
  • Laatst online: 03-07 14:47

disjfa

be

JvS schreef op maandag 06 juni 2005 @ 16:36:
Dat is een ander feit ;) Maar daar is toch een sm kelder voor gemaakt :P

disjfa - disj·fa (meneer)
disjfa.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wildfire

Wildfire

Joy to the world!

Topicstarter
JvS schreef op maandag 06 juni 2005 @ 16:36:
Dus in plaats van melden dat er een banner met geluid staat (die er niet hoort te staan!) moet je maar een abonnement nemen!??? Het moet toch gemeld worden als er zo'n banner staat die blijkbaar fout is... Anders weten we dat toch niet?

Er zijn blijkbaar enkele modjes die elke vorm van commentaar op welke banner dan ook verkeerd opvatten: als commentaar op alle banners in het algemeen. Ze denken dat we klagen omdat we gratis bannerloos op t.net en GoT willen rondsurfen.

Voor die betreffende modjes: het overgrote deel van de tweakers heeft geen problemen met banners in het algemeen. Zo ook ik niet. Maar over een irritante banner mag met rechte geklaagd worden.

[ Voor 14% gewijzigd door Wildfire op 06-06-2005 16:41 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JvS

JvS

Ik heb hem zelf ook

daniel_ev schreef op maandag 06 juni 2005 @ 16:38:
Wat ik eigenlijk niet begrijp is dat als ik hier kijk er toch echt een rood kruisje achter 'geluid' staat. Toch duiken er de laatste tijd meer en meer banners met geluid op. Misschien kan de crew dat nader toelichten?
wat moet de tweakers.net crew daaraan toelichten? Die banner wordt door web-ads gewoonweg verkeerd geplaatst en that's it. Nou zijn we op de hoogte en wordt-ie uitgeschakeld.

Het is niet dat elke banner door een tweakers.net medewerker gescreend wordt voor plaatsing, dat is het werk van webads...

[ Voor 61% gewijzigd door JvS op 06-06-2005 16:40 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• r0b

r0b

daniel_ev schreef op maandag 06 juni 2005 @ 16:38:
r0b schreef op maandag 06 juni 2005 @ 16:26:
[...]
Nu heb ik pas weer sinds een tijdje banners (abo afgelopen), maar zijn er niet steeds vaker 'problemen' met webads? dwz, dat ze 'verkeerde' ads kiezen?
De ads worden gescreened / geselecteerd door WebAds, en die begaan hier dan ook de fout.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Erkens
  • Registratie: December 2001
  • Niet online

Erkens

Fotograaf

en daarom zou dus zo'n banner report functie wel handig kunnen zijn, hoef je niet iedere keer dezelfde "discussie" te houden maar kan je wel melden als er een banner storend aanwezig is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gorgi_19
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 15:49

gorgi_19

Kruimeltjes zijn weer op :9

Erkens schreef op maandag 06 juni 2005 @ 16:45:
en daarom zou dus zo'n banner report functie wel handig kunnen zijn, hoef je niet iedere keer dezelfde "discussie" te houden maar kan je wel melden als er een banner storend aanwezig is.
En verplaats je de discussie dus naar "waarom is er niets met mijn report gedaan" en "is een banner uberhaupt wel storend aanwezig of niet?" en krijg je dus niet dezelfde discussie; maar wel een vergelijkbare discussie.

Een paar keer gaat het mis; maar om daar een complete report functie voor te maken? :)

[ Voor 26% gewijzigd door gorgi_19 op 06-06-2005 16:48 ]

Digitaal onderwijsmateriaal, leermateriaal voor hbo

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Erkens
  • Niet online

Erkens

Fotograaf

het is dat of "iedere keer" een topic als deze ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• r0b

r0b

gorgi_19 schreef op maandag 06 juni 2005 @ 16:47:
[...]

En verplaats je de discussie dus naar "waarom is er niets met mijn report gedaan" en "is een banner uberhaupt wel storend aanwezig of niet?" en krijg je dus niet dezelfde discussie; maar wel een vergelijkbare discussie.
Mwoh, dat valt met topic reports toch ook wel mee?
En mocht iemand de uitslag van zo'n report niet zinnen, dan kan hij toch even iemand van het DT aanschieten hiervoor? (Aannemende dat zij hier meer informatie over kunnen verstrekken)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nik

Nik

JvS schreef op maandag 06 juni 2005 @ 16:21:
Misschien moet de crew ook normaler reageren. Er is een groot verschil tussen "elke scheet" en een voorstel doen dat chagereinig dichtgeknald wordt. Dat werkt dus gedachten in de hand dat je over echte zaken geen voorstel mag doen en dat je maar moet betalen als je geen gillende banners in je lijst wil hebben.

[...]

Banners met geluid zijn tot nu toe minimaal 1 op de 2 keer een foutje geweest en komen extreem zelden voor.... Dat is iets anders dan zeggen "ja hallo, waarom staat er nu een dating-site banner op de FP" (wat idd echt nutteloos is IMO).

Dat topic dat je daar dichtgooit is ook niet een "ik wil zeuren om banners" topic, maar meer een normaal voorstel om er wel iets over te kunnen melden (zoals in dit geval).

Dit topic wordt ook met een heel normale toon geopend (en dat andere overigens ook!), dat mag ook wel een klein beetje gezien worden mag ik hopen...
Kijk, die JvS snapt het :) ook ik vind het niet leuk dat er steeds geklaagt wordt over banners. Daarom stelde ik voor dat we daar iets buiten GoT om voor kunnen regelen. Dit heeft meerdere voordelen, zoals:

- geen "ik vind die banner niet leuk" topics meer
- de report komt terecht bij iemand die er wat aan kan doen indien dat echt nodig is

Zo heeft iedereen er toch wel voordeel aan lijkt me zo? _/-\o_ Maar dat wordt me dus niet in dank afgenomen :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wildfire

Wildfire

Joy to the world!

Topicstarter
Nog even terugkomende op de door moto-moi genoemde jamba-banner: bij die banner is tenminste overduidelijk dat het geluid bij een banner hoort.

Maar gewoon een soort plof-geluidje als bij die staiksterk.nl banner, da's een heel ander verhaal.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ACM
  • Registratie: Januari 2000
  • Niet online

ACM

Software Architect

Werkt hier

Imho is voor banner-fouten het forum gewoon een geschikte plaats om ze aan te wijzen. Wel is het jammer dat daar vaak gelijk allerlei andere banners of de bannering als zodanig in discussies meegenomen worden, wat in wezen natuurlijk off-topic is in die draadjes.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RobIII
  • Niet online

RobIII

Admin Devschuur®

^ Romeinse Ⅲ ja!

(overleden)
Wellicht is een Sticky (in LA?) over dit soort topics een idee?
Daarin kan de crew in ieder geval uit de doeken doen dat het beleid is dat banners (op de FP na) geen geluid dienen te maken en dat, als dat wel zo is, webads (weer) een screw-up heeft gemaakt.
Ik ben dit soort topics (en dan ben ik nog maar "regular user" en niet eens mod) ook eerlijk gezegd aardig zat, en zo'n sticky zou dan wel kunnen helpen.

Overigens vind ik wel dat er (net als een topic report) een methode moet komen om screw-ups van webads (lees: banners met geluid) te melden. Misschien een centraal topic met "meld hier banner-ellende?". En dan niet eeuwig ouwehoeren in dat topic, maar gewoon een vette warning erboven: "1x melden is genoeg, we kijken er dan zo spoedig mogelijk naar", zodat je niet meteen 500posts krijgt van lui die beamen dat zo'n bliepje of blopje wel irritant is. Daar schiet immers ook niemand iets mee op.

Overigens zou je die twee kunnen combineren: Maak een topic waar users banner ellende kunnen melden en maak er een alias van die vervolgens sticky is. Zo kunnen users toch replyen in een sticky (hebben we pas proefondervindelijk "ontdekt" :D )

Ik surf overigens lekker vrolijk verder met mijn abo, dus mij zul je niet horen :Y) :P

*plof* :+

[ Voor 35% gewijzigd door RobIII op 06-06-2005 18:43 ]

There are only two hard problems in distributed systems: 2. Exactly-once delivery 1. Guaranteed order of messages 2. Exactly-once delivery.

Je eigen tweaker.me redirect

Over mij

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Spider.007
  • Registratie: December 2000
  • Niet online

Spider.007

* Tetragrammaton

RobIII in "Staiksterk.nl -- irritante banner" Dat vind ik nog wel een redelijk idee; alleen kosten dergelijke grote topics ook meer werk; vooral als de niet nuttige meldingen eruit moeten worden gefilterd ;)

---
Prozium - The great nepenthe. Opiate of our masses. Glue of our great society. Salve and salvation, it has delivered us from pathos, from sorrow, the deepest chasms of melancholy and hate

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RobIII
  • Niet online

RobIII

Admin Devschuur®

^ Romeinse Ⅲ ja!

(overleden)
Spider.007 schreef op maandag 06 juni 2005 @ 18:43:
RobIII in "Staiksterk.nl -- irritante banner" Dat vind ik nog wel een redelijk idee; alleen kosten dergelijke grote topics ook meer werk; vooral als de niet nuttige meldingen eruit moeten worden gefilterd ;)
Kwestie van een dikke vette topic-warning er boven en onzinnige replies gummen zodra ze verschijnen bans uitdelen voor overtreders >:)
*plof* :+

[ Voor 13% gewijzigd door RobIII op 06-06-2005 18:45 ]

There are only two hard problems in distributed systems: 2. Exactly-once delivery 1. Guaranteed order of messages 2. Exactly-once delivery.

Je eigen tweaker.me redirect

Over mij

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• crisp
  • Nu online

crisp

Devver

Pixelated

overigens komen de banners op het forum niet rechtstreeks bij WebAds vandaan, maar bij AdRemedy...

Intentionally left blank

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• curry684
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 06-09 00:37

curry684

left part of the evil twins

* curry684 copypaste even:
curry684 schreef op maandag 06 juni 2005 @ 18:44:
We gaan niet voor iedere mogelijke irritatie een report feature bouwen, de CSS kan ook eens een keer niet goed meekomen, of de adserver kan wat traag zijn, of de DB kan een keer een hobbel tegenkomen of wat dan ook. Het is net zo goed bekend dat we hier niet aan geluid in de banners doen als dat we een goed draaiende database moeten hebben, en dus is het voor beiden nutteloos om een reportfunctie in te bouwen. Het feit dat de database voorlopig betrouwbaarder blijkt dan WebAds/AdRemedy in het volgen van afspraken is een tweede, maar nog steeds geen reden tot technisch ingrijpen ;)

Als er nou een keer iets is, meldt het gewoon even in Schop een Modje of voor mijn part Lieve Adjes, maar houdt het ajb gewoon bij 'melden' allemaal: aan 300 keer "ik heb 'm ook en het is zo irritant" hebben we ook weinig. Als het fout gaat moeten we gewoon even met z'n allen doorbijten tot Daniel de verantwoordelijke mensen heeft gesproken, en dat gaat ie vanzelf wel doen. Maar soms kan dat even duren totdat ie de goede mensen te pakken krijgt ;)

Professionele website nodig?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HawVer
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 13-09 16:51
curry684 schreef op maandag 06 juni 2005 @ 18:58:
* curry684 copypaste even:
[...]
Echt iets om je aan te ergeren, die +/- 10 berichten. Mensen moeten gewoon wat te kletsen hebben. :P Daar doe je weinig aan.

Overigens is mijn mening dat mensen niet moeten zeiken over een dienst waar ze niks aan betalen imho nofi e.d.

http://hawvie.deviantart.com/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• curry684
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 06-09 00:37

curry684

left part of the evil twins

HawVer schreef op dinsdag 07 juni 2005 @ 09:27:
[...]

Echt iets om je aan te ergeren, die +/- 10 berichten. Mensen moeten gewoon wat te kletsen hebben. :P Daar doe je weinig aan.
Als het altijd bij 10 bleef zou ik er niets over zeggen ;) Vorige keer stonden er binnen 10 minuten 150 (!!!) replies in de trant dat alles kut was en stom geluid en "ik had het net ook :( " en "bah hoerig commercieel tweakers wil ons maar die abo's door de strot duwen :( ".
Overigens is mijn mening dat mensen niet moeten zeiken over een dienst waar ze niks aan betalen imho nofi e.d.
Ach vanzelfsprekend mag er een verwachtingspatroon zijn, dat scheppen we ook juist door regels over advertentiebeleid publiek te houden en zo. Moet aan de andere kant ook niet inhouden dat het iedere als er iets mis gaat direct "Tweakers is kut" en "Tweakers verneukt z'n community" is: tis net zo goed voor ons een kwestie van "gvd heeft de adboer het weer verneukt" als voor de users, en we doen er dan net zo goed asap wat aan.

Professionele website nodig?

Pagina: 1