Zoals het wellicht bekend was heb ik een SMS 2 Signature scriptje welke de ingekomen SMSjes post naar hier zodat het in mijn sig komt, werkt prima.
Echter nu was ik vergeten om eventuele newlines te verwijderen, maar het maakte mij weinig uit want het werkte, tot ik nu even handmatig mijn sig wilde aanpassen:

"oeps" dat lukt niet, die line-ends zitten in de weg
Echter, nu kan je zeggen dat dat mijn schuld is, ik moet maar geen line-ends added. Helemaal mee eens,maar toch klopt dan de source niet, want het een en ander staat er dubbel in:
Mijn vraag is dan ook (buiten het feit dat ik mijn line-end bug fix) waarom er niet gechecked wordt op die line-ends en/of waarom het in de template fout gaat?
Echter nu was ik vergeten om eventuele newlines te verwijderen, maar het maakte mij weinig uit want het werkte, tot ik nu even handmatig mijn sig wilde aanpassen:

"oeps" dat lukt niet, die line-ends zitten in de weg
Echter, nu kan je zeggen dat dat mijn schuld is, ik moet maar geen line-ends added. Helemaal mee eens,maar toch klopt dan de source niet, want het een en ander staat er dubbel in:
edit:
laat maar, dat stond er altijd al 2x in
laat maar, dat stond er altijd al 2x in
code:
1
2
3
4
5
6
7
| <tr><td rowspan="2"><label for="signature">Signature</label></td><td><input name="data[signature]" size="64" maxlength="255" value="19:37 (6465): Vinnienerd is de man[br]13:19 (5819): www.pwmeeting.nl :Y)[br]14:27 (9605): (url=http://www.pwmeeting.nl)PW meeting, k...[br][br][i]SMS "SIG bericht" naar 0622643117[/]" id="signature" type="text"></td></tr><tr><td style="padding-left: 0px;"><p class="signature">19:37 (6465): Vinnienerd is de man<br>13:19 (5819): www.pwmeeting.nl :Y)<br>14:27 (9605): (url=http://www.pwmeeting.nl)PW meeting, k...<br><br><i>SMS "SIG bericht" naar 0622643117</i></p></td></tr> |
Mijn vraag is dan ook (buiten het feit dat ik mijn line-end bug fix) waarom er niet gechecked wordt op die line-ends en/of waarom het in de template fout gaat?
[ Voor 15% gewijzigd door Erkens op 06-06-2005 14:58 ]